De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@mylife 
Gefeliciteerd met jullie mannetje, hopelijk nu een fijnere bevalling gehad dan bij jullie vorige kindje.

Ik moet nog zo'n 18 dagen, ben de 25ste uitgerekend maar stiekem hoop ik dat ons kindje eerder komt. Ben het zwanger zijn wel een beetje beu. Wij weten nog niet wat we gaan krijgen geslachte verrassing.

Dank jullie wel!!! Bevalling ging super! Echt top bevalling en ik ben thuis bevallen dus was gelijj thuis. Ben ook lekker gaan douchen na 2 uurtjes ofzo al.. lekker thuis en mn bed alles was verschoond. Kon zo mn bedje in. Dus wij zijn niet weg geweest. Super fijne verloskundige bij de bevalling en super fijne kraamhulp! De baby doet het ook super. Dronk gelijk al goed aan de borst en is tevreden tot nu toe! Had vandaag voor t eerst echt krampjes een tijdje.. maargoed alles begint te werken. 

Oh en ben niks uitgescheurd dit x dus geen hechtingen. Was zo blij. Plassen doet ook geen pijn en de bloedingen vallen mee. Super fijn alles. Alleen grote zus heeft af en toe beetje driftbuien naar hem. En soms is ze weer heel lief. Moeten we gewoon maar even laten. Is wennen voor haar

@mylife oh wauw klinkt inderdaad als een hele fijne bevalling en ook nog is een spoedig herstel op deze manier. Nu lekker aan elkaar wennen en genieten ? 
ben benieuwd wie de volgende gaat zijn! Ik heb morgen de liggingsecho, maar hij ligt al weken hetzelfde dus zal weinig verandering zijn haha 

@mylife: heerlijk zo bevalling! Ik ben erg benieuwd bij mij over een paar weken! Onze man is best een grote jongen! Was vorige week woensdag met 33 weken al 2500 gram! ? heb woensdag weer een echo om te kijken of die niet nog meer voor gaat lopen op het groei schema. Meneer veranderd ook graag van houding! Ligt wel netjes met het hoofdje naar beneden! Maar dan ligt die weer linksom en dan weer rechtsom! 

@valerieM spannend hahaha hopelijk groeit die niet té hard, hier loopt alles op schema en hij ligt dus altijd rechts met z’n koppie al ingedaald. 

heb mega nesteldrang, vandaag het hele huis op z’n kop gezet en mega veel spullen weggegooid. Nu met spierpijn op bed haha maar wat een lekker gevoel om het huis helemaal op te ruimen, morgen komt de schoonmaakster en kan zij nog even alles boenen. Nu mag die komen ook hoor, huisje is ready 

@AnnaRR: ik hoop de volgende echo gewoon te zien dat die de zelfde lijn aanhoud met groeien! Dan is het gewoon genetisch bepaald! Mijn man was zelf ook groot bij de geboorte en ik had ook de lengte van 56 cm dusja! Ik heb heel soms last van schoonmaak woede! Maar over het algemeen ben ik vooral moe! 

Terug
Bovenaan