De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@valerieM oh dan is het inderdaad gewoon genetisch bepaald! Wij zijn allebei best klein dus ben benieuwd waar hij morgen op geschat wordt.
ik ben ook het meest van de tijd heel moe maar vandaag was ik opeens helemaal van het opruimen, perfect want de rest van de dagen lig ik vooral in bed en voor de afwisseling soms op de bank ?

@Jetbussel hier de 24ste uitgerekend en ook begin het een beetje beu te worden. Rugpijn gaat niet meer over ook..
Ook af en toe van die krampen onderin mijn buik dus is wel iets gaande maar zegt natuurlijk niks over hoelang het nog gaat duren. 
@ValerieM hopelijk alles volgende dezelfde groeicurve dan is er niks aan de hand toch. Alleen snap je stress qua bevallen haha

@Milife Het klinkt ook echt heeerlijk zoals je het beschrijft! Fijn zeg, nu lekker genieten. Waarschijnlijk ben je snel weer de oude.
Hier word de verkoudheid helaas erger. Heb amper nog een stem en voel me echt k*t. Ben bang dat het een griepje oid is. Ik laat misschien morgenochtend even mijn urine ook nakijken, heb ook zo’n gevoel dat er misschien een blaasontsteking aanwezig is. Ik weet niet wat het is maar; ik voel me echt ziekachtig. Net ook even heerlijk uitgehuild bij mijn man. Daarna onder een warme douche gestaan met Rituals Hammam, die vind ik toch zo ontspannend hè. 

Ik lig nu dus warm in bed, en duim dat ik morgen wat beter wakker word. ??

Hier is de kleine meid iets onder de maat. Vandaag weer naar de verloskundige geweest. Over 3 weken gaan ze toch maar ff een echo maken.. Oudste is nl met 27 weken gestopt met groeien en was net geen 2kg.

@AnnaRR: ik vind het op het moment vooral lekker om kerstfilms te kijken! ?
@Marijeee: ik hoop ook dat die gewoon zo door blijft gaan! Dan is het gewoon een grote jongen! ? maarja gaan het de 19de allemaal horen en zien! 

Hè bah! Ik mag zo langs de huisarts. Vanochtend urine ingeleverd. Dat was opzich prima, wel wat ontstekingswaarde aanwezig. Het werd op kweek gezet en ik moest maandag eventjes bellen voor de uitslag.. 
Word ik net toch terug gebeld door de huisarts, ze wil me toch zien en nogmaals urine checken enz. Er zijn namelijk eiwitten aangetroffen in de urine. Gatver! Fingers crossed dat er niets is. ??

@mylife, klinkt inderdaad als een fijne en vlotte bevalling. Fijn! Lekker geniet samen met het jullie gezinnetje..
@jannekevs, hoe voel jij je vandaag? Ben je wat opgeknapt?? 

wij vandaag de 36 weken echo gehad, ligt al diep en is al wat ingedaald. Verder hebben wij extra groeiecho's gehad, de kleine is wat fijntjes gebouwd maar volgt prima zijn eigen groeicurve dus geen zorgen en gewoon genetisch bepaald bij ons ook! Vandaag dus alles weer helemaal goed.. 
Nesteldrang heb ik nog niet zo eerlijk gezegd, ik vind het ook vooral heerlijk om wat films te kijken, tijdschriften te lezen en gewoon niks te doen haha! 

Terug
Bovenaan