De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@Anomi- Zie mijn post boven die van jou! Voel me nog steeds beroerd en mag dus om 13.00 richting de huisarts. 

Ik heb niet het gevoel dat mijn bloeddruk verhoogd is. Maar goed dit is even afwachtte. Wel heb ik toevallig sinds een week ongeveer last van vocht vasthouden. Oh gatver. Duim mee dat het géén zwangerschapsvergiftiging is. 

Oohh getsie, wat spannend!! Dat geeft meteen wat stress en onzekerheid. Alleen maar goed dat ze je meteen laten komen natuurlijk, maar toch...
Sterkte voor zometeen en we horen het van je!!

We zijn weer thuis! Gelukkig valt het voor nu allemaal mee. Mijn bloeddruk was goed. Ik heb gelukkig wel een kuurtje meegekregen dus daar ga ik vandaag direct mee beginnen. Volgende week dinsdag is de uitslag van de kweekjes. Ik moet dan nog een keer langs om mijn urine te laten checken op eiwitten en even mijn bloeddruk te laten meten. Dus we kunnen gerustgesteld het weekend in. ??

@jannekevs precies hetzelfde verhaal als bij mij! Ik moet maandag terug om urine weer te checken. Geeft toch wel wat spanning he als het dan niet helemaal duidelijk is waar je aan toe bent. 

ik heb vandaag de liggingsecho gehad, de kleine ligt met buikje ver voor op de groei en ik heb veel vruchtwater dus moet maandag alsnog laten testen op zwangerschapssuiker. Merk dat ik t vervelend vind dat t weekend er nog tussen zit, liefst krijg ik zo snel mogelijk uitsluitsel maar goed even afwachten dus

Hier nog 51 dagen te gaan van ons derde kindje, uitgerekend 29/12 dus spannend! Ligt nu in stuit dus moet even gaan draaien! Andere bevallingen waren vrij snel en lekker thuis dus daar gaat de wens naar uit. Vind het zwanger zijn nog steeds wel fijn, bijzonder en momenten die je niet vaak meer mee zult maken! 
Aftellen is voor onze oudste twee kinderen wel begonnen.. die zijn heel nieuwsgierig.. Gelukkig komt Sinterklaas nog tussendoor! 

[quote quote=10263377]@jannekevs precies hetzelfde verhaal als bij mij! Ik moet maandag terug om urine weer te checken. Geeft toch wel wat spanning he als het dan niet helemaal duidelijk is waar je aan toe bent. ik heb vandaag de liggingsecho gehad, de kleine ligt met buikje ver voor op de groei en ik heb veel vruchtwater dus moet maandag alsnog laten testen op zwangerschapssuiker. Merk dat ik t vervelend vind dat t weekend er nog tussen zit, liefst krijg ik zo snel mogelijk uitsluitsel maar goed even afwachten dus[/quote]
Ja ik was er juist vrij nuchter onder van; het zou wel een blaasontsteking zijn ofzo. Maar na dat telefoontje werd ik wel zenuwachtig. Gelukkig wel een kuurtje. 

Spannend zeg van die liggingsecho. Gelukkig is de uitslag van die test altijd wel snel binnen. Ik heb hem ook moeten doen en wist dezelfde middag al hoe of wat. Wel met andere reden dan bij jou. (Mijn oma en moeder hadden zwangerschapssuiker dus daarom moest ik ook getest worden) Hopelijk is alles oké! 

@jannekevs, gelukkig! Fijn dat je wat een wat geruster gevoel het weekend in kan gaan.. Hopelijk dat het weekend goed gaat en volgende week het allemaal nog steeds oké is. Kun je het een beetje loslaten wel??
@AnnaRR, bij jou ook spannend dan zeg. Ik snap wel dat je het vervelend dat het weekend er tussen zit, heb je toch nog wat spanning het weekend. Toch maken ze je ook altijd wel gek hoor, het is echt meten op de mm en vandaag bij ons, kwam er steeds wat anders uit.. 

@jannekevs ja dat had ik ook en opeens begonnen ze over eiwitten dus kreeg het wel ff benauwd haha ik zag mezelf al helemaal met zwangerschapsvergiftiging in t ziekenhuis liggen terwijl ik de baby kleertjes nog moest wassen en m’n huis nog een puinhoop was, waar je je dan druk om kan maken he ? hopelijk volgende week goed nieuws voor joiu en dat het kuurtje snel aanslaat! 
ik ben benieuwd naar het drankje van die test, lees overal dat het heel goor is maar ik hou van zoetigheid dus wie weet hahaha 
@anomi jaa wil dan gewoon snel weten hoe of wat. Heb de hele middag alweer zitten googlen maar lees inderdaad dat ze er vaak naast zitten of dat het allemaal wel meevalt dus dat stelt me wel gerust. Heb rond de 33 weken ook een echo gehad en toen hebben ze niks gezegd over dat hij ‘voor’ zou lopen, is allemaal natuurlijk ook maar een moment opname dus zal wel meevallen, gewoon ff de suikertest afwachten 

Terug
Bovenaan