De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@AnnaRR Ik vond het dus echt heel erg meevallen. Ja het is niet lekker maar ik las ook verhalen over dat sommige het niet te doen vonden enz. Vind ik erg overdreven. Het is een soort water met suikerklontjes erin kwa smaak. Ook niet echt lekker, alleen dan wat dikker. Ik heb het gewoon ge-at haha. Daarna in de wc f een bekertje water erachteraan en prima. 

Zorg wel voor iets van afleiding, oordopjes mee en een serie kijken ofzo? Of samen gaan met iemand. Anders duurt het wel echt megaaaa lang. Ik was samen met mijn man en we kwamen een stel tegen die heel toevallig ook de test hadden, dus hebben 2 uur zitten kletsen. Tijd vloog voorbij! 

Hier ook een kleine man die voor loopt. Geen idee hoe veel maar hij is aan de grote kant. Ik vond de suikertest ook meevallen. Het drankje smaakte een beetje naar hoestdrank vond ik. Helaas kwam er wel uit dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Vandaar dat meneer ook aan de grote kant is. Dit was bij mij al op de 20 weken echo te zien dus dat hij nu ineen keer groot is, is wel bijzonder. Ben benieuwd wat of het dan zwangerschapsdiabetes is. Gelukkig is het allemaal goed te doen met wat minder suiker en koolhydraten. Ik heb donderdag weer een groeiecho dus hopen dat meneer niet zo explosief meer groeit. Waarschijnlijk toch eerder inleiden dus in mijn hoofd hoef ik nog maar 3 weken ongeveer in plaats van 5 of 7. We zullen het zien allemaal. 

@jannekevs ja zulke dingen las ik dus ook, ach zal vast meevallen! Ik neem inderdaad m’n moeder mee zodat ik me niet zo mega hoef te vervelen. Hopelijk hebben wij ook t geluk dat er anderen zitten die de suikertest doen haha gaat de tijd tenminste lekker snel!
@chantalhubbers ja heel gek dat hij opeens zo gegroeit is maar misschien moment opname en lag hij er gewoon heeel goed voor nu. Lijkt me heel lastig een dieet want ik ben wel echt een mega zoetekouw, ik krijg echt hoofdpijn als ik weinig suiker consumeer nu, tiid voor verandering hahaha. 

@AnnaRR: Hier het zelfde verhaal! Ik vorige week woensdag een groeiecho en daar was te zien dat meneer een wat groter buikje had. Ik heb mij die donderdag er na laten testen op zwangerschapsdiabetes. Mijn waardes waren nuchter 4.2 en 2 uur na het suikerdrankje 6.0 dus ze waren netjes! Ik krijg 19 november nog een groeiecho. Als meneer gewoon op deze lijn blijft groeien dan is het gewoon een flinke jongen en is het genetisch bepaald. Als die grotere sprongen gaat maken, dan moet ik even voor een extra controle naar de gynaecoloog. 

@AnnaRR: trouwens het suikerdrankje... ik proefde de smaak niet want was een beetje verkouden! ? Maar vond het een vies gevoel dat door mijn slokdarm ging. De baby werd er ook best druk van! Dus werd van zijn bewegingen, honger en dat drankje in combinatie daarna wel wat misselijk! Maar de test valt reuze mee! 

@valeriem haha ook een grote jongen dus! Hebben ze een schatting van zijn gewicht gedaan? Gisteren werd de kleine met 36+3 geschat op 2980
oh ik begin ook verkouden te worden dus misschien wordt ik ook wel gespaard voor de smaak haha, ik ben benieuwd! Fijn dat bij jou de waardes goed waren, afwachten wat zijn groei doet dus!

Hm, hebben jullie die groeiecho met een reden gekregen? Hier doen ze dat niet. Ik heb over 1,5 de liggingsecho met 36 weken en dat was het! Hiervoor was de laatste echo de 20 weken echo. 

Heb wel nog een 3D echo laten maken dus weet dat hij toen prima gemiddeld was. 

@jannekevs oh huh hier krijg je standaard met 30 weken een groeiecho, en ik heb wat extra echo’s gehad omdat ik een paar keer in het ziekenhuis ben geweest voor vele harde buiken en minder leven. Zo zie je maar dat het verschilt per praktijk!

Terug
Bovenaan