De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@AnnaRR: Ja zeker! Ik had 30 oktober de groeiecho en was 33 weken precies! En de kleine man was precies 2500 gram! Ben dus benieuwd hoe ze hem 19 november schatten! Ben dan 35+6!
@jannekevs: Hier hebben ze er voor gekozen om een groeiecho te maken omdat de omvang van mijn buik best groot is en ik elke keer in gewicht best wat was aangekomen! Dus daarom wouden ze met 33 weken een groeiecho doen. Op die echo zagen ze dat meneer zijn buikje wat groter was. Aan hand daar van wouden ze een suiker test doen en rond de 36 weken weer een groeiecho. 

Ahaaaa! Naja prima. Neem aan dat als er wat zou zijn ze het hier ook even zouden checken. Hier voelen ze hoe groot hij ongeveer is en dat is telkens prima. Met de 3D echo rond de 30 weken hebben ze wel zijn gewicht gemeten en dat was toen op de dag na ook exact gemiddeld. Gok dus niet dat ik over twee weken ineens voor een verassing komt te staan als bijvoorbeeld; u krijgt een mega baby. ? 

[quote quote=10263509]Hm, hebben jullie die groeiecho met een reden gekregen? Hier doen ze dat niet. Ik heb over 1,5 de liggingsecho met 36 weken en dat was het! Hiervoor was de laatste echo de 20 weken echo. Heb wel nog een 3D echo laten maken dus weet dat hij toen prima gemiddeld was.[/quote]
Ik heb maar 3 echo's gehad. 1 met 8  met 1weken om te kijken hoever ik was, 1 met 12 weken om te kijken wanneer ik uitgerekend was en de 20 weken echo.
Maar ik krijg nu met 35 weken een echo kado van de verloskundige omdat de 20 weken echo meer een studieobject was dan een leuke echo. Daarna worden we wegens medische achtergrond ingestuurd naar het ziekenhuis en hoop ik op nog een paar echo's

@jannekevs: hier krijg je ook niet standaard de groeiecho alleen als ze denken dat het nodig is! Het zijn ook niet zulke mooie echo’s meer hoor! Krijg er wel wat mee. Maar goed meneer zijn hoofdje past er toch echt niet helemaal meer op! Dus ze kijken even hoe groot alles is bij de baby en dan noteren ze het in het systeem en ik mocht gelijk weer naar huis. 

Ik dacht al, waarom krijg ik dat niet haha. Ik ben inmiddels redelijk opgeknapt kwa verkoudheid. Mijn blaas voelt nog steeds gekkig aan. Hoop dat dat ook zsm weg trekt. 

Merk dat ik wel wat meer druk voel down under en ook wat last heb van mijn liezen. Helemaal prima als dat van het indalen is. Dat hij er maar zsm klaar voor ligt. Ik heb dinsdag weer controle dus ik ben erg benieuwd. 

Ik heb ook groeiecho's gehad omdat ik dus zwangerschapsdiabetes heb en meneer te groot is. Maar idd, die echo's worden er niet mooier op. Had anders die echo's ook niet gehad. 
Hopelijk gaat het met iedereen nog goed en is de verveling nog niet toegeslagen. 

Ben wel iets later uitgerekend dan jullie, maar toch gezellig! Wij hebben ook een groeiecho gehad met 30 weken en dan nog eentje met 36 weken voor de ligging. Dat is standaard bij ons. Hebben jullie veel last van de laatste loodjes?

Nog niet perse verveling maar hou nu zoveel vocht vast dat ik m’n normale kleding bijna niet aankrijg en als ik t aanheb dan staan de striemen in m’n benen, vandaag een pyama dagje dus.
ik merk dat ik het wel zat ben nu, vannacht weer 4uur wakker gelegen en alles voelt onhandig. Krijg de laatste dagen ook mega last van m’n reuma dus ben lekker in een klaagstemming. Gelukkig een lieve vriend die lekker voor me zorgt ?

Terug
Bovenaan