De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@AnnaRR Ja en wat je dan aan krijgt aan kleding ziet er niet meer uit, heb ik in ieder geval. Dat je denkt; nah laat ook maar ? 
Ik verveel me inmiddels wel een beetje hoor. Door de nesteldrang is alles al piek fijn in orde hier. Dus heb niet echt meer ‘klusjes’ om te doen. 

@jannekevs hahaha ja ik voel me ook zo super slonzig, niks leuks meer om aan te trekken dus loop continu in een pyama of trainingspak. Voel me ook echt een kermis attractie als ik boodschappen ga doen, heb niet eens een mega grote buik maar blijkbaar is het reuze interessant ?
hier is het huis ook helemaal aan kant, zit voor m’n gevoel nu ook echt te wachten op de bevalling maar geduld is een schone zaak

@AnnaRR Hahaha ja hier echt hetzelfde. Ik word er geen vrolijker mens door. Ga mensen dan ook echt terug aankijken van; Wat?! Ik ben gewoon zwanger, laat me met rust ofzo haha. 

Scheelt dat het weer is om lekker binnen te blijven. Lekker thuis in je chillpak!

@jannekevs haha ja precies dat. Ik heb ook nog eens de pech dat ik er jong uitzie dus ik wordt altijd een beetje vreemd aangekeken. Probeer me er zo min mogelijk van aan te trekken maar dat lukt niet altijd haha. 
Jaa heerlijk he, dit weer is een goede reden om lekker binnen te blijven 

Ik leef ook bijna standaard in mijn chill broek en trui! ? krijg gelukkig mijn zwangerschapsbroeken nog aan. Maar zo chill broek zit toch gewoon lekkerder heel de dag!? gelukkig kijken mensen mij niet raar aan als ik op slippers en een chill broek boodschappen ga doen! ? iedereen vraagt juist hoelang moet je nog? Maarja dat heb je op een dorp. Iedereen kent iedereen! 

@valerieM hahaha heerlijk he! Ik woon in een dorp/stad en wordt eigenlijk nooit aangesproken, laatst toevallig voor het eerst. Ik ga inderdaad ook gewoon op slippers boodschappen doen maar ik merk wel dat ik me prettiger voel als ik ‘normale’ kleding aan doe. Vandaag dus maar weer even een jurk en legging aangetrokken, voel ik me tenminste nog een beetje mens haha

Ik heb vandaag ook iets meer mijn best gedaan. We gingen langs bij vrienden. Ik ben wel thuis direct weer in mijn chillpak geschoten. 

Hier echt sinds gisteren meer krampen onder in mijn buik en pijn aan mijn liezen. Daaaaal maar lekker in baby! ?? 

Hier vandaag ook! Had eerst mijn zwangerschapsbroek aan en een trui. Maar na het boodschappen doen toch echt mijn chill broek aan gedaan! ? heerlijk lekker bank hangen en kerst films kijken! ?

Terug
Bovenaan