De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Hahaha same here! Zit alweer heerlijk in m’n pyjama broek en badjas ?
Hier ligt de kleine al lekker ingedaald maar kan me die krampen goed herinneren, ik had echt van die steken in m’n doos ?

Ja ik ben super benieuwd dinsdag. Ik hoop toch echt dat ik dan krijg te horen dat hij in ieder geval een stukje is ingedaald. Anders ben ik denk ik een beetje teleurgesteld. Ik voel hem nu ook echt heel lag dus ik gok van wel?! 

Jullie nog afspraken aankomende week? 

@jannekevs ja snap dat je heel benieuwd bent! Ik voel hem inderdaad ook heel laag, en als hij de hik heeft voel ik dat ook echt soort van bij m’n doos. Hoop voor je dat hij in ieder geval een stukje ingedaald is! 
ik moet morgen weer opnieuw urine inleveren en die suikertest doen en eind van de week weer naar de verloskundige, vanaf nu wekelijks! 
heb trouwens zo’n yoga/bevalbal gekocht en man wat zit dat lekker zeg, heerlijk om een beetje op te wiebelen met rugpijn

@AnnaRR Ja ik voelde het voorheen niet dus hij ligt hoe dan ook lager. Anders snap ik er écht niets meer van haha. 

Oja de suikertest. Succes! Komt vast goed. Is prima te doen hoor. ??
Ik moet dus dinsdag naar de vk en vanaf volgende week ook wekelijks. Fijn; einde is dan echt in zicht. 

Zo’n bal had een vriendin van mij ook gekocht. Heb nu nog niet echt last van mijn rug/bekken. Als ik dat wel ga krijgen dan haal ik die van haar even op. 

Hier ineens last van mn liezen joh. Echt of er wat afgeknelt wordt. 
Vandaag ook de bal opgeblazen en Wiegel ook wat rond. Al kan ik vandaag lastig de pijn verzachten ermee. 
Wij hebben vanmiddag nog foto's gemaakt in de studio bij mijn vader. Nog even alles vastleggen haha. Benieuwd naar de foto's! 
Echt de laatste loodjes..

Vandaag alweer 37 weken.. Toch gaat het vrij snel, al is het nu wel echt aftellen en hoop ik bij elke kramp dat er iets gebeurd haha. Ook hier last van liezen en regelmatig dus krampen in de buik. Afgelopen week werd gezegd door gynaecoloog na de 36 weken echo, dat hij al ingedaald is. Maar ik voel hem nog steeds vaak hoog dus ik betwijfel het.. morgen weer controle!
@marijeee leuk om nog foto's te maken!! En wat handig dat jouw vader een studio heeft haha. 
@AnneRR jij vandaag veel succes met de suikertest! Hopelijk is er niets aan de hand en valt het drankje ook wat mee.. Krijg je de uitslag op dezelfde dag?
@jannekevs, ik weet soms ook niet wat ik moet voelen en of ie is ingedaald haha. Hoop voor jou van wel! Alhoewel het blijkbaar ook helaas niks betekend 

Gebruiken/drinken/eten jullie speciale dingen wat de bevalling bevorderd of waardoor het misschien wat sneller begint allemaal?
Ik ben begonnen met frambozenbladthee. Over een week ga ik beginnen met pilletjes van VSM. Die zouden de baarmoedermond sneller doen verweken enz. Ben heel benieuwd. Lees er positieve verhalen over, maar ook dat dames niet echt het gevoel hadden dat het wat deed. 

Nou de suikertest zit erop, drankje was niet heel erg lekker maar prima te doen. Weet niet wanneer ik de uitslag krijg, bel straks even de verloskundige. Had het meeste moeite met niet mogen eten hahaha 
@anomi ik voel de kleine ook nog wel hoog hoor maar hij ligt er al wel klaar voor, heb best een klein bovenlijf dus is gewoon niet zoveel ruimte. Ik ben morgen 37 weken en heb ook elke keer zoiets van nou laat maar komen hoor
@jannekevs nee ik grap wel steeds tegen m’n vriend dat ik aan de bitterlemon en ananasharten ga enzo maar geloof er niet zo in, de kleine komt als die er klaar voor is hoop ik ?
@marijeee oei vervelend, hoelang moet je nog? Kan het indalen zijn? 

Terug
Bovenaan