De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@AnnaRR Fijn dat het meeviel! Hoe lekker is het om daarna te eten he?! Dat smaakte bij mij zo enorm goed. Echt zitten genieten haha. 

@AnneRR, gelukkig dat het meeviel! Hopelijk snel de uitslag.. Bij mij ligt hij inderdaad wel goed, hoor morgen wel of hij inderdaad ingedaald is of niet. Ik ben zelf klein, dus misschien is het dan wel wat jij zegt, dat hij gewoon wat hoger blijft. Eerder niet zo over nagedacht haha.  Wist niet dat wij 1 dag schelen, spannend:p

@jannekevs, ik eet/drink of neem verder ook niks.. Wat ik lees over bijv ananas enzo, moet je echt hele grote hoeveelheden eten haha. Het komt wanneer het komt, ik geloof er niet zo in.. Ik hoorde laatst wel ook, dat wanneer je overtijd bent, je een voetreflexmassage kan nemen. Die kunnen dan bepaalde punten drukken, waardoor de bevalling zou kunnen starten.. 

@AnnaRR fijn dat de suikertest erop zit. Hopelijk een goede uitslag voor jou!! 
Ik doe verder ook niks speciaals. Gewoon lekker niksen en wachten tot er iets gaat gebeuren. Het wordt wel steeds spannender allemaal ?

@AnnaRR viel mee toch die suikertest. Ik werd in de middag al gebeld met de uitslag. 
Ik ben nu 38+2. Hij is al 2 weken ingedaald zei de verloskundige maar misschien nog wat dieper gaan liggen nu ofzo haha. Het is heel vervelend. Soort kramp ook die je niet weg kan krijgen. Morgen weer naar de acupunctuur dus misschien verlicht dat wat. 
Nee ik neem niks om het te bevorderen. Heb namelijk wel al het idee dat mijn lichaam druk bezig is met de voorbereidingen dus het komt als hij er klaar voor is. Had gelezen dag de baby een seintje geeft als zijn longen helemaal volgroeid zijn.. Hoe mooi is dat van moeder natuur! 

Ik zou vandaag of morgen gebeld worden als de uitslag afwijkend was dus moet nog even afwachten. 
Heb vandaag al de hele dag een zeurend gevoel in m’n bekken en rug hopelijk gebeurt er wat voorwerk ??

Vanmiddag weer een afspraak bij de vk. Hopelijk hoor ik dan dat de baby lekker laag ligt. Verkoudheid is bijna over. Hoe is het met iedereen? Hier nog 37 dagen tot de uitgerekende datum en hij mag over 16 dagen al komen. Woehoeee. ??

Fijn dat je weer wat opgeknapt bent! Kijken ze vanmiddag jouw urine ook na ivm afgelopen week?
ik ben vanochtend bij de vk geweest. De kleine ligt al diep, maar ligt nog niet vast in mijn bekken en kan nog verder indalen.. Nachten zijn tegenwoordig een hel en ik ben sinds gisteravond misselijk. Maar het hoort er allemaal bij, net zoals de buikpijn en krampen. Lang leve de laatste loodjes, nog 20 dagen tot de uitgerekende datum!!

@Anomi- Nou dat is dus even een dingetje. Ik heb vanochtend geprobeerd te bellen naar de huisarts voor de uitslag van de kweekjes. Zijn ze een week op vakantie?! Super vaag. Ik rij er vanmiddag even langs om te checken of er echt niemand zit daar. Anders krijgen ze dat volgende week wel even te horen. Hadden ze vrijdag wel even kunnen melden.. ? 
Dus ik heb nog even geen idee?! Ik merk dat de klachten die ik had wel weg zijn. Dus die kuur heeft wel wat goeds gedaan. 

Terug
Bovenaan