De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Pff hier dus toch zwangerschapssuiker.. baal wel heel erg dat we er zo laat achter komen omdat we nu natuurlijk niet zoveel meer kunnen doen eraan. Vrijdag een afspraak bij de gynaecoloog en dan zullen we wel meer horen. 
krijg lichte stress als ik de risico’s lees op internet, iemand toevallig ervaring?

@AnnaRR Onee! Wat super k*t. Ik heb er geen ervaring mee, wel had mijn moeder suiker toen ze zwanger was van mij. Dat wisten ze toen de hele zwangerschap niet. Ik was alleen een mega baby van ruim 8 pond. Verder niets aan overgehouden. 

Ik ben net terug van de controle. De baby is ingedaald! Hij heeft nog een heel klein stukje om te zakken maar hij ligt zo goed als vast. TOP! Die krampjes waren dus niet voor niets. Verder alles weer goed kwa groei enz. Allemaal gemiddeld. 

@AnnaRR jeetje dat is echt balen, vooral inderdaad dat ze er nu pas achter komen. Hoe hoog was je waarde na het drankje? Ik moest in het begin heel erg wennen maar merk dat ik toch best veel gewoon kan eten. Het is vooral letten op suikers en koolhydraten en de maaltijden meer verdelen over de dag. Het enige wat ik niet goed verdraag qua suikers is gewoon brood. Ik eet dus koolhydraatarmbroos maar dat is echt een super goede vervanger?

@chantalhubbers ik ben dus zo stom geweest om niet ff die waardes na te vragen, was helemaal niet voorbereid op dit nieuws dus heb echt half geantwoord ? Ik ben heel benieuwd wat ze nu nog gaan doen omdat ik natuurlijk al 37 weken ben, of ik zelf nog bloedsuiker moet gaan prikken of dat ze extra echo doen om zijn groei te checken oid. Beval jij gewoon thuis als het allemaal goed mag gaan? Of moet je in het ziekenhuis omdat de kleine gecheckt moet worden? 

@jannekevs ah wat fijn zeg! Dan weet je inderdaad waar de krampen vandaan zijn gekomen, de laatste loodjes ?

@AnnaRR oeps. Hahhaha snap dat je dan overrompeld bent. Ik denk dat ze vooral de groei van de kleine in de gaten houden. Het kan zelfs zijn dat de gynaecoloog in overleg besluit om eerder in te leiden. Dat wordt bij mij waarschijnlijk ook gedaan. Ik wilde graag thuis bevallen en dat mag ook nog steeds, maar als het een inleiding wordt dan is het automatisch ziekenhuis. Maar wil dat nu ook omdat ze de kleine waarschijnlijk ook op suiker moeten prikken. Als je dan thuis bevalt moet je binnen 1 tot 1,5 uur nog haar het ziekenhuis. Daar hebben wij geen zin in. Wij hebben donderdag onze 2e groeiecho en hoop dat een datum te krijgen voor het inleiden ?

@chantalhubbers nee snap dat je daar geen zin in hebt, ben je net bevallen en dan kan je de auto weer gelijk in. Lijkt me heel gek om dan een datum te hebben haha dan weet je gewoon wanneer je ouders wordt! Ik moest sowieso al in het ziekenhuis bevallen en blijven dus daar veranderd niks aan. Ik ben heel benieuwd wat de gynaecoloog bedenkt a.s vrijdag, laat het maar gewoon over me heen komen! 

@AnnaRR ja dat is ook heel gek. Ben ook heel benieuwd donderdag. Ja meer kan je ook niet doen op dit moment. Het is fijn dat ze je even extra checken en dan afwachten hoe het ervoor staat. Het is sowieso allemaal spannend ?

Terug
Bovenaan