De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@anneRR hier vanaf week 24 zwangerschapssuiker. Ben vanaf doe week ook suikerwaardes aan het bijhouden en gelukkig onder controle met wat aanpassingen in wat ik eet. Kan eigenlijk nog best veel eten (lees gelukkig nog eel chocolade hahah)
Denk inderdaad dat je er nu niet zoveel meer aan kan doen met 37 weken. En dag ze een groeiecho gaan maken om te kijken hoe groot de kleine is. En misschien word je dan eerder ingeleid. 
@jannekevs wat super raar dat je huisarts op vakantie is. Dat kan toch niet? En zeker niet zonder even te melden..

@chantalhubbers oh lijkt me zo spannend dat je morgen te horen krijgen wanneer een inleiding plaats vind, wordt al zenuwachtig als ik eraan denk hahaha nog geen tekenen dat de kleine zich zelf aandient?

@marijeee oooh chocolaaa ? wel chill dat je hebt kunnen kijken waar je lichaam goed op reageert en waar niet. Ik zou willen dat ik dat nu ook ff kon checken want ben nu door m’n vriend op een dieet gezet van water en brood ? weet jij al of je ingeleid gaat worden? 

@jannekevs heel vreemd van je huisarts, dan zorgen ze toch altijd voor een waarnemend arts zou je denken.. 

@AnnaRR Ja gek hè?! Voor spoed kan je wel doorgestuurd worden naar een andere praktijk. Maar verder is er niemand aanwezig. Heel gek. Gelukkig gaat het met mij prima. Bel volgende week maandag direct wel even. 

Spannend zeg als je vandaag een datum hoort wanneer je ouders word. Lijkt me zo’n gek idee, maar toch ook wel weer prettig. Ik hou echt van plannen dus ik vind dit afwachten maar niets haha. Ach; nog max een maand! ??

@Chantalhubbers heel spannend! wel lekker overzichtelijk ahha, kun je er alles omheen nog even plannen
@annaRR ja ik vond het in het begin ook heel lastig toen ik mijn suikerwaardes nog niet bijhield wat je nou wel en niet kon eten. Uiteindelijk valt het reuze mee, kan dus gewoon chocolade eten, maar moet op letten dat ik dat niet direct na de mijn maaltijd eet. Je hebt 2 uur na je maaltijd de piek in suikers, dus als je na de 2 uur wat lekkers eet dan komt het vast goed.. 
de baby is niet groter bij mij dus hoef niet ingeleid te worden en mag allemaal natuurlijk komen... 
En dat duurt lang want ondertussen 38+3 en heel benieuwd naar hem haha! Vanmiddag weer naar de VK dus hopelijk weer alles goed!

@marijeee oh wat fijn maar aan de andere kant is het wel wachten nu dus hahaha. Ik ben benieuwd of inleiden bij mij nodig zal zijn, hoor t vrijdag allemaal wel. 

dames ervaring met het verliezen van de slijmprop? Ik ben deze dus al een keer verloren rond 34-35 weken maar nu verlies ik dus weer soort van slijm slierten, lekkere info ook, vraag me af of het dan weer terug is gegroeid en nu weer loslaat of dat m’n afscheiding gewoon is veranderd ofzo. 

@AnnaRR Ik ben nog niets verloren. Naast de gebruikelijke afscheiding ook geen ‘extra’ slijm oid. De slijmprop groeit inderdaad vanzelf weer terug, hersteld zich zelf. Dus het hoeft niet iets te betekenen. Spannend vrijdag!! 

Ik heb echt zo’n drukkend gevoel op mijn bekken. Jeetje! Heb direct zo’n yoga bal besteld. Kan echt niet lekker zitten op de bank.. ? 

Alles was goed bij de vk. Meneer ligt al 3 weken ingedaald haha..
Oh die bal is echt een opluchting dan hoor! Ik had zondag ook zo'n pijn aan mijn rug en bekken dat je heerlijk zit op zo'n bal. De druk wordt dan veel beter verdeeld. 
Ik ben trouwens mijn slijmprop nog niet verloren haha.. 

Terug
Bovenaan