De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Hier alles goed. Vanmiddag controle bij de gynaecoloog dus spannend ??. Verder lekker rustig aan doen?. Heb wel het idee dat meneer lager gaat liggen, de druk wordt groter namelijk. 

@chantalhubbers oeh spannend vandaag, hopelijk een datum voor de inleiding!! 

Die bal is echt top, zit zo onwijs fijn! De dagen kruipen wel voorbij nu hoor haha hoop bij alles dat het begint en aan de andere kant denk ik steeds oh god hij moet er natuurlijk ook echt uit, door een best kleine doorgang help ?

Hahaha nou ik moet zeggen dat ik echt met de dag meer zin krijg in de bevalling. Kom maar dooooor. ? Ben vandaag 35 weken dus moet nog even wachtte. Maar ik hoop natuurlijk, zoals elke zwangere vrouw, dat meneer eerder komt. 

@jannekevs hahaha ik heb er ook zin in hoor heel erg benieuwd hoe t allemaal gaat maar soms beneemd het me wel de adem dat hij toch echt uit m’n doos moet komen ? 

Hahaha ja dat herken ik wel. Ik sta er verder heel nuchter in. Het moet toch gebeuren. Maar jeetje wat kijk ik er naar uit om weer ‘normaal’ te kunnen eten en bewegen enz. Zwanger zijn is zeg maar écht niets voor mij. Ookal vind ik het natuurlijk een wonder dat onze baby in mij groeit. 

Hahaha! Ik snap die 'angst' ook wel hoor. Ik sta er wel heel nuchter in: ook bij mij zal hij niet blijven zitten. Aan de andere kant, hoe dan??! En herstelt dat allemaal wel weer een beetje haha!
Ik vind het zwanger zijn nog steeds prima, ben wel steeds meer benieuwd wanneer hij komt en hoe lang t nog gaat duren. Maar ik vermaak me eigenlijk nog wel prima. Al merk ik dat die batterij steeds sneller leeg is.. Verder hier alles nog steeds prima, heb niet het idee dat hij voorlopig gaat komen
Ik kan niet wachten tot ik weer een broodje carpaccio, filet american, een biefstukje en sushi kan eten hahah!

Oh ja en wijn drinken. Ik zei vorig weekend nog tegen mijn man; ik heb zoveel zin om weer even zo lekker rozig naar bed te gaan van de wijn. Dan gewoon in bed te ploffen zonder na te denken hoe je ligt. Heerlijk. 

Oh ik verlang al de hele zwangerschaps naar een ijskoude redbull en een broodje met pepercervelaat, kan niet wachten!!!
zwanger zijn is ook echt niks voor mij en ben het ook wel zat. Ik wil gewoon weer vrij kunnen bewegen ipv te klote met die onhandige buik en alle andere rare kwaaltjes. Maar we hebben het ervoor over

Terug
Bovenaan