De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@AnnaRR Oh maar een Redbull een keertje kan geen kwaad hoor! Ik drink die zo af en toe wel eens. Heb dat voor dat wij op vakantie gingen met de auto gecheckt bij de vk en die zei: geen probleem zolang het af en toe is. Ook op de app ZwangerHap staat ook dat het kan, zolang het er maar 1 per dag is. 

Ik heb vooral zin in een broodje met cranberry paté ? en een redbull klinkt ook wel heerlijk! ? of een toastje met filet American met pepertjes, of een heerlijke boterham met peper cervelaatworst! Heb er dus al heel mijn zwangerschap trek in! Nog 34 dagen vol houden! ?

Hahaha oh man laat die bevalling maar snel beginnen! Ik heb ook het idee dat de redbull mijn hele zwangerschap overal in de aanbieding is en express overal in de winkels wordt uitgestald, een echte kwelling.

@jannekevs ja probleem is dat ik geen maat kan houden en dan elke dag aan de redbull zit dus ik dacht het is alles of niets, na de bevalling giet ik er gelijk 1 naar binnen ?

@AnnaRR: Nu je het zegt!! Weet je hoevaak ik de 2 voor 2 euro actie van redbull ik heb gezien bij de ah heel deze zwangerschap! Leek bijna wel om de week! ? en dan heb je een man die ze dus mee neemt en zegt die heel leuk: “wat is 2 voor 2 euro”! Heb eigenlijk ook wel zin in zo bakje cervelaatworst plakjes van de ah! ? Heb inmiddels honger gekregen van al dit lekkere eten wat ik lees! Tijd voor een appel! ?

@valerieM oh vreselijk zeg hahaha mijn vriend lust gelukkig geen redbull en die snapt dan ook echt niet dat ik daar onwijs veel zin in heb. Hij zei net wel heel lief, zodra jij bent bevallen regel ik een koude redbull ookal moet ik ervoor naar het tankstation als de ziekenhuiswinkel dicht is haha. 
Ik heb ook heel veel zin nu in van alles, koud glas limonade dan maar en geduld hebben haha

Haha ja ik had er aan het begin last van. Toen een tijdje niet, kon prima zonder alles wat ik nu niet mag. Maar nu zo dichter bij het einde word het weer een ding. Je weet dat je het bijnaaaaa mag. 

Oh ik heb dus wel af en toe een keer redbull op. Denk dat het 4/5 zijn geweest deze hele zwangerschap. Ik doe er dan dus wel heeeeeel lang mee haha, echt genieten dan. 

Hahaha @anneRR jaa hoe past dat door dat gaatje heen ?? de ene keer denk ik nou kom maar op, hoeveel vrouwen hebben dit nou al gedaan, jij kan dit ook. Maar soms denk ik holy shit ik denk niet dat dat mogelijk is hoor haha.. ondanks dat ik nu wel denk kom maar hoor ben er klaar voor (38+4)
Ohh filet american!!! En biefstuk. En heel raar maar ook zo'n zin in rode wijn terwijl ik dat niet per se voor mijn zwangerschap lekker vond hahah

Terug
Bovenaan