De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@AnnaRR: die redbull na de bevalling kan je zeker gebruiken! Ik denk dat ik er gewoon sowieso 1 in mijn vluchtkoffer ga stoppen! ?

@jannekevs: Dat had ik dus ook! In het begin grote behoefte aan alles wat niet mocht! Daarna begon ik er wel mee te dealen dat het niet mocht! Maaaaaar sinds een paar weken heb ik toch echt weer trek in alles wat niet mag! Nog even volhouden! Bekijk het zo, het zal allemaal extra lekker smaken!

Ik heb vooral veel behoefte de laatste tijd in een lekker bord carpaccio of broodje gerookte zalm. Sushi mag ook wel in mijn kraamweek geregeld worden. Haha. 
Nog even volhouden allemaal. Ik kijk ook echt uit naar de bevalling. Is bij mij al even aan het rommelen maar wil niet door zetten. Zijn er meer die dat hebben?

Ik moet mezelf zo hard inhouden om geen redbull te halen haha helemaal nu ik de meeste suikers heb geskipt terwijl ik normaal heel veel koekjes snoepjes en chocolade at. Vanmiddag de afspraak bij de gynaecoloog, erg benieuwd wat daar uit komt!
@jetbussel hier rommelt het soms ook maar gebeurt verder vrij weinig, hoeveel weken ben je?

Ik ben vandaag  38 weken. Afgelopen dagen al flink aant rommelen. Alleen vandaag is het wat erger dan normaal. Al vanaf 6uur (bijna) non stop hevige menstruatie krampen.
Iemand ervaring mee? ? Ik zou het iig niet erg vinden als hij komt haha

Hier alleen af en toe een keer een voorwee. Maar dat is ook zo weer weg. Het wordt pas echt serieus als er een regelmaat in zit. Dus misschien even gaan timen? 

Hier vandaag best wel wat krampen. Maar die voelen meer ongemakkelijk als dat ze pijn doen. Denk indalen van de kleine! Soms in de avond wel wat harde buiken als meneer weer wat wild doet! Ik heb vandaag mijn vluchtkoffer klaar gezet! De babytas had ik gelukkig al klaar staan! 

Terug
Bovenaan