De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Hier ook alleen af en toe wat kraampjes en een voorwee, maar niks regelmatigs.. 
Vandaag is echt een dag dat ik alles maar zwaar vind, van boodschappen doen tot een rondje met de hond lopen. Ik lig dus al lekker heel de middag op de bank, een beetje kerstfilms te kijken!?

Grappig om te lezen dat iedereen weer andere dingen heeft waar je zin in hebt na de zwangerschap. Ik heb vooral weer zin om niet te veel na te denken over het eten ivm zwangerschapsdiabetes. Verder vind ik het fijn om straks mijn eigen kleren weer aan te kunnen. Sommige zwangerschapsshirts zijn gewoon te kort en een broek zit ook te strak bij de buikband??. Maarja dat komt omdat ik een grote buik heb terwijl ik veder overal ben afgevallen. We hebben gister een datum gekregen waarop de inleiding gepland staat dus dat is wel super spannend. Verder nog geen voor weeën. Heb soms alleen een menstruatie gevoel in mijn rug, maar dat is vooral een zeurend gevoel. Zo dat was weer een heel verhaal?

Hier nog 13 dagen. Ben aant aftellen. Soms idd wat menstruatieachtige krampen en harde buiken. Meneer ligt in mn bekken maar nog niet volledig 'vast'. Ben benieuwd hoe hij eruit ziet. Hopelijk laat hij me niet te lang wachten. Ben volgende week zondag jarig. Hopelijk wordt hij dan niet geboren vind ik voor hem zo sneu. Voor mij zou het het mooiste cadeau ooit zijn natuurlijk. ?

@chantalhubbers ah spannend zeg!! Pff ik snap dat je daar naar uit kijkt, ik hou me pas 3 dagen aan een ‘dieet’ en ben het nu al zat laat staan al die weken! 
ik kan ook niet wachten tot ik mn eigen kleding weer aan kan, niks zit meer lekker nu. Ik heb ook zin om gewoon weer vrij te kunnen bewegen, heeerlijk! Ik heb nu ook last van een zeurend menstruatie gevoel in m’n rug, laat t allemaal maar gewoon beginnen, can’t wait!

@annarr.
Ik ben nu 38+4 weken. Onze flip (Onze werknaam aangezien we niet weten wat het word) ligt al ingedaald en vast in mijn bekken. Heb de hele dag door krampen zit geen regelmaat in. kan soms een zeurend gevoel denk vergelijkbaar met menstruatiepijn soms is het pijnlijker. Hopelijk doet het zijn werk mag van mij wel komen. 
Vind het wel fijn om te horen dat er meer zijn die dezelfde klachten ervaren.

Spannende nacht hier gehad. 2 uur lang met flinke pijnlijke krampen beneden gezeten maar heeft helaas niet doorgezet. Ik dacht wel even holy shit gaat het dan nu beginnen... ?

Hier steeds meer pijn down under... van mij mag het ook wel snel dinsdag zijn dan ben ik benieuwd hoeveel de kleine man in 3 weken tijd bij gekomen is in gewicht! 

Terug
Bovenaan