De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Spannend allemaal dat aftellen! Hebben jullie ook af en toe enorme huilbuien? Ik kan echt enorm snikken met horten en stoten om maar iets heel kleins. Best lastig! Andere dagen gaan dan weer heel prima en nergens last van. 

Oh ik heb nog steeds echt mega emo dagen er tussen zitten hoor. Terwijl ik normaal hooguit 1 keer per jaar huil. Was wel even wennen voor mijn man haha. Maar hij is zo mega lief dan voor me. Je leert elkaar echt op een andere manier kennen vind ik. Zo speciaal. Het lijkt wel of we nog meer van elkaar houden?! 

@chantalhubbers niet heel bijzonder, hij heeft ook nog een echo gemaakt, daar was de p-lijn weer wat lager maar nog steeds groot, inleiden was voor nu nog niet nodig en moet maandag naar de diabetes verpleegkundige voor een glucosemeter en een andere dag naar de internist maar omdat ik natuurlijk al 37+4 ben kunnen we niet zoveel. Ik val nu wel onder de gynaecoloog en niet meer onder m’n eigen verloskundige en daar baal ik wel van, had graag een bekend gezicht gehad bij de bevalling maar ach wss ben ik daar niet mee bezig tijdens het bevallen hahaha 
hoe is het bij jou? 

Hier nog 26 dagen. Ben zo benieuwd hoe (en wanneer) het allemaal zal gebeuren. Zijn het hormonen? Ik ben niet bepaald de makkelijkste/gezelligste op sommige dagen? Is dit herkenbaar? 

@AnnaRR. Gelukkig was het niet heel ernstig. Ik snap dat je liever een bekend gezicht had bij de bevalling. Wel gek dat je gelijk onder controle van de gynaecoloog valt. Ik ben gewoon nog bij de verloskundige. Had je de hoogte van de waardes nog nagevraagd?? Het is voor jezelf wel fijn om wat extra info te krijgen van de diabetes verpleegkundige. Nadeel, omdat je zwangerschapsdiabetes hebt is de kans groter dat je diabetes type 2 krijgt dus dan zal je straks ook nog onder controle blijven. Ik moet 6 weken na de bevalling ook op controle komen en dan hoor ik hoe het verder gaat. Hier alles goed. Merk dat ik de laatste dagen heel veel droom dus daardoor wat vaker wakker, maar slaap tussendoor wel goed.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het allemaal gaat zijn. Heb opzich niet heel veel last van mijn hormonen?

@chantalhubbers ja baal er ook wel van maar heb maandag over een week weer een echo en als dan alles er goed uit ziet mag ik weer terig naar de verloskundige, maar goed dan ben ik alweer 39 weken dus weet niet eens of hij er dan nog inzit ? de waarde na het drankje was 8.2 dus niet eens zo gek hoog, weet jij jouw waardes nog? 
ja ik hoop dat diabetes ons gespaard blijft na de bevalling, zal een flinke domper zijn als het zo is! Ik droom ook de gekste dingen, heeel vreemd allemaal hahaha 
hier totaal geen last van de hormonen, ben heel relaxt en gezellig (gelukkig voor m’n vriend) ook geen last van huilbuien oid alleen soms als ik extreem moe ben maar dat heb ik ook als ik niet zwanger ben

Terug
Bovenaan