De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@AnnaRR Hahahha nee inderdaad, dat is dan toch even afwachten. Mijn waarde was 8.1 na het drankje dus ook niet mega hoog. Zit nu eigenlijk altijd goed met de waardes, behalve als ik gewoon brood eet maar dat is makkelijk te verhelpen met alternatieven. 

@chantalhubbers oh dat valt inderdaad ook nog mee! Hoevaak moest jij in het begin je suikers prikken en hoevaak doe je het nu? 
ben benieuwd waar ik goed en ‘slecht’ op reageer, heb m’n eetpatroon nu al drastisch aangepast omdat ik de heledag koek en snoep at dus ben benieuwd wat mijn waardes zullen zijn na de maaltijden! 

@AnnaRR, eerst 6 dagen achter elkaar, 5x per dag. Nu tot aan bevalling 2x per week, 4x per dag. Ik merkte op mijn werk dat ik ook reageerde als ik enigszins stress had. Niet dat ik dat als stress ervaarde maar als je dan terug gaat denken zijn het wel situaties dat ik denk van, ja dat komt daar door. Dus dat heeft ook echt invloed. 

Jeetje wat een gedoe zeg als ik dat zo lees met die suikerwaardes en prikken enz. Respect hoor dames! Ik was daar zo naar van geweest denk ik als ik een dieet had moeten volgen oid. ‘Gelukkig’ zit het er bijna op! Hopelijk houden jullie er niets aan over. Mijn moeder en oma hebben het beide gehad, en hebben geen suiker gekregen na de zwangerschap. Fingers crossed voor jullie! 

Hier gaat alles zijn gangetje. Bijna 36 weken. Dinsdag de 36 weken echo; heeeeel erg benieuwd hoe groot meneer nu ongeveer is. Ook heb ik gisteren al mijn vriendinnen gestalkt en met iedereen een afspraak gemaakt zodat ik elke dag wel even iets ga doen. Gaat de tijd een heeel stukje sneller. 

Oja, en we gaan aankomende zondag naar de Intratuin hoor. Ik heb mijn man zover gekregen. Een mini kerstboom scoren en andere leuke prullaria. Tooooop. ??

@ValerieVO Ik heb hier geen last van. Ik slik overigens Omeprazol tegen het maagzuur! Aanrader als je er erg veel last van hebt. 

@jannekevs: het is nu gelukkig ook weer weg! Misschien gister iets te veel gedaan waardoor ik last van harde buiken had ofzo! Ik heb standaard vanaf een uurtje of 3 tot aan het avond eten maagzuur! Meestal is het na het avond eten weer weg. Als het dan nog niet weg is dan neem ik rennie. Gelukkig helpen die nog goed bij mij. ? Maar heb ook Omeprazol in huis liggen voor het geval dat ik die echt nodig heb! 

@chantalhubbers goed om te weten! Ik ben vanmorgen geweet en moet 4x per dag prikken  heb vandaag na ontbijt en na lunch geprikt en die waardes zijn heel netjes 5.7 en 5.4. Zijn jouw waardes altijd binnen de norm? Ik heb nu gelijk t idee dat t dus wel meevalt hahaha even zien wat t vanavond doet na het eten! 

gisteren had ik een paar pijnlijke harde buiken dus had hoop dat het ging beginnen maar het zwakte weer af naar gewone harde buiken ?
geduldddd .....

Terug
Bovenaan