De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Hoe is het met iedereen?! Zijn er al baby’s geboren? ???
Hier gaat het z’n gangetje. Heb inmiddels een fitness bal sinds gisteren. Net eventjes op gezeten. Ben benieuwd of het iets doet. Verder 36 weken. Vanavond de 36 weken echo. Verwacht dat alles gewoon weer prima en gemiddeld is. 

Vanaf volgende week mag hij komen. Ik hoop echt zo dat hij het ook heeeeeeeel erg leuk vind om voor de kerst er te zijn. ??

@jannekevs nog geen baby hoor, poee wordt wel iets zenuwachtiger nu. Vandaag precies 38 weken en merk dat ik heel onrustig ben en druk in m’n hoofd waardoor ik slechter slaap. 
ah vanavond weer even je kleintje zien, leuk! Hahaha ik hoop ook voor je dat hij graag de voorpret van kerst wilt meemaken! 

Ook hier nog geen baby.. Gisterenmiddag, avond en vannacht wel veel buikpijn en krampen. Vanochtend ook, maar inmiddels wel weer prima.. Er is dus wel iets gaande zou je zeggen haha. Hier vandaag 38+1, echt spannend wordt het nu wel en word er ook net als jij Anne wel onrustig van. Vanmiddag controle verloskundige.. 
@AnneRR, hoe gaat het met je suiker??
Leuk vanavond echo Janneke! Al vond ik de 36 weken echo de minst leuke van allemaal. Baby is dan al groot, je ziet gewoon niet zoveel meer .. bij ons lag hij ook met zijn gezichtje richting beneden te kijken dus die konden we ooo niet meer zien. Hopelijk ligt de baby goed!! Gaat het verder oké met jou?

@anomi oh zo zenuwslopend als je dan van alles voelt en het zakt weer. Ik wordt er echt onrustig van ? en dan te bedenken dat het ook nog 3 weken kan duren, helppp
qua suikers gaat t goed, ik prik hele mooie waardes terwijl ik wel chocolade eet en toetjes dus prima! 
Hier was door het vele vruchtwater nog wel veel te zien met de 36 weken echo, en hij lag met z’n gezichtje naar het echo apparaat dus we konden z’n mondje en neusje heel mooi zien, super leuk ?
meer dames die het einde naderen en het liefst ook een beetje thuis blijven?

Haha ja dat is het hè! Dat je denkt van ooh, misschien komt de baby deze week. Maar tegelijkertijd dat je weet, het kan nog een paar weken duren. Die gedachte is killinggg!!! Haha
Fijn dat het met de suiker goed gaat, en je niet alles hoeft te laten staan! Vooral zo tegen het einde is dat gewoon echt niet tof..
Ik ga er juist nog graag op uit, ben elke dag ook eventjes wel weg. Heb as zaterdag verjaardag van m'n broer, die woont 45 minuten rijden weg. Ik moet alleen, want mijn man moet coachen. Daarmee zit ik wel een beetje in issue hoor; ga ik daar heen of ga ik niet. Maar verder stap ik nog makkelijk de auto in, om naar een vriendin of wat dan ook te gaan!

Vandaag onze 2de groeiecho gehad! Meneer lag met zijn buikje nog steeds boven de groeilijnen! Dus de verloskundige gaat in overleg met het ziekenhuis of ik even langs de gynaecoloog moet. 
Vervolg volgt nog! 

Bij onze laatste groei echo hebben wij niet veel meer gezien lag al behoorlijk ingedaald.Ben nu 39+1 echt killing dat wachten. Heb ook bij elk pijntje de hoop dat het door gaat  zetten. Helaas...wil nog niet zo. We zijn er nu wel aan toe om onze kleine in het echt te ontmoeten. 
Vinden jullie het ook zo fijn dat je elke week bij de verloskundige langs mag komen?

Ik zorg ook wel elke dag dat ik de deur uitga hoor anders duren de dagen eeuwig maar zoals nu dan ben ik net weer thuis en daar kan ik dan echt van genieten, lekker m’n eigen plekje, rust heerlijk! 
Oei ja 45min rijden en alleen erheen is wel een dingetje, als je dan nog samen bent dan zou ik t wel aandurven maar alleen... hmm lastig!
@valerievo oei spannend, weet je op welke p hij zat? 

Terug
Bovenaan