De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@anomi- ik probeer dus elke keer overdag wakker te blijven in de hoop dat ik dan s’nachts beter slaap maar dat heeft tot nu toe nog niet gewerkt, en overdag kan ik de hele dag wel slapen ? ik ben overmorgen 36 weken, zo’n gek idee inderdaad dat binnen afzienbare tijd de kleine zich aandringt. Ik heb ook dat het snel gaat maar alsnog lang lijkt te duren haha maar ik zit gelukkig nog niet echt te wachten dus kom de dagen prima door. 
hoe lekker is het trouwens om straks te coconnen met het gure weer en de gezellige feestdagen, kan niet wachten!

@AnnaRR Ojaaaa heerlijk. Heb nu al met die regen dat ik het heerlijk vind dat ik niets hoef en niet naar buiten hoef te gaan. Maar straks inderdaad lekker met de baby; heeeeerlijk knuffelen. Kan niet wachtte!!

Ohhh vet herkenbaar. Ik vind dit weer heerlijk! Hier in de zomer is het voor altijd druk met kinderen buiten spelen. Was hele dagen buiten in de zomer met mn dochter.. nu kan ik lekker veel binnen blijven met haar.. en in t weekend gaat mn man mee wandelen met haar en ik ook maar kleine stukjes want ik plas ook steeds in mn broek als ie ineens weer een draai maakt.. dus ver loop ik ook niet!
Hebben jullie dat? Ik heb t sinds 2 wk ofzo. Dan voel ik ineens druk, sta ik op en loop ik enndan komt er gwn al een beetje plas! Zo vervelend!!! Ik heb wel altijd inlegkruisjes in nu.

Urineverlies heb ik nog geen last van. Maar mijn baby ligt ook nog niet ingedaald. Die van jou zou wel lekker laag in je bekken hangen. Vriendin van mij had daar ook last van de laatste paar weken. Dus het is wel ‘normaal’ gok ik. 

Wij zijn net weer terug van een lange wandeling. Heerlijk met de hond het bos in geweest. Dus we liggen nu allemaal uitgeteld op de bank en komen het huis ook niet meer uit. Verwarming lekker hoog. Heerlijk!! 

[quote quote=10261484]Urineverlies heb ik nog geen last van. Maar mijn baby ligt ook nog niet ingedaald. Die van jou zou wel lekker laag in je bekken hangen. Vriendin van mij had daar ook last van de laatste paar weken. Dus het is wel ‘normaal’ gok ik. Wij zijn net weer terug van een lange wandeling. Heerlijk met de hond het bos in geweest. Dus we liggen nu allemaal uitgeteld op de bank en komen het huis ook niet meer uit. Verwarming lekker hoog. Heerlijk!![/quote]
Jep hoort erbij. Had t bij de eerste trouwens niet! Hahah maar elie stap doet vandaag zeer. Er zit een enorme druk aan de onderkant. Blehhh... 
Heerlijk je wandeling! Dat je t nog kan is echt zo fijnn.. ik wou echt dat ik nog lange wandelingetjes kon maken maar ik heb harde buiken dag in dag uit en mijn wandelingetjes zijn naar de wc en terug hahaha en dan heel afentoe een rondje om in t weekend. Teveel pijn en last. Baal er zo van! Vorige zwangerschap was zo anders! Liep ik ook gewoon nog met de honden buiten een dag voor ik beviel

Hahaha allemaal huismussen dus, heeerlijk.
Urineverlies heb ik gelukkig nog geen last van, maar inderdaad ook continu harde buiken wat het lopen niet prettig maakt. Heb nu ook elke keer kramp/verzuring in m’n been als ik loop dus gaat allemaal op een slakkentempo met veel pauzes maar probeer nog wel erop uit te gaan want alleen maar binnen zitten vind ik nu niks. 

Ik denk dat ik het ook niet nog weken kan hoor zo’n wandeling maken. Ook zitten mijn broeken echt niet meer lekker. Ondanks dat ze een ruime band hebben. Dat bandje daaronder van de broek zelf drukt dan in mijn buik. Die buik is toch wat lager inmiddels hè. 

Mijn hemel. Vannacht 3 uur lang weeen gehad. We dachten dat t was begonnen maar nee.. ik nam paracetamol en de weeen trokken weg!!! Zo raar! Net de vk maar gebeld en die komt straks waarschijnlijk even checken. Heb nog.meer slijmproppen verloren.. t rommelt behooooorlijk!!

Terug
Bovenaan