De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@Mylife wat spannend! Denk je dat het echt gaat gebeuren, stopt het weer..
Hier gelukkig een goede nacht, eindelijk..
Nog geen urineverlies maar als ik nies moet ik alles wel goed aanknijpen hahaha
Heb wel echt zo'n last van mn rug. Terwijl ik nog van alles.in huis wil doen maar belemmerd me echt.. 

@mylife wat spannend! Het is bij jou al paar keer aan het rommelen geweest.. Hopelijk dat het dan toch doorzet! Houd ons op de hoogte!
Hier ook (nog) geen last van urineverlies. Broeken zitten inderdaad niet zo lekker, draag vooral veel jurkjes. Dat zit allemaal niet zo strak en wat prettiger haha.
Ook hier veel last van mijn rug. Heel vervelend. Wil inderdaad eigenlijk ook nog van alles doen, maar soms lukt het gewoon niet. Hier afgelopen nacht echt een drama qua slapen.. bah! 

@marijeee herkenbaar hoor die pijn in je rug. Ik had t ook heel erg en ging maar door!!! Nu met de weeen had ik ook enorme rugweeen.. vraag me af of dat ook komt door die bekken en rug. Denk goed om jezelf!
@anomi ook lekker rust nemen. Slapen is zo verrot vooral op t eind. Jurkjes wil k ook aan maar ik vind panty's zo vervelend zitten!!!! Erger dan broeken.. ik draag vooral gewone joggingsbroeken heel laag haha.

Hier hele nacht wakker ben zo moe. Ga zo lekker weer erin. Dochter is naar school en opvang kan ik bijkomen . Gelukkig sliep zij mooi door! 
Urineverlies, ben echt bang dat ik dat hou na de bevalling.. hoop t echt niet! Haha

Hier vannacht eindelijk een goede nacht alleen vanmorgen urine ingeleverd en zaten eiwitten in, terwijl dit zaterdag nog niet het geval was. Hou ook veel vocht vast en hoofdpijn maar heb tevens ook blaasontsteking dus misschien komen die eiwitten daar vandaan? Iemand ervaring mee?
assistente ging overleggen met huisarts en dan zou ik terug gebeld worden over hoe nu verder, ben benieuwd 

Hier vannacht eindelijk een goede nacht alleen vanmorgen urine ingeleverd en zaten eiwitten in, terwijl dit zaterdag nog niet het geval was. Hou ook veel vocht vast en hoofdpijn maar heb tevens ook blaasontsteking dus misschien komen die eiwitten daar vandaan? Iemand ervaring mee?
assistente ging overleggen met huisarts en dan zou ik terug gebeld worden over hoe nu verder, ben benieuwd 

[quote quote=10261718]Hier vannacht eindelijk een goede nacht alleen vanmorgen urine ingeleverd en zaten eiwitten in, terwijl dit zaterdag nog niet het geval was. Hou ook veel vocht vast en hoofdpijn maar heb tevens ook blaasontsteking dus misschien komen die eiwitten daar vandaan? Iemand ervaring mee? assistente ging overleggen met huisarts en dan zou ik terug gebeld worden over hoe nu verder, ben benieuwd[/quote]
Geen zwangerschapsvergiftiging?? 
Blaasontsteking hebben veel zwangere vrouwen zonder dat ze er erg in hebben. Vriendin van me had zelfs nierbekkenontsteking erbij zonder dat ze t voelde.. kun je nagaan! 

@AnnaRR Oei, ik hoop dan inderdaad gewoon een ‘simpele’ blaasontsteking. Dat is met een kuurtje meestal weer vrij snel weg. Geen idee of er dan ook eiwitten in je urine zichtbaar is. 

@Mylife Argh, denk je dat het eindelijk begint.. Jou lichaam houd je mooi voor de gek. Ik hoop dat straks met de controle er toch misschien al iets is gebeurd en je al iets ontsluiting hebt. Is dan al een fijne gedachte en een stapje dichterbij. 

Ik heb vandaag niet zoveel op de planning staan en voel me ook even emo. Zo’n dag dat je ook niets wilt, nergens zin in hebt en alleen maar kan denken; HET DUURT ZOOOO LANG. Ik wil mijn baby. ? (Ik ben verder totaal niet ongeduldig hoor) 

Nou vanmorgen bij de huisarts zaten er wel eiwitten in en daarna bij verloskundige nog een keer gecheckt en toen niet, apart! Nu in ieder geval een antibiotica voor de blaasontsteking! En inderdaad voel niks van die blaasontsteking haha. 

pff zo’n emo dag ja gatsie, ik kan dan ook alleen maar denken ja mn vriend kan alles nog en ik niet haha en dan lekker lopen chagerijnen, ach hoort erbij! 

Terug
Bovenaan