De wachtbank... 38+ weken zwanger!

@JenE: gefeliciteerd met Boris! Wat fijn dat na die heftige dag en ziekenhuisopname hij alsnog lekker thuis is geboren. Nu heerlijk genieten en zelf goed herstellen.

Hier net een grote bak ananas op. Fingers crossed ;-).
@Ashh: ik doe nog veel in huis en doe veel aan mealprep zodat ik zeker weet dat er genoeg eten in huis is voor mijn vriend (sporter). Daar kan ik me dus druk mee bezig houden. Verder in de middag even lekker slapen op de bank en dan eten voor mezelf maken. In de ochtend loop/fiets ik even naar de supermarkt voor een broodje tussen de middag. Het is niet heel boeiend maar zo kom ik de dag wel door. Afspreken zie ik nu ook niet meer zitten.

JenE JAAAAA gefeliciteerd. Dat geeft de burger moed, omdat ik ook morgen ben uitgerekend ;) en wat fijn dat alles thuis goed is gekomen! Nu lekker genieten!
@Ashhh: hier videoland... netflix... bed verschonen.. wasje... boodschapjes. Moet om 16 weer naar de verloskundige. Eens even vragen of ze me voor de volgende afspraak (maandag) willen strippen indien nodig. Ik herken dat wel, super blij als mn vriend weer thuis is hahaha. Gezellig om te kletsen en fijn mocht er wat gebeuren...
Hier vandaag een paar keer een hele harde pijnlijke buik. Heb ik niet vaak, dus toch altijd even spannend. Toch een soort wee. Maar ik probeer het een beetje los te laten hoe lastig ook. Ziet er naar uit dat we ook de 21ste weer rustig zijn doorgekomen. 

JenA; gefeliciteerd! Fijn dat je het achter de rug hebt, nu lekker genieten!

Hier kom ik de dagen door met kleine boodschapjes, wasjes draaien, huis op orde houden, luieren op de bank, tv kijken. Echt er op uit gaan heb ik weinig behoefte meer aan, ik loop niet zo makkelijk meer, en in bijv de supermarkt erger ik me enorm aan al die mensen die maar vragen; hoe lang nog? Zal vast goed bedoeld zijn, maar kan het niet meer aanhoren.
Heb ook al een paar avonden dat het iets lijkt te rommelen. Geen krampen maar heel erg drukkend gevoel down-under. Maar elke ochtend wordt ik teleurgesteld wakker en is er niks aan de hand. 

@Jamram: ik ken dat. Je bent een soort rondlopende attractie inmiddels. Gisteravond gingen wij even een ijsje halen, ook wel gezellig hoor; iedereen in de rij stond tegen me aan te kletsen over hoe een fantastische buik ik heb en dat het allemaal zo leuk is. En dan krijg je hele gesprekken op gang. Hilarisch ook wel. Je bent een soort publiek bezit soms.. ook met al die apps en belletjes die je krijgt elke dag.
Net bij de vk geweest. Weer goedgekeurd. Ook daar had ik een harde buik... beetje pijn. Ik hoop dat je vannacht belt zei ze. A.s. maandag nog een afspraak dan ben ik 40+4. En als hij er dan nog niet is dan komen ze op de dag dat ik 41 weken ben (dus 29 augustus) langs om te strippen en word er ook een afspraak in het ziekenhuis gemaakt. Omdat ze dan willen checken hoe het er voor staat en eventueel moeten er dan balonnetjes geplaatst worden. Nou, daar moet ik allemaal niet aan denken. Pleaaaaaase zet door deze week :eek: 

Zo. Nog even een berichtje van mij hoor. Nog baby nieuws? :) :D 
Hier vandaag 40 weken. IT IS D-DAY! Na veel harde buiken gister en toch wat kramp en pijn... had ik stille hoop dat het door zou zetten vannacht en de kleine man precies op tijd zou komen. Helaas..... werd wakker en alles lijkt weer rustig.
F R U S T R E R E N D !

Goedemorgen! Joena: ik zit echt precies in dezelfde situatie. Ik ben dan wel minder ver (39+2) maar iedere avond gerommel, steken en harde buiken en iedere ochtend is het weg. Ik ga echt naar bed met de gedachte dat we wel eens midden in de nacht richting het ziekenhuis kunnen gaan. Ik kan het nu ook niet meer loslaten omdat ik ook overdag heel veel harde buiken heb. Pff ik vind dit afwachten echt vreselijk, laat hem maar komen. 

@ JenE: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje!! En wat fijn dat je alsnog thuis kon bevallen :) Nu lekker gaan genieten!!
@MariekeSep: Zo jij bent nog lekker actief iedere dag, goed van je hoor! En je vriend zal wel heel blij zijn met jou dat je zijn eten voorbereid!
Heeft de bak ananas nog geholpen? Haha :)
Ik ga idd ook alleen nog maar naar buiten voor een klein boodschapje of de VK. Waar ik vanmiddag weer heen mag, vind het toch iedere keer weer leuk en spannend om te gaan! Ook al weet ik dat ze nu toch nog niets gaan doen..
@ Jamram: Ja erg is dat he! Mensen die iedere dag vragen en heb je al weeën? Dan denk ik het is lief dat je het vraagt maar als het zo ver is had je dat echt al wel geweten.. En idd ook onbekende mensen als je ergens heen gaat die van alles willen weten.
Wat ik ook echt niet meer aan kan horen is “hoe ver ben je?” Zo dan heb je al wel een flinke buik zeg! Zit er een tweeling in? Oh moet je nog zolang ik dacht die staat op het punt van bevallen en nou jij zal wel een flinke babg krijgen.. PFFF!! Bij mij zag je het echt al heel snel en mijn buikje groeit gewoon heel erg naar voren, maar wordt daar soms zo onzeker van. Herkent iemand dit?
@ Joena: Nou spannend zeg! Ik hoop ook voor je dat het gewoon natuurlijk op gang gaat komen een dezer dagen! Is idd zo frustrerend en lijkt mij helemaal niks dat strippen en die ballon :-( Heb je ook al geprobeerd om het op gang te laten komen? Veel wandelen, ananas, pittig eten, tepelstimulatie? Haha :p

@Ashhh: Ja van alles. Tonic drinken, dadels eten elke dag, seks, wandelen.... gisteravond een warm bad!
Maar de vk zei dat het echt niet daardoor op gang komt. De baby moet hormonen gaan aanmaken ook wat de bevalling op gang brengt. Het zou eventueel wel dat aller aller allerlaatste zetje kunnen geven als er al e.e.a. bezig is van binnen. Dus ja. Zit nu lekker in de tuin met een kop thee, in het zonnetje. Toch maar weer proberen te genieten van een nieuwe dag, zonder baby.
Moe word ik er van. Probeer niet chagrijnig te worden. Maar verveel me gewoon haha!

Terug
Bovenaan