De wachtbank... 38+ weken zwanger!

@Joena het is geen griepje, heb dit afgelopen keer bij controle ook aangegeven. Advies was 4x per dag 2 PCM van 500 en ‘het hoort erbij’
@Moowtje ik herken dat gevoel wel een beetje. Ik ben er mentaal klaar mee omdat mn lichaam me in de steek laat en niet meer wil. Maar als dat niet zo was had ik het denk ik ook nog wel langer volgehouden. Het idee dat de baby er over een week sowieso is én dat ik eerst nog moet bevallen vind ik ook best eng en spannend. Maar aan de andere kant heb ik er ook wel ‘zin’ in. Nu weer veel gerommel en krampen, ik hoop maar dat er veel voorwerk daardoor gebeurd en dat de daadwerkelijke bevalling daardoor zo gepiept is.
Wel gek, laatste nachtje thuis slapen zonder baby. Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet zonder baby weer thuis kom, daar waren ze in zkh wel duidelijk over. Ook al mocht het niet snel op gang komen; ik blijf daar sowieso. Hopelijk binnenkort meer nieuws.

Update; onze baby is geboren na een best wel snelle bevalling. Ivm herkenbaarheid hou ik het geslacht en bevallingsverhaal even geheim. Maar het gaat hartstikke goed en we zijn helemaal verliefd op dit kleintje.
Hopelijk zijn jullie ook snel aan de beurt.

@ Jamram: gefeliciteerd en wat fijn om te horen dat alles goed gaat! Hopelijk snel naar huis en lekker genieten.
@ Joena: is het bij jou nog doorgezet op de uitgerekende datum? Ik hoop het voor je!
@ Moowtje: ik heb het denk ik meer andersom. Lichamelijk gaat het wel (ik bedoel er zijn enorm veel ongemakken en die harde buiken zijn echt vervelend) maar mentaal ben ik er echt aan toe. Ik kom mezelf wel tegen zo tegen het einde. Ben gewoon erg ongeduldig en heb hier geen controle over wat ik heel vervelend vindt. Maar goed je kunt er gewoon niets aan doen. We wachten verder af..

Gefeliciteerd jamram! Met hoeveel weken was het nou???? 
@Mariekesep: Nee hier niks gister op de uitgerekende datum. We hebben goede hoop dat de kleine dit weekend komt ;) dus het is maar weer afwachten. Wel klote dat het 30 graden gaat worden de komende dagen. Zo geen zin in. Maar goed... we hebben t allemaal niet in de hand he ? Ik ben ook als persoon ongeduldig en die laatste weken zwangerschap zijn dan ook niks voor mij hahaha. Ik plan alles altijd liever...............................

@ Jamram: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje!! Wat fijn dat je een snelle bevalling gehad hebt! Nu lekker gaan genieten :)
@ Moowtje: Ik ben er ook lichamelijk helemaal klaar mee :-( Bukken is lastig dus het huishouden lukt allemaal niet echt meer en slaap heel slecht.. Ook last van mijn heupen/bekken en hele onrustige benen vooral s’avonds/s’nachts. Herkent iemand de onrustige benen??
@ Joena: Nee helaas niks meer gebeurd :-( heb het een beetje druk gehad gisteren en vandaag. Bij jou dus ook nog steeds niet :-(
Ik plan ook altijd alles, dus dat je niet weet wanneer de bevalling gaat beginnen heb ik soms een beetje moeite mee haha!
Houden jullie het een beetje vol zo met dit warme weer?
Ben zo benieuwd wanneer onze kleintjes willen komen!!!!!

@Ashh: hahaha hoiii! Oke ik dacht al... straks iedereen bevallen behalve ik ;)
De warmte gaat. Lekker een parasol in de tuin en in huis is het nog goed te doen. Hopelijk blijft dat zo..
Die onrustige benen ken ik. Vooral 's avond idd en in bed. Komt denk doordat je lichaam het niet gewend is dat extra gewicht te dragen en dus een soort spierpijn/groeipijn 's avonds. Naja, zo voelt het vind ik. Ik vind het ook irritant. Maar goed. We gotta deal with it! Morgen alweer 40+3. Man..... het gaat toch nog wel komen dit weekend denk ik steeds ? Kan echt niet weer zo'n hele (werk)week aan en dat mn vriend weer weg is. Ik weer op de bank zit te wachten. Wat klinkt dat sneu.... maar oh zo waar :p

Terug
Bovenaan