De wachtbank... 38+ weken zwanger!

@Mariekesep: ja zo'n dag had ik gister. Meer last dan anders en dacht toen ook echt dit gaat hem worden vannacht. Irritant he ? Hij is bij mij ook echt heel druk. Meer dan anders. Voetjes alles voel ik aan de zijkant steeds en hij draait en schuift maar. Dus ja ????

[quote quote=10236635]Wat ik ook echt niet meer aan kan horen is “hoe ver ben je?” Zo dan heb je al wel een flinke buik zeg! Zit er een tweeling in? Oh moet je nog zolang ik dacht die staat op het punt van bevallen en nou jij zal wel een flinke babg krijgen.. PFFF!! Bij mij zag je het echt al heel snel en mijn buikje groeit gewoon heel erg naar voren, maar wordt daar soms zo onzeker van. Herkent iemand dit? ie?[/quote]
Zo herkenbaar dit! Ik ben er ook nog steeds, vandaag 39+6. Was even afwezig hier omdat ik kamp met verschrikkelijke kiespijn. Tandarts wilde vorige week niet verder kijken, maar vandaag toch op aanraden van de vk foto laten maken. Ontsteking... dus nu antibiotica. Denk dat hormonen ook een rol spelen en dat denkt de tandarts ook. Dus laat die baby maar komen, dan ben ik hopelijk van een deel van de pijn af! 

Sterkte aan alle wachtenden. Even een klaagberichtje; Ik ga me met de dag beroerder voelen. Alles doet zeer, gerommel in mijn buik maar geen echte krampen, heb het gevoel dat ik niks meer kan eten omdat ik echt uit elkaar knap. Kan niet wachten tot het zover is. Heb altijd gezegd dat ik niet weer een ks wou, maar inmiddels ben ik op het punt dat het me weinig meer uitmaakt, als dat kind er maar uitkomt. Slik ook de hele dag door paracetamol vanwege enorme pijn in mijn middenrif, daar zit waarsschijnlijk iets klem. En voor de verandering ben ik maar weer op bed gaan liggen maar zelfs dat ligt niet fijn meer. Ik hoop dat jullie je beter voelen en/of lekker aan het genieten zijn van de pasgeboren beebjes.

Hier ook iemand op de wachtbank! 39w en 1 dag.. laat onze kleine jongen maar gauw komen! Gelukkig nog weinig kwaaltjes tot dusver.. ben benieuwd! 

@Jamram: wat naar zeg. En vervelend dat je zo de laatste tijd door moet brengen. Heb je dit wel met je vk besproken? Even gebeld? Want klinkt meer alsof je gewoon een beetje ziek bent. Niet goed in ieder geval. Je moet wel sterk zijn op het moment dat de bevalling straks gaat beginnen. Laat goed voor je zorgen!
@Mama-Nadine: oh pfffff dat kan er ook nog wel bij zo tussen de laatste loodjes. Man man man wat een pech. Ik hoop voor je dat alles snel door zet..... :) 

Ha meiden, 

Hier ook op het wachtbankje... Lees al een tijdje mee maar dacht zal ook eens meeschrijven. 
Ik ben zo benieuwd wanneer de kleine zich aan gaat dienen. Aankomende zaterdag ben ik 39 weken (nu dus 38,5)....
Veel last van voorweeën (denk ik) en harde buiken. Ben erg misselijk de afgelopen 2 dagen en heb veel toiletbezoekjes...dus hoop dat het zsm doorzet. 

Hebben jullie ook dat je er lichamelijk echt klaar mee bent, maar mentaal gezien ik 't ook nog prima zou vinden als het nog een weekje duurt ofzo? Hink zo op 2 gedachten. Word helemaal gek van het feit dat ik me de hele dag en nacht zo beroerd voel.. maar vind het idee van bevallen ook eng ofzo nu het dichterbij komt ;) 

Terug
Bovenaan