De wachtbank... 38+ weken zwanger!

@Mxxx: gefeliciteerd! Wat fijn dat ze er is na 41 weken! Hoe voelde jij de bevalling aankomen? Ik ben benieuwd naar de eerste échte voortekenen haha.
Hier ook nog geen actie helaas. Nu sinds afgelopen donderdag vooral 's avonds krampen en steken. Ik heb bijna continu een harde buik wat echt begint te belemmeren. Iedere keer als de baby beweegt of als ik wil opstaan is het weer direct keihard en gevoelig. Ik had oprecht al verwacht dat het had doorgezet dus ben een beetje hormonaal en huilerig op dit moment. Gelukkig is ook mijn vriend heel lief voor me!
Morgen naar de verloskundige (dan 39 weken) en ga vragen of ze willen kijken of er al iets aan de gang is, gewoon om het te weten. Ik gok dat ze net als bij @Joena hier ook niets willen doen in ieder geval tot 40 weken. Ik hoop ook echt dat hij er is voordat de warmte weer terug is...
@JenE: ik hoop dat het nu gaat starten, slijmprop verliezen kan niets betekenen maar het is ook voor sommige dé start! Fingers crossed!

We moeten ons maar weer vermaken vandaag meiden haha. Ik heb om 11 nog een afspraak voor mn (gel)nageltjes. Ik zie het maar positief: die pak ik mooi nog even mee en dan kan ik weer 3 weken vooruit ;)
Verder is het vermoeiend ja.... @Mariekesep: ja er werd mij verteld dat ze eigenlijk zelfs pas vanaf 41 weken strippen. Omdat hij er voor 42 weken sowieso moet zijn. Maar ik ga deze week denk ik vragen of ze willen kijken. Ze zei van de week wel dat het checken ook geen zin heeft, omdat een beetje ontsluiting ook niks hoeft te zeggen. Kan je paar weken mee lopen. En als ik hoor dat ik pot dicht zit zegt het ook niks. Want het kan dan net zo goed beginnen dezelfde dag.
HAHAHAH wat hebben we hier ook allemaal aan he XD. Mindfuck!

@ Nobba: You never know, kan zomaar ieder moment gaan gebeuren!! :)
@ Nouri: Vervelend dat je zoveel klachten hebt! Maar ondanks de drukte wel fijn dat je nog even wat tijd hebt om leuke dingen te doen met je dochters! Ook heel leuk dat je na 2 dochters een zoon verwacht :)
@ Mxxx: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Lekker gaan genieten nu :)
@ JenE: Dat is echt al een goed teken dat je je slijmprop bent verloren, kan dan toch ineens sneller gaan dan je denkt! Ik hoop voor je dat de kleine snel wil komen! Ik kan helaas nog niet meepraten over het verliezen van mijn slijmprop, volgens mij is dat nog niet gebeurd. Heb in ieder geval niet gehad wat jij omschrijft. Maar heb gelezen dat het een hele prop kan zijn maar ook wat slijmdraden.. Heb de laatste paar weken sowieso heel veel last van afscheiding, heeft iemand anders dit ook??
@ MariekeSep: Ben benieuwd wat ze gaan zeggen bij de VK! Ik had vorige week ook gevraagd wanneer ze iets gaan doen en toen zei ze vanaf week 40.. Ik geloof wel als je er echt lichamelijk doorheen zit dat ze dan wel eerder al iets willen doen.
Hier nu 38+5, ik en mijn partner dachten echt beiden dat ze vorige week zou komen. Maar helaas.. hoop dat het dan deze week toch echt gaat gebeuren en idd hopelijk voordat het weer zo warm gaat worden! Ze ligt echt al vanaf week 30 ingedaald met haar hoofdje, kan me niet voorstellen dat dat fijn is haha maar volgens mij vind ze het zelf wel prima zo :p 

Tot nu toe nog geen veranderingen.. nogsteeds roze taai slijm en veel harde buiken.. even naar het winkelcentrum gelopen en op de terugweg voor het eerst een echte wee gevoeld.. eenmaal thuis trokken die toch weer weg helaas. Pff stilte voor de storm hoop ik! 

Zo... 39+5 dan maar weer vandaag!
Ik had goede hoop op vannacht. Moest gister wel 3 x naar de wc en dat schijnt ook een aankondiging te kunnen zijn. Tsja... ik natuurlijk helemaal blij en vol verwachting. Ben toch echt weer wakker geworden zonder dat er wat is gebeurd vannacht;)
Zucht. Doodvermoeiend dit haha.

Hier ook geen actie, om 11:00 uur naar de verloskundige dus ben benieuwd wat ze zeggen. Bij mij gaat het iedere keer in de avond flink rommelen maar dan word ik wakker en is alles weer rustig (tot de harde buiken starten). Hij houdt ons tot nu toe flink voor de gek ;-). Gister nog wel een poging gedaan met een bak ananas en glas bitter lemon (ik haat bitter lemon haha) maar ook dat mocht niet helpen!
@Ashh: mijn vriend heeft dat niet zo maar ik heb steeds een nieuwe datum in mijn hoofd. Eerst dacht ik 17-08, daarna werd het 19-08. Nu die dag ook weer voorbij is zit 22-08 in mijn hoofd. Als het daarvoor niet gebeurt ga ik denk ik maar uit van de uitgerekende datum (27-08). 
Ik weet dat je er uiteindelijk toch geen invloed op hebt, de baby komt wanneer hij er klaar voor is maar het is nu gewoon lastig omdat je ook minder afleiding gaat krijgen..

@Mariekesep: idd! Mijn uitgerekende datum is 22 maar heb nu zelfs het gevoel dat het 24 of 26 gaat worden ofzo. Best vermoeiend.
En idd ik ga me ook vervelen..en het kutte is dat je dan ook teveel tijd hebt om na te denken. Maak me de hele zwangerschap niet druk om de bevalling etc.... maar omdat ik tijd over heb ga ik er aan denken. Zal t wel goed gaan? Wat als ze me moeten inleiden? En is de baby wel gezond? Wat als er iets mankeert? Ik heb helemaal geen zin in deze gedachten ?

Hier ook op de wachtbank, inmiddels 40+4 en ik ben het zoooo zat. Dat gezeur van iedereen, mijn lichaam wat gewoon niet meer wil, slecht slapen. Laat maar komen! Gisteren en vandaag voel ik me ook gewoon niet fit, niet ziek hoor maar gewoon futloos, allerlei vage pijntjes, enz. Ik hoop dat het voortekenen zijn.

Terug
Bovenaan