De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Hier ook nog steeds op het wachtbankje! Ik hoopte met de warmte van vrijdag en gister dat hij misschien zich zou melden (je gaat nu overal hoop uit halen volgens mij ;-)) maar nog niets. Moet ook zeggen dat het sinds afgelopen donderdag juist heel rustig is in mijn buik terwijl ik daarvoor iedere avond/nacht gerommel had. 
Dinsdag ben ik uitgerekend en hoop toch wel dat hij dan komt. We gaan over vier weken verhuizen en als ik een week overtijd zou gaan heb ik nog maar 2,5/3 weken om een beetje bij te komen. Als hij er dinsdag nog niet is staat weer de volgende afspraak bij de verloskundige, dan ga ik toch wel vriendelijk verzoeken meteen te strippen want dit weer is ook gewoon qua slaap niet fijn. De vorige hittegolf had ik echt een mega slaaptekort opgelopen en ik denk dat je zo niet fit een bevalling ingaat. 
Ik duim in ieder geval voor iedereen hier!!

[quote quote=10237588]Moet ook zeggen dat het sinds afgelopen donderdag juist heel rustig is in mijn buik terwijl ik daarvoor iedere avond/nacht gerommel had.[/quote]
Misschien stilte voor de storm. Ik zelf ben nog lang niet uitgerekend maar lees alles heerlijk mee. Hoop dat het snel gebeurd voor jullie allemaal. Mijn eerste 2 kinderen was ik allebei over 40 weken heen?

Ik ben afgelopen vrijdag bevallen van een prachtige dochter genaamd Nyne. 
De bevalling was erg zwaar en heftig. Heb hiervoor ook even de tijd nodig om alles te kunnen plaatsen.  Succes allemaal nog met wachten.

@Lis Anne gefeliciteerd! Wat heerlijk dat ze er is en dat jullie kunnen genieten..  ook van dit prachtige weer. Hoop dat je je snel beter voelt!
Hier niks hoor. Had goede hoop op vannacht en helemaal dit weekend. Dus ja.. 40+3 inmiddels... maar goed. Zit lekker in de tuin met een ontbijtje en ga zo maar een cake bakken ??

Hier nog geen tekenen. Gelukkig wel nog goed uit te houden. ook hier wat meer last van bekken/heup, maar dan meer met liggen op de zij dat het pijnlijk is.

Hier nog geen tekenen. Gelukkig wel nog goed uit te houden. ook hier wat meer last van bekken/heup, maar dan meer met liggen op de zij dat het pijnlijk is.

Gefeliciteerd aan de dames die bevallen zijn! Ik had ook goede hoop op dit weekend, wel heel veel gerommel maar daar blijft het dan ook bij. Dochterlief was twee nachten naar oma en opa, dus ik hoopte zo dat het zou komen, maar dus niet. 
Vrijdagavond wel vk langs geweest omdat ik zoveel harde buiken en krampen had. Maar teleurstelling: er was nog niets aan de gang. Wel slaapmiddel gekregen, omdat ik ook uitgeput raakte door het slechte slapen. Gelukkig daardoor iets opgeknapt qua energie. 
Succes nog even met deze warmte! 

Terug
Bovenaan