De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Hier ook bijna 38 weken. Echt een prima zwangerschap gehad, met nauwelijks kwaaltjes. Ook nu gaat het nog prima, maar ik begin het wel zat te worden. Vooral met deze warmte eigenlijk. Ik zie het niet zitten om iets te plannen/ weg te gaan met dit weer en dus zit ik de hele dag alleen thuis. Verkoeling zoeken binnen, onder de parasol of in het zwembadje.
Waar ik vorige week nog energie had om mijn hele huis te poetsen, mijn auto uit te zuigen en met vriendinnen te gaan lunchen in de stad, voel ik me nu echt een beetje blegh..
Zo... nu dat er weer uit is, gaan we er maar weer t beste van maken. En hopen dat de kleine man snel komt!??

@Septembermamatobe: dat had ik net zo!! Met 36 weken begon mijn welverdiende verlof en de eerste 2 weken nog enorm druk geweest: in huis, in de tuin... lunchen met vriendinnen. Ben nog een avondje weg geweest met 3 vriendinnen, uiteten en drankje stad. Mn buik viel ook nog mee en ik was nog redelijk fit. En toen met 38 weken dacht ik: nou nu zal hij wel onderhand komen. Altijd gedacht. En toen begonnen de kwaaltjes ook: nog slechter slapen, meer plassen, last van rug en vooral steken downunder en een drukkend gevoel en een buik die op knappen staat ineens. Gespannen. En met 39 weken had ik eigenlijk helemaal geen zin meer op pad te gaan. Werd met de dag meer chagrijnig en soms weer heel moe. En dan met af en toe een opleving ertussen dacht ik: zou dat een teken zijn?
Nou inmiddels 40+3 en zelfs het rommelen lijkt te zijn gestopt. FML. Of misschien zegt dat juist weer wat ?
Wat een toeeeeeeeeeeeeeeestand hahahah!

@Joena heel herkenbaar. Ik zit in het onderwijs, dus mijn vakantie /verlof begon al met 32 weken. Heerlijk vond ik dat. Ik zit dus al 6 weken thuis en heb me echt geen moment verveeld. We zaten eerst ook nog wel in een verbouwing, dus was nog druk zat.
Gewoon echt naar die 37 weken toegeleefd, en nu is het echte wachten begonnen.
Echt rommelen doet t nog niet bij mij. Al krijg ik nu af en toe wel steken in mijn onderrug, oefenweeen?
Vanaf het begin al het gevoel dat hij wel eens eerder kon komen. Maar nu het zover is, ben ik bang dat ie lekker blijft zitten tot 42 weken.
Succes met de laatste loodjes. Hoop dat het snel zover is voor je.?

@ Joena: Klopt, zo voelt het inderdaad!! Echt zoo irritant, liefst wil je dan gaan lopen maar heb mijn slaap zo hard nodig nu ik niet echt lekker meer kan slapen. Laat mijn vriend dan mijn benen masseren maar die is altijd na 5 minuten al moe haha!!
Ik had ook zo het idee dat ze dit weekend zou komen maar nu zitten we gewoon alweer in een nieuwe week.. en tevens laatste week van augustus. Begin nu echt te denken dat het toch een september baby wordt!
@ MariekeSep: Ik heb idd ook ineens van die rustige dagen gehad, terwijl het de afgelopen weken zo heeft gerommeld. En iedere keer denk je het wordt vast die datum en dan ga je er weer overheen :-( Zo dus jullie gaan zodadelijk een super drukke periode tegemoet? Moeten jullie veel doen aan het nieuwe huis of in het instapklaar? Niet teveel over stressen hoor, jullie kleintje gaat gewoon op tijd komen :)
@ Lis anne: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!! Geniet er van :)
@ SeptemberMamaToBe: Hier ook inderdaad 1e paar weken super druk bezig geweest met van alles, veel leuke dingen gedaan met vriendinnen. En sinds 2 weken echt maar aan het afwachten.. Ja vreselijk is dat he, ik geniet er zo van als mijn vriend weekend heeft. Hebben nu ook in de weekenden niks meer gepland, maar net als dit weekend voelde ik me gewoon goed dus toch nog er op uit gegaan en leuke dingen gedaan. Maar nu moet hij weer werken heel de week en dan denk ik van pff weer heel de week alleen en dan nog met dit warme weer en nergens fut voor :-( Laat die kleine deze week alsjeblieft komen haha!!
Succes allemaal nog dames! Hopelijk komen die augustus baby’s alsnog :)

De laatste dagen van augustus... Ik ben zo benieuwd of we nog augustus baby's gaan krijgen! Ik begin het nu een beetje los te laten. Er is weer iets meer gerommel maar ik weet ook dat het echt niets hoeft te betekenen. De berichtenbom is hier nu wel afgegaan want ik ben morgen uitgerekend. De volgende zwangerschap houd ik de uitgerekende datum wel geheim haha! Ik vind het wel grappig om terug te denken dat ik zeker wist dat hij eerder ging komen maar dat meneer lekker zijn eigen plan trekt. Volgens mij denken alle first time moms wel dat hun baby eerder komt ;-)
@ Ashh: moeilijk is het he als dan die nieuwe werkweek weer is begonnen. Ik weet met deze warmte ook echt even niet wat ik nog moet doen. Ik ben van nature geen bankhanger en ben dat nu ook wel zat. Aan de andere kant word ik ook niet enthousiast van dingen in huis doen met 31 graden haha en daarbij is eigenlijk alles af. 
Het huis is een tussenhuis, we willen daarna gaan kopen maar gaan nu eerst meer richting mijn ouders en het werk van mijn vriend verhuizen. Mijn zus heeft er gewoond dus dat scheelt met overdracht en verhuizen maar ik kijk niet uit naar die week. Maar goed het is dan even doorbijten en gaan.
@ Joena: ik hoop heel erg dat bij jou de stilte voor de storm wel echt iets heeft betekend. Je hebt nu lang genoeg gewacht!!
Succes iedereen met de warmte en hopelijk binnenkort weer een aankondiging hier!

Ja... inderdaad nog een aantal dagen tot september. Ik ben vandaag weer bij de vk geweest. We kijken het aan tot donderdagochend. Dan ben ik 41 weken. Mocht hij zich nog niet hebben gemeld ;) dan word ik die ochtend gestript. 
Pfff... die warmte is niet te doen he? Zit binnen met alle deuren dicht zodat het hopelijk een beetje koel blijft. Mn vriend is lekker wat eerder thuis... dus dat is wel gezellig. Zometeen groene curry maken, het schijnt dat pittig eten ook net dat extra zetje kan geven.
Succes weer meiden! En geniet toch ook een beetje van deze week

Hoi!

Hier 38+3. Ik heb me nog niet echt verveeld, maar met deze hitte en de bijbehorende kwaaltjes wordt de keuze wat te doen wel erg klein...beetje saai dus! Ik denk ook dat hij nog wel even blijft zitten. Enerzijds wil ik dat ook wel..nog even slapen en kijk wel waf op tegen bevalling...anderzijds ben ik ook wel klaar met dat hele zwanger zijn!

Hoi! 
Hier nog iemand op de wachtbank, ik lees al een tijdje mee maar omdat de frustratie toch wel een beetje hoog oploopt schrijf ik vanaf nu ook mee :)
Ik ben vandaag 40.5 en a.s. donderdag wederom een afspraak bij de vk, dit keer voor een inwendig onderzoek. 
Ik voel mezelf gelukkig wel goed, ik voel de kleine meid vaak alleen heb daardoor ook veel harde buiken. 's avonds regelmatig krampachtig gevoel onderin mijn buik, maar niks wat doorzet. 
Ik heb alles al uit de trucendoos gehaald maar tot nu toe zonder resultaat. Vanavond gaan we maar weer een stuk wandelen. 
Verder is het op dit moment veel binnen zitten. Uit pure wanhoop heb ik een (kinder) racespelletje gekocht voor op de PS4, daar ben ik vandaag in ieder geval weer zoet mee geweest, oeps haha. 
Succes meiden.

Terug
Bovenaan