De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Hoi gebruiker!
Oeeee 1 dag verder dan ik. Frustrerend he? Ik snap je gevoel heel goed. Afleiding zoeken is met dit weer ook heel erg lastig. Een racespel is toch top... kan je meteen een beetje fanatiek spelen ?
Dat gevoel beneden ken ik wel. Net ook weer enorm last met lopen. Echt een drukkend gevoel met af en toe steken. Lig net op bed. Benieuwd of er vannacht wat mag gebeuren.... het zal toch wel een keer?
Sterkte allemaal en thanks ook meiden die nog niet zo ver zijn maar wel mee lezen ?

Hi ladies, ik elke keer te kijken of er al meer baby nieuws is, maar het schiet nog niet zo op hé. De beebjes wachten vast tot het iets koeler wordt. Succes met wachten en zet’m op als het moment daar is.
Hier gaat het goed. De borstvoeding begint op gang te komen en we beginnen een klein beetje ritme te krijgen met ons kindje dus dat is wel fijn. Heb alleen wel behoorlijk last van mijn hechtingen en een forse aambei, die ook zeer pijnlijk is. Maar volgens de verloskundige en de kraamverzorgster ziet het er goed uit en geneest het mooi. Maar doordat ik zo’n pijn daaraan heb lig ik nog veel op bed. Zitten, staan en lopen is namelijk niet erg prettig. Ik hoop dat het snel opknapt want anders ga ik mijn kraamverzorgster wel heel erg missen.
Tip voor na de bevalling; zorg dat je (appel)stroop of jam in huis hebt, kan je in boterhamzakjes lekker coolpacks van maken en in de diepvries doen. En aambeienzalf is dus ook geen overbodige luxe.

Had een bericht geplaatst maar nergens te bekennen. Gek... nog een keer.
Balen Jamram. Klote van die aambei ook. Nog nooit gehad maar snap dat het erg naar is. Je hoort het wel vaker..... Thanks voor de tips. Heb dat toevallig allemaal in huis. :)
Hier alweer een uur wakker. Elke nacht hetzelfde liedje.. bloed irritant. En weer aan het balen dus dat er nog niks is gebeurd. Alles lijkt rustig... al had ik gisteravond wel wat gerommel. Pfff. Na die 40 weken lijkt elke dag wel 2 dagen te duren. Inmiddels 40+5 vandaag.....
Zucht.

Ik lees ook al een tijdje mee.. inmiddels 40+2. Het begint me nu wel een beetje op te breken allemaal. Slaap slecht, heb last van mijn rug en benen en dat terwijl ik gisteren nog zo positief was.. Het schommelt zo erg en het wachten duurt lang. Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben ;) Herken mezelf regelmatig in jullie verhalen.. 
Succes allemaal! Hopelijk wordt het lange wachten snel beloond..

Ik had gisteravond ook weer goede hoop, er leek van alles te gebeuren maar opnieuw weggezakt tijdens de nacht. Zometeen naar de verloskundige en ga vragen of ze willen strippen. Ik zie het niet zo zitten om nog veel langer door te lopen dus hoop oprecht dat ze er gehoor aan geven. 
Vandaag ook meteen 40 weken dus het is goed geweest haha! Hoop stiekem dat m'n water zo gewoon breekt nog voor de afspraak of dat de weeën magisch starten. Kom op baby, je kunt het! 

Goede tips Jamram! A.s. woensdag word ik gestript als er nog niks gebeurd is. Ben dan precies 40 weken. Wachten duurt lang, snap jullie volkomen! Ben benieuwd wat het eventueel uithaald MariekeSep dat strippen bij je.. en Joena en de andere gebruikers met 40+weken zwanger (en minder trouwens ook ;-)), jullie zijn bikkels! Laatste loodjes dames ik hoop dat er deze week nog een babyboom komt! Ik blijf deze topic in de gaten houden :)

Goede tips Jamram! A.s. woensdag word ik gestript als er nog niks gebeurd is. Ben dan precies 40 weken. Wachten duurt lang, snap jullie volkomen! Ben benieuwd wat het eventueel uithaald MariekeSep dat strippen bij je.. en Joena en de andere gebruikers met 40+weken zwanger (en minder trouwens ook ;-)), jullie zijn bikkels! Laatste loodjes dames ik hoop dat er deze week nog een babyboom komt! Ik blijf deze topic in de gaten houden :)

Terug
Bovenaan