De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Helaas willen ze hier ook niet strippen voor 41 weken. Baal er echt van maar snap het ook als het bijna nooit zin heeft. Als strippen niet werkt krijg ik bij 41+4 een echo in het ziekenhuis om het vruchtwater te bepalen. Verder waren alle controles weer perfect dus we wachten maar weer verder af. Ben er echt wel klaar mee en kan nu door die hitte gewoon niets dus zie enorm op tegen vandaag en morgen eerlijk gezegd. Voel me inmiddels ook echt een zeekoe en de starende blikken in de supermarkt helpen ook niet mee ?. Ik ben nog redelijk in shape maar mn buik is nu echt een toeter dus als ik me omdraai dan zie je een soort shock haha!

@Mariekesep: hahaha ja ik heb echt hetzelfde. Ben ook nog niet veel aangekomen.. Zit nog onder de 12kg. Het is echt alleen mn buik , die inmiddels is veranderd in een watermeloen ?. Iedereen gaat ook tegen je praten he? Tsja.... 
Ook ik zie op tegen deze saaie dagen. Ben veel te actief voor dit hangen. Ook al heb ik ook niet echt ergens zin in.
Ik ben wel al 2 x naar de wc geweest en denk steeds dat ik moet. Geen idee wat dit nu weer is. Google maakt me dan weer blij... en dat het een start kan zijn. Maar pfff ik houd me overal aan vast inmiddels.

Bij de eerste hebben ze mij met 41 weke  gestript  en bij de 2de heb ik veel rommelingen gehad en toen met 40.3 tegen hun gezegd bij controle dat ik zoveel rommelingen had en soms ook best heftig dat ik zelf dacht ik had ontsluiting maar dat het noet door zetten toen zeiden ze oke we gaan kijken of er al wat gebeurd is en of strippe  mogelijk is. Toen had ik al 3cm ontsluiting. Smiddag half 2 gestript en snachts om 23:52 beviel ik van de 2de meisje

Even ter gerust stelling voor alle dames die overtijd lopen en zich zorgen maken over formaat van de baby;
Mijn vk en in zkh zeiden dat ze laatste weken de baby niet veel meer groeit, het is hoogstens een extra spek-laagje. En dat is hartstikke flexibel. Het enige wat voor de bevalling eigenlijk relevant is, is de grootte/omtrek van het hoofdje. De rest is allemaal flexibel en kan tijdens de bevalling wel wat in elkaar gedrukt worden. No worries dus, komt echt goed.
En degene die zich zorgen maakt om de warmte tijdens de bevalling; in het zkh is het vaak wel lekker koel, maar geloof me, de temperatuur is wel het allerlaatste wat je interesseert. En anders trek je lekker alles uit, zien ze wel vaker hoor. Ik zei pas na de bevalling tegen man; Gatver wat stink ik naar zweet. Hij; ja dat rook ik de hele tijd al. Maar dat heb je zelf dus echt niet in de gaten. In mijn beleving heb ik het helemaal niet erg warm gehad.
c

@Jamram: thanks :) Dat haalt toch wat onnodige stress weg. Mij is idd ook verteld dat ze aan het einde niet veel meer aankomen en ook niet zoveel meer groeien. Gelukkig... zelf schijn je ook wat betreft kgs stil te kunnen gaan staan einde zwangerschap. 
Nou we hebben weer een warme dag overleefd. Erg benieuwd of dit de laatste dag alleen was :p Ik heb elke keer richting de avond weer meer hoop..........................
@Babyfeb: ik zie ergens ook wel uit naar het strippen als er niks gebeurd. Gewoon het idee dat je iets kan proberen lijkt me fijn in plaats van dat afwachten. 

[quote quote=10238571]@Babyfeb: ik zie ergens ook wel uit naar het strippen als er niks gebeurd. Gewoon het idee dat je iets kan proberen lijkt me fijn in plaats van dat afwachten.[/quote]
Ik hoop voor je dat ze het snel willen doen. Hihi anders beetje aangeven van heftig rommelingen etc.? 

Ik hoop voor alle wachtenden dat het snel gaat?

Ik heb vandaag de vk gebeld, aangezien ik morgen 41 wkn ben en eigenlijk niet langer wil wachten tot donderdagmiddag. 
Ik mag morgenochtend om 08.30u langs komen voor het inwendigonderzoek en ik vind het opeens heel spannend! Hopelijk gebeurt het vanavond/vannacht spontaan. 

Zo, voor mijn gevoel zit ik nu echt letterlijk op de wachtbank. Vanmorgen bij de verloskundige geweest en het is gelukt om te strippen! 
Ik vond het totaal niet pijnlijk, ik voelde wel wat druk maar dit was goed te doen. Het lukte in ieder geval om te ontspannen. De kleine meid reageerde er ook direct op door te bewegen. Afwachten en duimen maar!! 
Hoe gaat het met jullie dames? Is er nog nieuws, ik hoop het zo ?. 

Terug
Bovenaan