@ Babyfeb: Dat is inderdaad zo, vooral bij verloskundigen heb ik het idee. Fijn dat je een verloskundige hebt die echt naar je luisterd. Bij mij zijn ze allemaal heel aardig alleen ik vind de begeleiding niet zo goed. Moet overal zelf achteraan en alles vragen. Ga morgen echt zeggen van wil nu dat jullie gaan kijken want ga niet een afspraak inplannen bij 41,5 en dat ze dan pas verder gaan kijken om e.v.t. te strippen. Zie ik echt niet zitten :-(
@ Su uz: Ik wil het ook liever natuurlijk laten gaan, maar als ze zelf niet willen komen en je bent al over de datum heen maakt het je allemaal niet meer zo uit. Tenminste dat heb ik, wil gewoon dat ze er is want nu zit je alleen maar af te wachten en alles wordt steeds moeilijker.. Ik had zelf ook echt verwacht dat ze al met 37/38 weken zou komen, zit er dus heel erg naast

Maar ik zie er ook tegenop en bang dat het pijnlijk is. Lees hele tegenstrijdende berichten, de een zegt het is een akelig gevoel en de ander zegt het is een helse pijn..
@ Joena: Ik hoop het echt!! Allemaal nog net augustus baby’tjes

Wat vervelend dat je er gisteren zo doorheen zat :-( maar goed dat je toch gebeld hebt! Nu weet je in ieder geval hoe het er voor staat, en idd dan is het nog afwachten tot dat de kleine wil komen. Maar je hebt nu in ieder geval afspraken gepland staan dat ze er wat aan gaan doen, dat is al wel heel fijn! Grote kans dat jij je kindje deze week nog in je armen hebt

@MariekeSep: Ja het is altijd afwachten inderdaad! Hadden ze bij jou nou ook al gekeken voor e.v.t. ontsluiting? Jij wilde toch ook in bad bevallen in het ziekenhuis? Kan dat nog wel als je wordt gestript of een ballon geplaatst is? Ik wil ook zo graag in bad bevallen :-(
Nee bij mij is het echt weggezakt, heb nog wel af en toe het idee dat er iets bezig is. Maar heb me er maar weer bij neergelegd dat het toch wel weer niks zal zijn. Hoop dat het deze week nog gaat gebeuren maar begin me steeds drukker te maken dat ze niet op de natuurlijke manier wil komen :-(