@ Joena: Helaas voor mij weer niet doorgezet :-( alhoewel ik dat nare gevoel in mijn buik maar blijf houden.. Wel het idee dat er nu iets begonnen is dus hopelijk zet het toch nog door in een van deze dagen.
@ MariekeSep: Haha hier ook heb zo’n toeter echt een buikje wat naar voren groeit. Aan de rest van mijn lichaam zie je niet veel behalve dat ik veel vocht vast houdt in mijn voeten. Toch zit er 15 kilo aan :-o Hopelijk is dat er na de bevalling snel weer af!!
Vreselijk he die mensen die je zo aanstaren, ik ging gisteren frietjes halen was gewoon een vrouw die me 15 minuten aan zat te staren van top tot teen. Oke ik zie er jong uit, ben 27 dus gewoon een mooie leeftijd maar toch.. GRRR stop staring en laat me gewoon lekker zwanger zijn!! Haha

Sommige mensen doen alsof ze nog nooit een zwangere vrouw hebben gezien ofzo..
@ Babyfeb: Ik heb vrijdag weer een afspraak bij de VK, ga ook even aangeven dat het al zoveel dagen rommelt en ik toch echt wil dat ze even kijken hoe ver het er al voor staat.. Dat ik nu nog zolang moet wachten tot dat ze uberhaupt iets willen doen zie ik echt niet zitten. Ik ben lichamelijk echt helemaal op na zoveel slapeloze nachten :-(
@ Jamram: Thanks voor je berichtje, stelt mij ook idd wat gerust

@ Su uz: Wauw super, ik hoop zo voor je dat het nu gaat beginnen!!

echt super spannend, ga voor je duimen!!
Nou vandaag de uitgerekende dag, tevens de laatste warme dag gelukkig! Ben benieuwd of het door gaat zetten. Ik heb toch zo’n idee dat het altijd savonds en snachts gebeurt en niet overdag.. overdag voel ik me ook gewoon altijd prima! Hebben jullie iemand in je omgeving gehad waar het overdag begon?