De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Hier ook nog niets. Alhoewel ik nu wel soms het idee heb dat mijn lichaam iets aan het voorbereiden is. Waar ik het eerst nog niet zat was, begin ik dat nu wel te worden. Haha. Ik houd soms ook maar mijn andere datum in gedachten. Wij kwamen zelf op 5/6 september uit, maar dit is verschoven naar 31 augustus. Volgende week pas weer een afspraak bij vk en dan hebben  we het pas over strippen etc. Manlief wordt nu trouwens ook ongeduldig haha. 

@ MariekeSep: Ohh nou fingers crossed dat het niet zo ver hoeft te komen dan! Als je iets in je hoofd hebt wat je graag wilt m.b.t. de bevalling is dat lastig als je dat ineens lost moet laten omdat het niet kan. Alhoewel het bij een bevalling niet anders is, alles gaat waarschijnlijk anders dan hoe je het in je hoofd hebt :p
@ Joena: Thanks ga ik zeker doen! Jaa ik hoop het echt voor je dat het gewoon doorzet en niet dat ze je hoeven in te leiden! Haha ja wij zijn niet de enigen die afwachten en zenuwachtig zijn. Mijn vriend houdt ook ineens overal rekening mee terwijl hij normaal super laks is in dingen. Hij belt me iedere dag als hij op werk is van en?? Hoe voel je je? Is ze er al? Dan zeg ik ja ze zit naast me op de bank :p Is idd alleen maar goed dat ze er zo mee bezig zijn! Voor hun is het ook spannend voor de 1e x vader worden :)
@ Nobba: Dan is er bij jou toch misschien idd al wel iets aan het gebeuren!! Spannend joh, ben zo benieuwd wanneer de kleintjes gaan komen! Zijn nu allemaal zo zenuwachtig haha!
Ik werd net door de VK gebeld van waar ben je? Ik zei morgen om 11:45 hadden we een afspraak toch? Zegt ze nee op vrijdag hebben we geen spreekuur. Hebben ze het verkeerd aan mij doorgegeven want in het boekje stond het ook op 30-08. Ik dacht really ik kijk iedere keer zo uit naar de afspraken.. Nu komt ze morgen naar mijn huis en gaat ze kijken of er al iets aan het gebeuren is down under. Ben zo benieuwd! Maar toch probeer me er ook niet op te verheugen want dan zal je zien dat ik nog helemaal geen ontsluiting heb.. Maar wel fijn dat ze nu in ieder geval gaan kijken eindelijk!

Hier ook weer voor controle geweest. Alles zag er goed uit en gewoon weer een afspraak voor volgende week gemaakt.
VK gaf aan dat ze ook echt pas vanaf 41 weken strippen. Daarvoor heeft het weinig zin en kan het zelfs extra voorweeën of harde buiken opleveren zonder dat er iets gebeurd. Geduld dus....
Hij lag wel goed ingedaald, en dat okzei nog niks voel, hoeft niets te zeggen. Ze zei dat de een bij 28 weken al harde buiken heeft en toch ingeleid moet worden bij 42 weken en dat de ander nooit last krijgt van voorweeën of harde buiken. Daar hou ik me maar aan vast dan.
Zondag is t 1-9-19, vind ik wel een mooie datum.??

Zitten we met zijn alle nog steeds op het wachtbankje? Vandaag een rondje over de markt gelopen waar vreemde mensen het weer nodig vonden om gezellige opmerkingen te maken, ze bedoelen het vast goed maar ik kan het niet meer hebben haha! Ik lach dan maar vriendelijk en loop door. 
@ ashh: balen dat ze het verkeerd hebben opgeschreven en doorgegeven, ik keek ook altijd uit naar de afspraak. Maar goed dat ze morgenochtend langskomt! Ik hoop voor je dat er al iets gebeurd is. 
Hier nog steeds rustig, ik verwacht dat ik morgen dus naar het ziekenhuis mag voor de echo, ctg en gesprek. Toch heb ik gedurende de dag last van zelfmedelijden: waarom heb ik dit nou? Herkenbaar? 

Hoi hoi!!! Ik hoop dat er een aantal aan het puffen zijn. (Echte weeënweg puffen). Vind het sneu dat jullie zo moet wachten.
@Joena nog wat leuks gedaan vandaag?? Ik begrijp helemaal je gevoel. Goed aangeven wat je wilt en anders maar wat aanstellen.
@ashh ja de verloskundigen luisteren echt naam me en zijn ook heel vriendelijk. Goed aangeven wat je wilt.
@mariekesept ga ervoor en hopelijk heb je snel je kindje in je armen.
@suuz zet hem op het is misschien moeilijk maar gaat voor een goede doel.
Ik kan bij iedereen wel hetzelfde zeggen. Ik hoop dat het snel gebeurd en dat het nog in Aug gebeurt. Denk er zo aan langer dan de 42 weken zullen ze niet laten gaan. Hihi en anders van alles gaan proberen. Een hevig drempel weg berijden, gemeenschap (als je er nu nog zin in heeft (kan ook een opwekkertje zijn)), tepels stimuleren (je part er laten zuigen(klinkt raar, maar maakt wel de stofje aan die weeen op gang kan laten komen daarom ok goed dat baby na de bevalling aan de borst ligt om nog weeen te krijgen voor placenta geboorte)), annanas eten. Hihi hoopt dat eriets werkt.
Een bad bevalling lijkt me ook altijd wat. Denk dat je de bevalling ontspannender aan kan.

Even snelle update hier (vanaf mn telefoon dus reageer niet op iedereen persoonlijk met naam, teveel scrollen haha)
Lekker gaan lunchen met mama en erna thee drinken bij mn ouders in de tuin. Heerlijk om er even uit te zijn geweest in het zonnetje.?
Ziekenhuis gebeld. Morgen om 1415 afspraak. Eerst hartfilmpje baby (procedure) en erna inwendig onderzoek en hopelijk nu wel strippen. Dus ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte!
Succes allemaal weer op de wachtbank en wie weet vannacht ??. Er moet er toch eentje een keer aftrappen van ons! 

Ik gok bij mezelf op ergens september. Richting 8/9/10 ofzo. 9/9/19 of 10/9/19 zijn ook wel leuke data. 
Ben het nu wel zat aan het worden en kijk niet uit naar de warmere zaterdag die eraan komt...
Jullie al enveloppen geschreven?

Terug
Bovenaan