@ Joena: Gaan jullie de verjaardag van je vriend vieren? Of lekker met z’n 2’tjes? Ik snap wel dat je liever niet hebt dat de baby dan komt, mijn vriend was vorige week jarig en was toch wel blij dat de kleine toen niet kwam. Zijn zoveel dagen in het jaar, dan toch liever gewoon een andere dag haha! Maar op een gegeven moment maakt idd niks je meer uit dan wil je gewoon dat hij/zij komt 
Hopelijk gaat er bij jou toch ook iets gebeuren een dezer dagen, dat je nog voor de 40 weken bevallen bent
Het kan echt ieder moment gebeuren, hoor van veel mensen dat ze bv nog gezellig visite hebben en 2 uur later weeën krijgen en naar het ziekenhuis gaan. Hoeft dus echt niet van te voren klachten te hebben dat je denkt dat het gaat gebeuren.
Fijn dat het weer lekker weer wordt, al moet ik zeggen dat na al die warme dagen ik het heerlijk vond dat het weer afgekoeld was en regende. Alle ramen open gehad heerlijk even weer op temperatuur komen!
Hebben jullie ook de laatste maanden/weken dat jullie last hebben van warmte en zweten? Ik heb het juist altijd eerder koud maar nu heel snel warm en veel zweten.
@ MoiX: Wat fijn dat het eindelijk doorgezet heeft!! Gefeliciteerd met jullie kleintje
En beter even blijven in het ziekenhuis voor extra controles, en lekker verzorgd worden! Geniet er van 
Hier gisterenavond ook weer harde buiken en lichte weeën maar helaas weer niks :-(
Fijn weekend allemaal!!
Hopelijk gaat er bij jou toch ook iets gebeuren een dezer dagen, dat je nog voor de 40 weken bevallen bent
Fijn dat het weer lekker weer wordt, al moet ik zeggen dat na al die warme dagen ik het heerlijk vond dat het weer afgekoeld was en regende. Alle ramen open gehad heerlijk even weer op temperatuur komen!
Hebben jullie ook de laatste maanden/weken dat jullie last hebben van warmte en zweten? Ik heb het juist altijd eerder koud maar nu heel snel warm en veel zweten.
@ MoiX: Wat fijn dat het eindelijk doorgezet heeft!! Gefeliciteerd met jullie kleintje
Hier gisterenavond ook weer harde buiken en lichte weeën maar helaas weer niks :-(
Fijn weekend allemaal!!