De wachtbank... 38+ weken zwanger!

@ Joena: Gaan jullie de verjaardag van je vriend vieren? Of lekker met z’n 2’tjes? Ik snap wel dat je liever niet hebt dat de baby dan komt, mijn vriend was vorige week jarig en was toch wel blij dat de kleine toen niet kwam. Zijn zoveel dagen in het jaar, dan toch liever gewoon een andere dag haha! Maar op een gegeven moment maakt idd niks je meer uit dan wil je gewoon dat hij/zij komt :p
Hopelijk gaat er bij jou toch ook iets gebeuren een dezer dagen, dat je nog voor de 40 weken bevallen bent :) Het kan echt ieder moment gebeuren, hoor van veel mensen dat ze bv nog gezellig visite hebben en 2 uur later weeën krijgen en naar het ziekenhuis gaan. Hoeft dus echt niet van te voren klachten te hebben dat je denkt dat het gaat gebeuren. 
Fijn dat het weer lekker weer wordt, al moet ik zeggen dat na al die warme dagen ik het heerlijk vond dat het weer afgekoeld was en regende. Alle ramen open gehad heerlijk even weer op temperatuur komen!
Hebben jullie ook de laatste maanden/weken dat jullie last hebben van warmte en zweten? Ik heb het juist altijd eerder koud maar nu heel snel warm en veel zweten.
@ MoiX: Wat fijn dat het eindelijk doorgezet heeft!! Gefeliciteerd met jullie kleintje :) En beter even blijven in het ziekenhuis voor extra controles, en lekker verzorgd worden! Geniet er van :)
Hier gisterenavond ook weer harde buiken en lichte weeën maar helaas weer niks :-(
Fijn weekend allemaal!!

@Ashh: Nee we hebben niks gepland voor morgen. Zie het niet zitten een huis vol... en dan ben ik vervolgens de dag erna weer aan het schoonmaken! Zou wat zijn dan het dan 's nachts doorzet. Dus we gaan straks denk een lekkere appeltaart bakken en wie weet komt er lastminute nog wel iemand op de koffie morgenochtend....
Ik vond die regen en 20 graden ook even DIK prima na die hittegolf :) Maar zoals komende week rond de 25... en een lekker zonnetje... toch wel gezellig! Ook fijn voor als de baby komt, dat het net wat warmer is. Ik heb het niet extra warm ofzo. Zweten wel in bed.... dat is soms wel irirtant! XD
Ik werd vanochtend wakker..... weer een baby foto op social media van iemand die een week na mij is uitgerekend en dus nu bevallen met bijna 38 weken. Ook nr 1. Dan zakt de moed me wel even in de schoenen hoor. Is de zoveelste al. Was bloed chagrijnig erg he hahaha? Heb alles even van me afgespoeld onder de douche en hop nu gaan we weer lachen! Klaaag klaag voel me soms net zo'n klaagmuur. Maar goed........................ ergens mag het nu ook wel een keer toch?

@ Joena: Gefeliciteerd met je vriend!! Nee snap dat je niks gepland hebt hoor, veel te druk voor je als je allemaal mensen hebt uitgenodigd en alleen maar bezig be

Bent. En je weet nooit inderdaad!
Maar samen wat bakken is ook zeker leuk en lekker een paar dagen aan de taart haha!!
Ja 25 graden is idd te doen, wel weer even lekker om naar buiten te gaan ook :)
Ja zeker voor de baby ook, ik vond het ook zo lastig met kleren kopen je zit echt rond een periode dat het nog heel lekker weer kan worden of dat het echt al van dat herstweer wordt. Heb echt schattige jurkjes gekocht dus hoop dat het nog lekker weer wordt en ze die aan kan. Had jij dat ook?
Nee hoor helemaal niet erg, is soms gewoon frustrerend :-( Ik heb dat ook zoveel mensen om me heen die later uitgerekend waren en echt al weken met de kleine rondlopen.. ben echt een van de laatste nu. Maar het is misschien wel beter voor het kindje dat het rond de 40 weken geboren wordt i.p.v. kindjes die zo vroeg geboren worden dat ze in het ziekenhuis moeten blijven. Hoor vaak dat die daardoor heel erg huilerig kunnen zijn omdat ze hun eigen temperatuur nog niet kunnen regelen enzo. Dus misschien moeten we het maar gewoon positief zien haha :) Ben benieuwd wanneer het bij iedereen gaat gebeuren uit dit groepje!!

Gefeliciteerd Joena! 
@ashh ik heb het ook veel sneller warm, terwijl ik normaal een koukleun ben. Waar anderen een vest aantrekken, kan ik nu zo nog even doorlopen :p

@ Nobba: Ja dat heb ik dus ook, gek is dat he wat die zwangerschap wel niet met je lichaam doet haha!
Hoe ver ben jij nu? 
Ben benieuwd of het bij Joena doorgezet heeft, aangezien we al even niets meer hebben gehoord.
Hier helaas nog steeds niets :-( Heb deze week al een paar huilbuien gehad uit frustratie haha echt erg!! :) Gelukkis is mijn vriend zo begripvol en behulpzaam! 

Ja zeker gek, maar ook weer niet met al dat extra bloed en gewicht en kindje :). Ik ben vandaag 38+1. Heb nog even te gaan denk ik. 

Ja zeker gek, maar ook weer niet met al dat extra bloed en gewicht en kindje :). Ik ben vandaag 38+1. Heb nog even te gaan denk ik. 

Terug
Bovenaan