De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Ja zeker gek, maar ook weer niet met al dat extra bloed en gewicht en kindje :). Ik ben vandaag 38+1. Heb nog even te gaan denk ik. 

Ben nog niet zover als jullie (34+4) weken maar begin het echt zwaar te vinden nu. Misschien omdat ik nog 2 kids heb rondlopen van 6 en 8 en het zomervakantie is haha. Deze hele zwangerschap is intens geweest en alle kwalen die er bestaan heb ik gehad en keren nu sinds aantal dagen terug. Verheug me ook gewoon erop om me zoontje te ontmoeten en de kids zitten vol spanning! Probeer overdag veel bezig te zijn en alles klaar te hebben voor school van de kids weer begint. 

Met precies 41 weken ben ik afgelopen donderdag bevallen van mijn prachtige dochter. 
Heel veel succes met de laatste loodjes meiden. Wachten kan lang duren, maar voordat jullie het weten, zijn jullie baby’tjes er. 

Gefeliciteerd allemaal!!!
Joena wij lopen tegelijk.. ook 22 augustus uitgerekend en er gebeurde nog vrij weinig helaas. Vorige week hebben ze bij de VK gekeken of er al wat gaande was qua ontsluiting zodat ze me kunnen strippen ( op eigen verzoek omdat ik behoorlijk bekken klachten heb en heel graag thuis wil bevallen. ) maar helaas zat alles nog potdicht en verwachte ze niet dat ik voor de uitgerekende datum zou gaan bevallen... pffffff... toen zakte de moed alweer mn schoenen in!. Morgen poging 2 om te kijken of ze me kunnen strippen.. vanacht om 02:00 uur moest ik plassen en verloor mijn slijmprop??? sinds dien mega hoeveelheden slijm met roze vermengt en steken.. nu zegt dat natuurlijk allemaal niks, maar....... er gebeurd in ieder geval wat! Ergens hoop ik natuurlijk dat dit de start is en binnen een paar uur weeën ga krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee???

@JenE: wat grappig ook 22 augustus! En wat balen dat je zo n last hebt. Ik heb een zorgeloze zwangerschap gehad moet ik zeggen met weinig klachten en gewoon tot 36 weken gewerkt. Maar nu de laatste 2 weken ga ik hard achteruit hoor ?. Ik heb - denk ik - ook last van mn bekken nu door de druk. Als ik op sta straalt de pijn uit naar mn billen... vanuit mn onderrug. En lopen doet ook pijn nu door de druk erop. Voelt helemaal beurs beneden doordat hij ingedaald is. Heb jij dat ook? Je gaat daardoor beetje naar achter lopen hahaha.
Ik heb woensdag weer afspraak vk. Ze doen bij mij nog niks is al gezegd.. maar ga wel aangeven dat ik de week erna gestript wil worden als hij er nog niet is. Dan ben ik bijna 41.
Slijmprop verliezen is in ieder geval iets. Ik hoop er steeds op. Nog niks. Pfff. Ik heb soms ook wel een mental breakdown hoor. En als ik dan zie dat het volgend weekend weer 30 graden gaat worden dan denk ik please kom deze week!!!

Terug
Bovenaan