december 2008 uitgerekend??

Hoi Faisje,

Wat leuk dat we de zelfde dag zijn uitgerekend!!
Spannend he.

Het verschilt normaal krijg je met 12 a 13 weken een echo.
Sommige krijgen met 8 weken al een echo maar dat is geloof ik meestal medisch gegrond.
Ik heb de vorige keer ook met 8 weken een echo gehad en hoop dat nu weer te krijgen.

Nou hopen dat er snel een December forum komt :)

Hier nog iemand zwanger

vandaag 5 weken zwanger, ga de 6e week in, 20 december uitgerekend, zal maandag de verloskundige bellen. Alles is zo spannend, ben zo bang dat het mis zal gaan, probeer me zoveel mogelijk te ontspannen. Ik wil geen inwendige echo, wanneer kan ik de echo dan op zijn vroegst krijgen? 10, 11 of 12 weken?

groetjes

Hey hoi allemaal,

Ook ik ben zwanger en ik ben als het goed is 15 december uitgerekend!
Ik heb al twee dochtertjes van 2,5 en 4,5 jaar.
Ik heb 1 miskraam gehad tussen de twee meiden in en ik ben nu ook zo onzeker of het allemaal wel goed is.
Ik heb bijna geen klachten, alleen een beetje last van gevoelige borsten.
Bij de vorige zwangerschappen was ik 's morgens misselijk en nu helemaal niet.
Mag pas 21 mei naar de vk, en dat duurt nog zooooo lang...
Maar ja we gaan uit van het goede natuurlijk...

groetjes

Hoi meiden,

Ik ben petra en ook een december mama. Als het klopt dan zou het rond de 13e zijn dat ik ben uitgeteld. Ik ga dinsdag voor een echo en dan weet ik het zeker. In januari een miskraam gehad dus het is wel spannend nu. Wel heb ik al een  zoon van 6 en een dochter van bijna 8 jaar. Hopelijk krijgen ze er een zusje of broertje bij :)

Groetjes Petra

quote: Anaid reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2008 14:18:28'));

Hoi hoi,

Wij zijn ook zwanger en volgens de calculator uitgerekend op

5 DECEMBER !!!

Sinterklaas cadeautje?

Groetjes Diana

Hooi wat leuk ik ben ook op 5 december uitgerekend.
heb jij ook al zo'n opgeblazen buik. het voelt aan of ik al 15 weken ben. voel me nu al een luchtballon.Dat had ik bij de eertse niet.   gr. 2204

Hoi allemaal!

Wat leuk dit forum! Ook ik  heb net ontdekt dat ik  zwanger ben van mijn eerste kindje en ben als het goed is 12 december uitgerekend....Vind het allemaal erg spannend en vind het leuk te lezen wat jullie ervaringen en gevoelens zijn.
Alvast een vraagje aan jullie...Hebben jullie het al verteld aan anderen (behalve je man/vriend dan natuurlijk)? Of wachten jullie tot een bepaalde week of periode?

En moet ik eerst naar de huisats of gelijk de VK bellen?

Groetjes Nicky

Hoi,

sinds 1,5 week weten we dat we wederom zwanger zijn. Ik heb al 2 miskramen gehad en daarom is het nog wel wat spannend........ Maar ik zal naar onze berekening op 16 december uitgerekend zijn.
Omdat we al 2 miskramen hebben gehad krijgen we op 29 april al een echo. Als het goed is moet het hartje dan kloppen.....

We zijn enorm blij, maar de spanning is wel om te snijden.

Groetjes Lien

Hoi iedereen,

Ik heb vandaag getest!
En zwanger!

Ik Denk als ik goed geteld heb dat ik mischien een kerstkindje krijg.
Op 26 december uitgeteld.

Liefs
Anita

Terug
Bovenaan