december 2008 uitgerekend??

Ff gauw Fanny, want stond net op het punt om af te sluiten.

Meid, maak je eigen niet druk, het komt allemaal goed!!
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar uit eigen ervaring weet ik dat alles goed komt.

Groetjes Debby.

Hoi;
Ik ben er pas achter dat ik zwanger ben. Totaal niet gepland. Ik heb (of had) een spiraal. Wij wilden pas volgend jaar gaan klussen, mijn dochtertje is nu bijna 2 (10 juni). Ik ben er erg van geschrokken. Gisteren naar de HA geweest. Ze kon de draadjes niet vinden, dus nu moet ik morgen naar de gyn voor een inwendige echo. Ze zei dat hij ook naar binnen geschoven kon zijn, of ik kan hem zijn verloren tijdens het zwemmen, of het toiletteren (om het ff netjes te houden). Dan heb ik er dus niks van gemerkt, mocht ik hem kwijt zijn. Voor mij dus echt geen spiraal meer. Natuurlijk is dit kruimeltje van harte welkom, maar ik moet er erg aan wennen. Met mijn dochter zijn we nl ruim 2 jaar bezig geweest. Als ik het goed heb ben ik rond 14 december uitgerekend. Ikzelf ben op de 11e jarig, dus misschien wordt het wel een verjaardagscadeau.

Groetjes Finduilas

Hoi Dames

Ik ben 22 December pas uitgerekent dus alles is nog heel pril. Ik hoop maar dat
alles goed gaat. Het is mijn tweede en met mijn eerste was ik al direkt de hele dag
beroerd nu is het met vlagen en op het moment dat ik dan niet misselijk ben denk ik direkt het zit toch nog wel goed?!. Ik zou blij zijn als ik mijn eerste echo krijg want
ik heb erg het gevoel dat het er 2 zijn heb er ook over gedroomd. Zou dat iets beteken?
                                                        Liefs faisje

Hoi allemaal,

Net na de bieb geweest en 2 boeken over de zwangerschap gehaald.
Ja ja kon mezelf niet meer bedwingen.
vind het leuk om dingetjes over de zwangerschap enz te lezen.
Morgen zijn we pas  5 weken dus nog heel erg pril.
Over  3 weken pas de eerste echo.
Vind dat nog wel lang duren.
Maar komt wel goed.
We zijn nu al   volop aan het genieten dat we na 18 rondes zwanger zijn.
Hopen dat alles goed gaat.

Groetjes fanny

Hallo dames!

Sinds eergister weten we dat we zwanger zijn van de eerste. heel spannend allemaal; gelukkig lukte het heel snel, al na 2 rondes.

dus nu ben ik 4 weken en 3 dagen zwanger; uitgerekend op 21 december...het wordt dus een kerstkindje voor ons!

Ik slaap er 's nachts niet van zo spannend vind ik het!

Succes allemaal!

Leonie

hallo
als het goed is verwachten wij ons kindje op 11 december.mijn dochter geboren in 2005 was ik op 9december uitgerekend en is 25 november geboren.kijken of deze ook eerder komt en dat  het  maar niet op  de zelfde dag geboren wordt

Hoi Meiden,

Hier nog een December mama.
22 december ben ik uitgerekend van mijn 2e kindje.
Ik heb al een dochtertje van 17 maanden.
Echt helemaal spannend weer.
Nu hopen dat er snel een December forum komt.

Liefs

Hoi Suzie

Gefeliciteerd!!!
Wat leuk ik ben uitgerekent op 22 december van mijn tweede kindje
Ik heb ook een meisje zij is nu 23 maanden. Wanneer krijg je eigenlijk tegenwoordig
je eerste echo? Hoor nog verschillende verhalen namelijk.

Liefs faisje

Terug
Bovenaan