december 2008 uitgerekend??

hi meiden, ik heb gisteren getest en ben zwangerrrr... dus helemaal feest en denk ik 18 dec. uitgerekend, ik sluit me dus maar bij deze topic...owwww ik voel me helemaal te gek....

liefs boeffie

Vrijdag gehoord dat ik vier weken zwanger ben. Ik verwacht dus half december uitgerekend te zijn. Jullie allemaal gefeliciteerd! Echt spannend. Het moet allemaal nog een beetje bezinken.

gisteren 2 testen gedaan en zwanger... het was niet gpland maar ook zeker niet ongewenst. wordt onze 1ste, heb op internet zitten rekenen en waarschijnlijk zo rond de 17 december uitgerekend. kus

Hoi meiden,

wat hebben er een hoop positief getest vandaag!!
Tuurlijk allemaal... GEFELICITEERD!!

Het lijkt of de misselijkheid met de dag meer wordt zeg!!
Kleine beetjes eten, helpt (nog) niet echt, dus ja... moet er maar mee leren leven
Met Dylano had ik dit iig niet zo erg hoor.
Als het zo door blijft gaan, ga ik iig wel ff langs mn HA, want ken steeds moeilijker eten, en dat terwijl ik wel honger heb, en dan met name zit in vettigheid... Chips. Doe ik niet hoor, ja toevallig gisteren heb ik een klein zakje chips op.

En hoe gaat het met jullie allemaal???

Groetjes Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van de 2e 6w & 4d

Hey hallo!

ik ben ook in december uitgerekent! spannende tijden!

groetjes kirsten

Heej Meiden, wat zijn er alweer een hoop zwangeren bij! Gezellig hoor, als alles goed gaat gaan we allemaal rond de feestdagen bevallen!
Ik ben alweer bijna zeven weken zwanger, aan de ene kant gaat de tijd hard, maar aan de andere kant duurt het zo lang voor ik mijn eerste echo krijg! Pas over een maand!
Verder heb ik met name 'last' van mijn borsten, die zijn erg gevoelig. Ook heb ik wel de hele dag door een misselijk gevoel, maar nog niet overgegeven. Wel meer trek in lekker dingen en sommige dingen lust ik juist helemaal niet meer. Af en toe nog een steek in mijn liezen/ buik en mijn darmen zijn wat van slag. Verder merk ik dus nog niets. Tot nu toe hebben we het stil kunnen houden voor alle familie en vrienden ,maar ik denk dat op Koninginnedag een aantal vrienden wel duidelijk gaat worden dat er iets aan de hand is, want lust dan elk jaar graag een biertje en al nu aan de sapjes moeten! Hihi...

hoi,

ik ben 26 jaar, ik ga 21 juni as trouwen, en weet sinds vorige dinsdag dat ik zwanger ben. een kleine verrassing, een hele leuke trouwens... wel bang dat ik niet meer in mijn kleed pas als mijn borsten aan dit tempo blijven doorgroeien.
ik heb last van enkele kleine kwaaltjes, de laatste dagen kan ik geen geur meer verdragen.
wij zijn uitgeteld voor 9 december   2008
ik heb schrik om het aan vrienden te vertellen...stel dat het misloopt?
door mijn beroep, ben ik nu al thuis, ik verveel me dood!
ik kijk uit naar mijn eerste echo op 30 april, dan ben ik 8 weken en 1 dag!!

een fiere maar nog onzekere toek. mama

groetjes

Hoi allemaal,

Allemaal alvast gefeliciteerd.
ik ben op 18 december uitgerekend.
Nou ja volgens de internet berekening.
We moeten nog na de verloskundige.
Zijn nog zoveel dingen die er geregeld moeten worden.
Ben gewoon bang dat we iets over het hoofd zien.
Zal van de week even een lijstje ofzo zoeken op internet.

Groetjes Fanny

Terug
Bovenaan