december 2008 uitgerekend??

hallo dames
nou ik kan me ook aanmelden hier
ben rond de 14e van december uitgerekend heb van het weekend een test gedaan
ga morgen nog even langs de dokter om nog een testje te doen en als die ook goed is kunnen we een afspraak maken in het ziekenhuis
spannend allemaal het is voor ons het derde kindje leuk hoor
mijn buik is wel al opgezwollen had ik bij die andere 2 ook ik kan het nooit geheim houden tot 12 weken
want iedereen ziet het al bij me hahaha
gr liza

Hallo Iedereen,

Ik ben nu 5 weken zwanger...Vrijdag eerst een test gedaan want was 5 dagen over tijd  die was negatief (clearblue) vond ik heel vreemd... maar ja....
En zondag een kruidvat test en een licht streepje dus nog een en weer een licht streepje...
Het is allemaal nog zeer onwerkelijk!
Ik heb vanmorgen gebeld voor de eerste afspraak bij de verloskundige en die is 5 mei en dan word de afspraak gemaakt voor de echo zal wel ergen halverwege of eind mei zijn????
Ik ben volgens de zwangerschapscalculator 8 december uitgerekend!
Wanneer vertellen jullie het?
Ik heb het nu twee vriendinnen verteld..... De rest wachten we denk ik nog wel even mee..Vind het ook wel weer eng om het ouders en schoonouders te vertellen....

Liefs Jarieke

hoi jarieke
gefeliciteerd ja ik ook net getest (zaterdag) maar heb het wel al tegen de ouders verteld
want ik rookte nog en dat valt dan gelijk op hè als je stopt
dus we hebben het maar gelijk gezegd en heb vanmorgen ook een test
gedaan bij de dokter en mag vanmiddag weer ff bellen ik had ook een licht streepje
en dan kan ik vanmiddag ff langs bij de dokter en kunnen we het ziekenhuis bellen voor een afspraak
spannend allemaal weer
groetjes iza

Hallo!

Sorry, ik heb na mijn eerste berichtje een poosje niet gereageerd.. moest het even laten bezinken.
Ik ben zwanger!!! Niet te geloven!! We zijn er super blij mee dat het nu gelukt is!
29 april heb ik mijn eerste afspraak met de verloskundige.

Kwaaltjes vallen tot nu toe wel mee, ben wel misselijk maar vooral 's avonds en verder heb ik juist enorme eetlust!
Mijn borsten doen wel erg zeer... en ik voel mijn baarmoeder constant 'oprekken'. volgende de verloskundige was dit heel  gewoon.  Verder gaat mijn broek nu al strak zitten... maar dat kan ook door die enorme eetlust komen...

Ik vind het wel nog lang duren tot die eerste afspraak... een onzeker periode maar ik ga toch maar proberen er van te genieten.

Bij ons weten allebei onze ouders het, en 2 hele goeie vrienden. Voor onze ouders was het een grote verrassing!!! Ze hadden het wel gehoopt maar nog niet verwacht.
En onze vrienden wisten dat wij ermee bezig waren.

Zo ik heb even ge-update! Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Oja uitgerekende datum is nog onzeker omdat mijn cyclus zo onregelmatig is... waarschijnlijk eerste week december!

Groetjes Nori

Hallo!

Sorry, ik heb na mijn eerste berichtje een poosje niet gereageerd.. moest het even laten bezinken.
Ik ben zwanger!!! Niet te geloven!! We zijn er super blij mee dat het nu gelukt is!

Kwaaltjes vallen tot nu toe wel mee, ben wel misselijk maar vooral 's avonds en verder heb ik juist enorme eetlust!
Mijn borsten doen wel erg zeer... en ik voel mijn baarmoeder constant 'oprekken'. volgende de verloskundige was dit heel  gewoon.  Verder gaat mijn broek nu al strak zitten... maar dat kan ook door die enorme eetlust komen...

Ik vind het wel nog lang duren tot die eerste afspraak... een onzeker periode maar ik ga toch maar proberen er van te genieten.

Bij ons weten allebei onze ouders het, en 2 hele goeie vrienden. Voor onze ouders was het een grote verrassing!!! Ze hadden het wel gehoopt maar nog niet verwacht.

Oja uitgerekende datum is nog onzeker omdat mijn cyclus zo onregelmatig is... waarschijnlijk eerste week december!

Groetjes Nori

Hallo!

Groetjes Nori

Hallo allemaal,

Ik ben Petra en ben nieuw hier. Ook ik ben in december uitgeteld en als het goed is op de 15.
Heb woensdag een test gedaan en deze was positief. Op 14 mei naar de VK en daarna een echo maken.
Ook mijn broeken beginnen strak te zitten (kan het haast nog niet geloven dat ik nu al zo groei)

Ik heb al een dochter van 2 jaar en die is in   januari 2006 op mijn eigen verjaardag geboren. Mijn vriend is ook in  januari jarig dus alles lekker dicht bij elkaar (mits alles goed gaat).

Groetjes Petra

Hoi!
Ook ik ben in december uitgerekend, volgens de calculator op 05 december! Het wordt als alles goed mag gaan, ons 3e kindje. Maar vind het nog steeds superspannend en heel bijzonder!

Terug
Bovenaan