December 2022

@runbabyrun het bloedverlies is op dit moment zo goed als weg. Heel gek allemaal. De verloskundige gaf aan dat het heel normaal was en waarschijnlijk een inestelingsbloeding. Dat ik krampen had verklaarde ze vooral omdat het mijn tweede zwangerschap is en mijn baarmoeder wat sneller groeit. Dus wel wat gerustgestelder 19 mei de eerste echo. 

Wat fijn Mar Loes dat je de vk gebeld had en zij zich geen zorgen maakten. Hoop dat jij het ook een beetje naast je neer kan leggen? Het is en blijft een spannende tijd en je wilt gewoon t liefst elke dag even naar binnen gluren om te kijken of het allemaal wel goed gaat ? 
Ik ben nu ook zwanger van de 2e en heb ook wel meer krampen dan bij de eerste. Toen was dat alleen rond de nod en nu een week later voel ik het nog... 
Runbabyrun, yesss heerlijk zo'n goede echo! Gefeliciteerd! 

Hee Mar Loes! 
Bah wat zul je een zenuwen gehad hebben hierdoor. Hopelijk blijft het hierbij en blijkt het gewoon allemaal goed te gaan. 

runbabyrun Gefeliciteerd met de goede echo! Na zo'n echo lijkt het me ook ineens nog meer écht, heb jij dat ook? 

hoe zit het overigens bij iedereen verder qua klachten? Sinds mijn positieve test let ik ineens overal op voor m'n gevoel. Valt me op dat ik vaker moet plassen maar verder valt het allemaal gelukkig nog mee. 

Schoneslaper, vind ik wel hoor :) na de eerste echo is het een stuk echter! Je hebt dan al iets meer houvast. 
Qua klachten... hier niet zoveel nog. Maar ik ben nu ook pas 5.2 en vorige keer begon het met 5.6 (de misselijkheid). Ik heb nu vooral heel veel trek in hartig, zout en vlees (bacon!). Ben heel soms een beetje flauw/duizelig en voel zo nu en dan wat in mijn borsten/tepel. Oh, en moet veel vaker naar de wc inderdaad!
We wachten het gewoon af :) 

Hey mama's hier 18dec ongeveer uitgeteld.
5 mei de eerste afspraak bij de vk.

Hoe voelen jullie je?

Hier misselijk en moe en wat last van die hormoontjes. Haha
Net zoals bij mijn eerste zit ik niet op de mooiste roze wolk en kom ik uiteraard gelijk 3 kilo bij. Maar ben positief en voel me gelukkig niet zo depri als toen.
Hebben meerdere hier misschien dit roze wolk gevoel iets minder?

Liefs kelly

He meiden, ik wil even laten weten dat we gister een vroege echo in het ziekenhuis hadden (schatting is ca. 6 + 5) en hebben ons frummeltje mét hartje gezien. Dat was zo ontzettend bijzonder.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe en lijkt me leuk om met elkaar te kletsen. Zodra ik de termijnecho heb gehad (over 4 weekjes) kan ik mijn uitgerekende datum preciezer vertellen maar volgens mijn eigen berekening is mijn uitgerekende datum 14 december). 

Hoi meiden,
Ik heb vandaag positief getest! We krijgen er een 2e wondertje bij??
Het is nog erg pril hoor mijn nod was zondag.. Ik ben ergens eind december uitgerekend, heel spannend weer!
Ga de aankomende week nog wel wat vaker een testje doen om het zeker te weten haha
Liefs, ERZ

Terug
Bovenaan