December 2022

Hoi allemaal!

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!?

Ik heb 13-4 mijn eerste test gedaan en had een heel licht streepje. 16-4 nog een keer getest en ook een clearblue test en die gaf aan 2-3!
Super blij, maar vind het ook heel spannend. Het wordt ons eerste kindje en we waren na de 3e keer proberen al zwanger!
Voel me nog prima. Wel af en toe pijnlijke borsten en wat eerder moe en gister had ik voor het eerst de hele ochtend honger, kon er niet tegenaan eten haha.
Natuurlijk wel allemaal gezonde dingen gegeten!
Volgens de berekeningen ben ik 5 weken en 1 dag zwanger en 24 december uitgerekend.
10 mei hebben wij onze eerste echo!

Ik ben tot nu toe 16 december uitgerekend.
Dinsdag weer een echo en dan weten we meer, vorige keer hadden ze een schatting gemaakt en was het nog te klein om goed te meten

Hoe voelen jullie je dames?

Ik heb nu aantal dagen dat ik soms leeg gevoel in m'n buik heb en dan soort van misselijk word. En als ik toch iets probeer na binnen te werken al is naar een sultana dan voel ik me wel wat beter. Hoop dat niet al te lang duur want belemerd een beetje het werk.

Hoi allemaal! 
Ik kom me hier ook melden als dat mag :) Ik ben nu 7+1 weken zwanger van mijn 2e kindje, uitgerekend op 10 december voor nu.
Morgen hebben wij alweer onze eerste echo, spannend! Ik heb volop kwaaltjes, de misselijkheid is ook weer serieus aanwezig. 
Bo-Belle wij hebben destijds ook samen geschreven in het september 2020 topic, wat mega toevallig om je hier nu weer te zien en wat fijn dat je ook weer zwanger bent! 
Natuurlijk ook alle andere dames van harte gefeliciteerd!! 

Gefeliciteerd allemaal!! zo bijzonder wat er nu allemaal gebeurd he! Blijf het ook gewoon bizar vinden dat het eindelijk gelukt is! 
@kuikentje, dat herken ik idd ook! Een rammelende buik, maar tegelijkertijd misselijk.. je weet dat je dan even iets moet eten, maar dat is soms wel een opgave haha 
Waar ik vooral veel last van heb is menstruatie achtige buikpijn.. herkennen jullie dit?? 
Ik heb er gelukkig geen bloedverlies bij, maar het maakt me soms wel gespannen of het allemaal wel goed blijft gaan.. het doet soms zo'n pijn. Wordt er zelfs s'nachts wakker van.. 
Ben vandaag precies 6 weken (als het goed is)!
Ben benieuwd of meer van jullie hier last van hebben..  

Hallo,
Gefeliciteerd allemaal!
Afgelopen vrijdag een vroege echo gehad. Daar 12 dagen terug gezet. Net 6 weken zwanger van ons 2e kindje. Wel een kloppend hartje gezien. 9 dec weer een echo kijken of het goed groeid.

Hoi allemaal, gefeliciteerd!

@TWD: sultana direct in bed eten als je wakker wordt hielp bij mijn eerste zwangerschap goed.
En vla schijnt goed te te zijn tegen maagzuur ;).

@Ooievaar; ja, ik heb ook die krampen. Lijkt nu wel minder te worden.

Ik ben 28 december uitgerekend en ik heb 17 mei de eerste afspraak bij de verloskundige!

Terug
Bovenaan