Vandaag dagje uit geweest met onze dochter. Was erg leuk en gezellig maar merk wel dat dat veel van mij gevergd heeft.
Ben extreem moe, voel mijn buik en had wat bloed bij afvegen (heel klein beetje wat gelijk weer stopte maar toch..)
Merk wel dat ik een beetje op moet letten maar dat vind ik wel lastig..
Ik had vanmorgen wel een enorme eetbui dat had ik nog niet eerder gehad (deze zwangerschap)
Ik draag soms al wat wijdere kleding. Gewone broeken zitten eigenlijk te strak maar zw broeken de band net te los. Zijn er meer die dat hebben?
@ evdb
Ik heb de afgelopen tijd veel therapie gehad, ik denk dat dat ook wel een enorm verschil maakt/heeft gemaakt in mijn manier van denken. (Vind het wel een lief compliment dat je me dapper noemt).
Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.
Ik snap dat het lastig is dat je terug gezet bent in dagen (herkenbaar van onze eerste). Er zijn verschillende factoren waardoor je ietsje later je eisprong gehad kan hebben (bijv. Stress, drukte, je lichaam die misschien onbewust anders reageert op bijv. Voeding, ziekte, evt. Medicatiegebruik, ander ritme door bijv. Klok verzetten ofzoiets..) je hebt toch wel wat soorten hormonen in je lijf die van invloed kunnen zijn. Ik weet dat dit gemakkelijk gezegd is maar als de VK geen zorgen maakt zou ik het proberen los te laten. Als het zo vroeg in de zw is, is het soms heel lastig meten. Misschien kunnen ze bij de volgende echo beter meten waardoor het misschien weer wat gelijker wordt met wat je zelf dacht?!
@kuikentje.
Ik snap dat het na zo'n ervaring extra spannend is. Ik hoop dat je maandag een goede echo mag hebben en gerustgesteld wordt.
Wij willen het geslacht wel weten. Bij onze eerste wisten wij het wel (+zwager en schoonzus) voor de rest niemand (ik heb een kleine kans op epilepsie aanvallen tijdens de bevalling, wilde niet in de situatie komen dat ik onder narcose zou zijn en mijn man dan iedereen belt: Ja het is een dochter geworden maar dat weet de moeder nog niet).
Bij onze tweede hebben we het iedereen verteld. We wilde het aan onze dochter vertellen maar je kan niet van een peuter van 2,5 (die zeer mondig is) verwachten dat ze het stil houdt.
Nu bij deze zwangerschap wil ik het ook graag weten. Na het verlies van onze zoon wil ik de gelegenheid hebben om onze dochter voor te bereiden mocht het weer een zoon zijn. Ze heeft namelijk een hele tijd gedacht dat hij overleden is omdat het een jongetje is. Ze riep steeds dat ze alleen nog maar een zusje wil (al wordt dat wel iets minder nu, het blijft voor haar heel moeilijk).
Ik vind het ook fijn om te weten wat het is zodat ik een lange tijd heb om na te denken wat we wel of niet van hem willen gebruiken (als het een dochter is voelt dat toch anders)..
Ook handig voor de naam bedenken trouwens, haha.
@JeMachi.
Wat fijn dat je iets van de huisarts hebt gekregen tegen de misselijkheid.
Goede echo gewenst aanstaande maandag!
@Boy-mom
Gefeliciteerd met deze zwangerschap.
Echt heel lastig dat je vorige zwangerschap vroeg geëindigd is. Ik snap dat het dan wel fijn is dat je nu zwanger mag zijn maar ook dat dat best spannend is.