Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
PM, wat een verschrikkelijke situatie. Wat moeten jullie veel ellende en verdriet dragen zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende tijd
Het is nu vooral verwarrend. Ik merk dat ik nu in een dubbel rouwproces zit. Nog steeds van onze zoon en nu daar bovenop deze baby.
Middenin dit proces moeten we ook nog beslissingen nemen. Het is heel zwaar.
Ik was er gisteren zo van in de war dat ik met boodschappen doen ineens mijn auto kwijt was. Ik had 'm die ochtend gewassen maar dat wist ik niet eens meer. Ik ging dus op zoek naar een vieze auto en dacht dus dat die weg was. Ineens herinnerde ik me dat onze autosleutel een knop heeft waarmee je de deuren op afstand kan openen. De lampen van de auto knipperen dan. Daardoor heb ik de auto teruggevonden maar kon me dus toen de wasstraat pas weer herinneren (zo'n drie uur daarvoor).
Ik ben ook op mijn werk langs geweest. Het was echt fijn om daar even te praten. Ze hebben mij daar gewoon ziek gemeld zodat ik daar zelf niet over na hoef te denken van wel/niet werken. Ze willen me alleen zien voor bakje koffie. Ik had wel een paar mensen geappt maar dat is toch een beetje vlak. Het voelde goed om even daar te zijn.
Aankomende dinsdag horen we hoe nu verder.
Ik heb een datum in gedachten en hoop dat dit mogelijk is.
We zullen even af moeten wachten
PM Wat een verschrikkelijk nieuws. Kan niet eens bevatten hoe zwaar deze periode nu voor jullie moet zijn. Wens jullie heel veel sterkte in deze ontzettend moeilijke tijd.