December 2022

Hee allemaal,
Hoe is het met jullie? Wij hebben straks de 13 weken echo en ben weer (net als bij alle echo's enorm zenuwachtig). Zijn er meer mensen die bij de echo's telkens heel zenuwachtig zijn? Even benieuwd of ik de enige ben die, zonder aanwijsbare reden, zo op is van de zenuwen elke keer.

Schoneslaper, ik heb het ook! Tweede zwangerschap en bij onze dochter had ik het wel echt minder. Ben nu óp van de zenuwen steeds, begint gelukkig wel pas op de dag zelf maar echt verhoogde hartslag aantoe haha! 

Wij hebben vandaag gelukkig een goede 13 wekenecho gehad ❤️ echt heel fijn. Uitgerekend op 27 december (2 dagen later dan eerst gedacht) en nu uitkijken naar de 20 wekenecho! :) 

Heel herkenbaar Schoneslaper en Bo-Belle. 
Fijn die goede 13 weken echo Bo-Belle! Heb je nog geprobeerd mee te spieken om te raden wat het wordt? 
Hier hebben we vandaag een pretecho met geslachtsbepaling gehad, ben nu 16+1. Ook weer óp van de zenuwen, haha! Zat uiteindelijk vanaf gisteren de uren af te tellen, echt niet normaal. 
De echoscopiste vroeg of ik een voorgevoel had, dat had ik en dat klopte!! Na een zoon krijgen wij nu een dochter!!

Gefeliciteerd met jullie dochter runbabyrun!
Het gaat nu inderdaad echt heel erg snel joh!

Ik snap de zenuwen voor de echo wel hoor! Ik heb het bij al mijn zwangerschappen vooral de eerste tijd gehad. Vond het vanaf het moment dat ik de baby voelde ineens veel minder spannend! Misschien is dat voor jou ook zo?!

Oh wauw, wat mooi Runbabyrun! ik denk zelf dat het (weer) een meisje is ❤ na de eerste echo op de ramzi-theorie gecheckt en na vandaag de nub... maargoed, nog niet zeker dus ? ik weet nog niet of we ook een pretecho willen doen of dat we wachten tot de 20 weken. Eerst maar een goede nipt afwachten, misschien dat ik daarna denk "kom maar op met een leuke extra echo" haha! 
Ik voel de baby wel echt al af en toe. Eerder dan bij onze oudste. Maar de placenta ligt nu achter en de eerste keer lag die voor. Echt zo gezegend dat we het gewoon nog een keer mogen meemaken ❤

Vanmiddag gelukkig een helemaal goede 13 weken echo gehad! Spanning verdween gelukkig al snel tijdens de echo. Nog wel aan het wachten op de uitslagen van de nipt maar daar maak ik me na deze echo ook minder druk om. Helaas niet echt kunnen spieken naar het geslacht. Eerste kindje en dan is zo'n echo ook nogal zoeken en ze bleef er ook niet lang hangen haha! Placenta ligt aan de voorkant dus zal denk ik nog wel even duren voordat ik het echt ga voelen maar dat zie ik vanzelf wel. 11 juli met 16+2 een pretecho gepland staan, daar vooral nieuwsgierig naar!

Dankjewel EvdB en Bo-Belle! Ik had idd ook op de NUB zitten letten bij 13 weken en die paste ook bij meisje, liet de echoscopiste bij de pretecho ook nog goed zien. 
Bo-Belle inmiddels al een uitslag van de Nipt? 
Schoneslaper wat een fijn nieuws van je 13 wekenecho. Hopelijk is de nipt er ook snel, en nu lekker aftellen naar de pretecho! Ik wacht nog even met echt losgaan op de roze kleding enzo tot de 20 weken echo, al was het een super overtuigend beeld bij de pretecho en liet ze het goed zien, je hoort toch soms van die verhalen van meisjes die ineens toch jongens zijn... ? gelukkig is het nog maar 18 nachtjes.
PM hoe gaat het met jou nu? 

Runbabyrun, yes goede nipt ook! Bizar snel, maandag geprikt en vrijdagochtend had ik de uitslag al. Wat een opluchting! En nu gaan we denk ik tóch voor een geslachtsecho haha, meer ook om de tijd tussen nu en de 20 weken te overbruggen. Ik snap wel dat je nog niet helemaal losgaat met roze hoor... blijft toch een beetje spannend :) zou hier wel praktisch zijn qua kleertjes ? 

Terug
Bovenaan