@EvdB
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik vind het ergens wel bijzonder/grappig dat we nu samen in deze groep zitten.
Je gebruikersnaam kwam me al bekend voor maar nu weet ik dus waarom.
(Nog) Gefeliciteerd met je kindje die toen geboren is, nu alweer (bijna) een jaar (sorry, weet even niet meer of je toen een zoon of dochter gekregen hebt, door onze situatie heb ik dat soort dingen een beetje geblokkerd).
Het is wel dubbel. We hebben nog wel hulp van psycholoog dus dat is wel fijn.
Ik weet zo even niet meer wie het vroeg maar iemand vroeg naar klachten.
Ik ben overdag met vlagen misselijk, vaker plassen, pijnlijke borsten, aan het eind vd dag zitten m'n broeken niet meer fijn en ik ben vaak extreem moe (maar onze zoon zou 1 geworden zijn, onze dochter gaat sinds 2/3 weken naar school en mijn opa overleed ook nog in dezelfde periode.. dat speelt vast ook mee).
Het is echt nog veel te vroeg om daar eigenlijk over na te denken maar mijn klachten nu lijken meer op de klachten bij onze dochter dan bij onze zoon.. haha
Heeft iemand dat nog meer als je meer kinderen hebt dat je denkt deze klachten heb ik eerder gehad of lijkt meer op.......?
Er is iets "nieuws" sinds mijn vorige zwangerschap (bestond wel maar mocht niet door corona) en dat is centring pregnancy (ofzoiets). Wordt dit ook aangeboden bij de praktijk waar jullie je hebben ingeschreven? Weet al iemand of je dit zeker wel of zeker niet wil?
Ik twijfel enorm omdat ik wel anders in deze zwangerschap sta door het overlijden van onze zoon. Ik vind het wel mooi dat je anderen ontmoet en je zwangerschap ongeveer gelijk loopt maar heb dus wel een andere achtergrond (daarom vind ik het ook dubbel om aan deze topic mee te doen)
Heeft er iemand op korte termijn eerste afspraak? Ook met echo (praktijken doen het soms net iets anders)?