He meiden,
Allereerst: gefeliciteerd aan alle zwangeren hier!
Na lang twijfelen schrijf ik hier toch graag af en toe eens mee. Ben vrij actief geweest afgelopen periode op het 'zwanger worden forum' ivm mijn ziekenhuistraject. Was daarvoor helemaal geen forum-type maar vond het fijn om met meiden die in dezelfde situatie zitten te kletsen.
Ik heb enkele maanden letrozol geslikt ivm mijn PCOS (afgelopen zomer ontdekt). Ondanks dat het achteraf gezien gelukkig wel meeviel (was uiteindelijk na 4 werkende rondes zwanger) was het wel een vrij heftige periode. Toen ik zo'n 2 weken geleden een positieve test in handen had, waren mijn vriend en ik dan ook dolgelukkig!
Het lijkt me leuk om hier eens met meiden te kletsen die ongeveer even lang zwanger zijn maar ik zal heel eerlijk zeggen dat de reden dat ik twijfelde ook is dat zo'n forum als dit voor onnodige stress kan zorgen. Maar we gaan het zien, voor nu lijkt het me heel leuk! Ik denk als we een paar weekjes verder zijn en alles (hopelijk) goed gaat, is de ergste onzekerheid er vanaf denk ik.
We hebben maandag de eerste echo in het ziekenhuis, met ongeveer 7 weekjes. Kan echt niet wachten, we vinden het best wel spannend, maar hopen maandag natuurlijk een hartje te zien kloppen.
Volgens mijn eigen berekening ben ik 14 december uitgerekend.
Hebben anderen hier ook binnenkort een echo?