December 2022

Ik zie deze topic en.. OMG!!! Moet echt even mijn blijdschap delen. Al sinds augustus niet meer aan de pil en na maanden vol negatieve testen en ongesteld zijn, test ik nu positief. Ik ben zo blij!! Gisteravond had ik ineens zo'n gevoel en deed ik een (early) test die een heel licht streepje gaf. Vanmorgen een normale test, die ook een licht streepje gaf. Voor de zekerheid (geen idee waarom, maar wilde het zeker weten, terwijl ik weet dat een licht streepje ook een streepje is) een digitale clearblue test gedaan en... Zwanger 2-3!! 
Gefeliciteerd voor alle anderen die ook in december zijn uitgerekend ❤️!
Ik hoop gauw een positieve echo te hebben, maar nu eerst bijkomen van de 'shock' en vooral blij zijn dat ik überhaupt eindelijk positief test! 

Gister de intake gehad en een kloppend hartje gezien ?
Schatte het op 7+1 dus komt ongeveer overeen. 9 mei de termijnecho

Tips gezocht.

Ik hou niets binnen, na iedere maaltijd moet ik overgeven. De emasefene helpt wel maar niet genoeg, wat kan ik eten/drinken om het overgeven tegen te gaan

Goedeavond,
de afgelopen dagen dacht ik dat mijn menstruatie begonnen was (ik had bruin bloedverlies), maar het zette niet echt door. Vandaag een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Ik vind het nog wel een beetje spannend vanwege dat bruine bloedverlies. Ik herken dit niet vanuit mijn eerste zwangerschap. Maargoed ik hoop op een goede zwangerschap. En zoals ik het zelf uitreken zou ik nog net in december 2022 uitgerekend zijn. 

@marloes. Je zwangerschapstest was negatief? Of bedoel je positief? Bruin bloed is gelukkig oud bloed. Spannend he, vooral dat wachten tot de eerste echo. Weken gaan langzaam voorbij hier, wordt steeds zenuwachtiger. 
@TWD jaaa super fijn! Wat mooi een kloppend hartje!  Ik heb helaas geen tips voor je. Kleine maaltijden. Kleine beetjes tegelijk blijven drinken, maar heb er zelf geen ervaring mee. Begon bij me vorige zwangerschap de dag met cracker in bed. Die had ik op me nachtkastje omdat ik ochtends toen misselijk was. Dus rustig liggend eerst een cracker en even chillen en dan eruit. Maar weet niet als het jou hebt. Veel succes

Terug
Bovenaan