Derde kindje???? 2

Hoi Nathalie

Wat een dappere beslissing zeg! Ik kan me voorstellen met een eigen bedrijf dat je toch uiteindelijk voor meer zekerheid kiest. Deze crisis tijd zorgt voor iedereen wel wat extra twijfels denk ik. Maar met een bedrijf kan ik me voorstellen dat het allemaal nog wat spannender is.
Ik vind het leuk als je ons blijft volgen en ik wens je alle goeds samen met je gezinnetje voor de toekomst!

Estelle

Lies: spannend he zo`n nekploosmeting? Je hebt neem ik aan toch meteen te horen gekregen of alles goed was op de echo? Of heb je ook een bloedtest gehad?

Bij mijn zoon hebben we ook een nekplooimeting gehad in combinatie met een bloedtest. Volledige zekerheid krijg je natuurlijk nooit, maar het geeft toch wat meer rust.
Bij mijn dochter zagen ze bij de 20 weken echo een wiite vlek rond het hart. Dit kon een teken zijn van het syndroom van Down.......niet echt fijn om te horen.....
Gelukkig is het allemaal goed gekomen, maar voor alle zekerheid hebben we bij mijn zoon dus na 12 weken een nekplooimeting gedaan.
Waarschijnlijk gaan we dit deze keer ook weer vragen.

Pfff, nu ben ik alweer vergeten wat de rest alweer geschreven heeft.....

Suusie: wat vervelend die onzekerheid....
Hoe weet je dat je geen ei hebt gehad? Voel je dat? of gebruik je ovulatietesten?
Ik heb ook al gehoord dat zo een test geen eisprong "ziet" terwijl er toch één is.
Ik hoop dat het snel raak is en je je op andere dingen kunt focussen.
Kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je schoonzusje net bevallen is en jij nu eigenlijk ook aan de beurt zou zijn.
Hou je taai....wie weet ben jij de volgende.....

Nou, hier is de misselijkheid in alle hevigheid toegeslagen.....
Pfff, waarom had ik ook alweer geklaagd???
Broeken zitten me echt niet lekker, heb nu al de knoop los.
Net naar de winkel geweest, was ik vergeten dat ik de knoop van de broek los had!!! Voel ik onder het lopen opeens heel langzaam de broek zakken!!!!!hahahaha
Ging nog net goed.
Tja, vergeetachtigheid heb ik ook last van....ben zoooooo verstrooid!!!
En moe, moe , moe en nog eens moe.
Maar klagen??? nee hoor. Het hoort erbij, als alles maar goed is...
Want die vreselijke onzekerheid en angst, dat vind ik nog het ergste kwaaltje van allemaal!!!!

Zo, ik ga mijn jongste spruit eens uit bed pakken.
Geniet lekker van het weer allemaal.
Voor iedereen die zwanger is, "geniet" lekker van je kwaaltjes en dikke buik, en voor de rest....mijn duimen draaien nog steeds overuren!!!

Estelle

Wendy, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet van iedere minuur meis, en geloof het maar hoor, het is écht zo!!

Nathalie, jeetje, wat een nieuws. Maar ik kan me voorstellen als de twijfels zo groot zijn dat het slimmer is om er niet mee door te gaan. Leuk als je nog meeleest!

Estelle, ik ben het eens met het verwijderen van de rode namen hoor. Als ze nog wel meelezen duiken ze vanzlf weer op!

Hier een mega buikgriep achter de rug. Heb 2 dagen op bed gelegen en ben 2 kilo lichter. Ik maakte me eerlijk gezegd best wel zorgen (ben al niet de zwaarste) en heb nu pillen tegen de misselijkheid gekregen. Met de buik gaat het nu goed, maar de misselijkheid blijft. De pillen helpen helaas nog niet echt. Iemand tips? Ik kan geen eten ruiken of zien, zelfs geen poepluier verschonen. Alleen lauw water lukt.. Ik wil (zeker op dit forum) niet te veel klagen, maar dit is nu best even lastig..
Ik hoorde lies dacht ik over Ranitidine?

Edith, ik zou lekker iedere week een testje blijven doen. En ook inderdaad niet meer.
Jeetje een tweeling, pfoe. Hier was het er gelukkig één!

@Nathalie, he ik vind het toch jammer voor je hoor!!
Ik snap je beslissing best.
Wie weet zien we je later weer eens terug, in betere economische tijden

@wendy:hahaha om 3 uur op het forum!!! Zie je nu wel dat het raak is! ik heb heeeeeeeel veel glitters gevangen, thanx!
Wanneer ben je uitgerekend?

@Lies: fijn dat jeje weer wat beter voelt. Wel spannend, die nekplooimeting. O jee, en je krijgt dus mogelijk weer zo'n reusje? Pfffffff, heb nu al medelijden met je....

@dreamer: je kunt ook Gaviscon proberen

@Estelle, ja dubbel he die kwaaltjes, wel balen hoor. Hopelijk voel je snel weer beter....

Morning Girls.....

Hier al een klein beetje opgeknapt maar snotter nog steeds , misschien nu even niet zoveel weerstand door het lijnen???
Bijna zaterdag en dan komt ons mannetje weer lekker thuis na 24dg... Zal hem bij aankomst op schiphol niet meer loslaten en zeggen dat ie maar aan land werk moet zoeken ..dan heb ik hem misschien thuis  op de KLUSdagen en natuurlijk voor zijn veilligheid vanwege dat helicopterongeluk.!!!! We gaan lekker saampies de tuin in en alles weer mooi opknappen met fleurige en kleurige bloemetjes..

Over anderhalve week komt me schoonzus met haar man en kids en als verassing gaan we(ja weer... erg hé) naar Euro Disney.... Ben zo benieuwd hoe ze gaan reageren en hun 3 kids.... Dan komen we 30april terug  ... helaas vieren we dit jaar geen koninginnendag maarja dan volgend jaar maar weer ,kan niet alles hebben toch...

En dan 2 mei de 1e verjaardag van onze Taylor... Ben al druk in de weer om het zo goed mogelijk voor te bereiden en hoop dat het weer mee zit want dan kunnen we lekker barbeknoeien...Mijn man ,onze oudste dochter en ik zijn in december jarig dus een buitenfeest is weer is wat anders

Liefs Jolanda

@ nathalie wat een besluit hebben jullie moeten nemen, maar als je ergens aan twijfeld omtrent zekerheid moet je helaas keuze's maken... Wel lief dat je ons nog gaat volgen en meid wie weet als het beter gaat met de economie komen de kriebels weer... laat je nog is wat horen..
Geniet in elk geval nog van de laatste momenten dat je de kleinste nog thuis heb....

@Wendy joehoe heerlijk die extra bevestiging.. en nu genieten en niet tobben

@Lies ik heb geen ervaring met grote baby's 1e was 6pond en de 2e 6 en een half, maar tijdens het bevallen leken het wel olifanten die eruit kwamen... Laten ze je maar lekker in de gaten houden altijd een fijn gevoel.. toch???

@Estelle klagen nee joh dat doe je niet dit zijn de goeie dingen om over te mopperen...Allemaal weer extra bevestigingen

@Dreamer wat vervelend dat je niks kan binnen houden ik weet maar 1 tip een kauwgompje of een peperemuntje nemen als je je misselijk voelt dat hielp bij mij altijd

Fijne dag allemaal en tot snel.............Liefs Jolanda

P.s word wel steeds nieuwsgieriger naar jullie gezichten  hebben jullie dat ook???
En waar jullie vandaan komen??? Snap ook best dat jullie bang zijn voor bekende maar ik heb geen geheimen dit is onze beslissing .... Dus hierbij :Ik kom uit Rotterdam

Terug
Bovenaan