Derde kindje???? 2

Hey meiden!!

Ik binnenkort wel ff op de rest reageren... Tis zo stom, ik voel van alles in mijn buik, maar ik weet echt meer of het een ongesteldheidsgevoel is of een eisprong... Dat heb ik nog nooit gehad?!? Nou ja, we zien het vanzelf wel. Maar vind zo stom dat ik dat gevoel helemaal kwijt ben?!?

Ben ook wel een beetje nieuwsgierig, hihi!! Maar ik kan me ook wel voorstellen dat sommigen anoniem willen blijven. Ik wil wel zeggen waar ik vandaan kom. Ik kom uit het oosten van het land, uit Dedemsvaart (vlakbij Slagharen vast wat beter bekend ;-)) Maar ik zeg  niet op het forum mijn naam, als je het niet erg vind... Want iedereen kan het lezen en aangezien mijn naam niet zo heel veel voorkomt, hihi!!

Tot gauw!!

Liefs  crazy girl  

Van mij mogen de rode namen er ook wel uit, daar wordt het misschien wel weer iets overzichterlijker van!! Als ze wel weer komen kletsen, kun je gauw genoeg hun naam enz. noteren, toch??

Tot gauw!!

quote: Esther T reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-04-2009 14:00:20'));

Suusie: wat vervelend die onzekerheid....
Hoe weet je dat je geen ei hebt gehad? Voel je dat? of gebruik je ovulatietesten?
Ik heb ook al gehoord dat zo een test geen eisprong "ziet" terwijl er toch één is.
Ik hoop dat het snel raak is en je je op andere dingen kunt focussen.
Kan me voorstellen dat het erg vervelend is als je schoonzusje net bevallen is en jij nu eigenlijk ook aan de beurt zou zijn.
Hou je taai....wie weet ben jij de volgende.....

Nee, ik temp. Na de mk een duidelijke temp verhoging gezien en nu na ruim 3 weken nog steeds niet. Maar goed, gisteren veel afscheiding gehad doorzichtig en rekbaar, dus hopenlijk dan nu een eisprong gehad. Als morgen mijn temp hoger is weet ik het zeker. En anders is het weer eens mijn lichaam die me voor de gek houdt.
Als ik volgende week nog geen eisprong heb omntdekt ga ik zowieso vast naar de huisarts. 4-6 weken wordt nog als een 'normale' cyclus gezien. Maar als het weer langer duurt (cylci van 12 weken gehad) dan trek ik aan de bel.
Ik zou graag wat meer kansen op een zwangerschap hebben dan 4x per jaar namelijk. Maar goed, geduld is een schone zaak. Maar wel mijn minst goede eigenschap helaas

@Estelle ja ze gaven me wel de uitslag van de nekplooimeting die was 1,5 mm en dat was prima maar ik heb die combinatie met het bloed nog niet en die krijg ik pas over 2 weken want het wordt naar het VU gestuurd want ons ziekenhuis doet het niet zelf.

balen die misselijkheid, ik kon daar niet goed mee omgaan maar voel me nu wel wat beter maar ik ben dan  ook bijna 13 weken.

Liefs
Lies

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Greet
34
12 mei
4
3
zoon 3,5 jr, meid 2

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
21 april??
1 na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
30 maart

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van 4 en 1 dochter van 2
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Wendy
24
?
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Zo. de lijst aangepast.
Mooi, zo is de lijst zwangeren en wachtenden ongeveer even groot, lijkt het, hihi.
gaat de goeie kant op!

crazy: ik word ook gek van mijn lijf. Al 4 wkn na de curettage en 6 wkn na de mk en nog geen RD's. 4 dagen flinke buikpijn, alsof ik menstrueer, maar niks hoor. dit heb ik nog nooit gehad. zw testen blijven neg. Misschien ei? Nog nooit zo heftig gehad. Pas een keer ei gevoeld en toen werd ik ook meteen zwanger.
weet het nu echt niet meer....

Begin het behoorlijk irritant te vinden.
grrrrrr, dan nog liever RD's!

Edith

hallo allemaal.

heel erg bedankt voor al jullie felicitatie s
ik begin nu toch echt te beseffen dat ik zwanger ben.
vandaag was is de was aan het opruimen en vond toen het eerste truitje van zoontje in zijn kast, wat is dat toch heerlijk klein hihi
verder ben ik wel erg emotioneel, ik kan om alles huilen en soms ontzettend onredelijk zijn (nu al ).
ver ben ik erg moe en heb gevoelige borsten.
ben wel blij met mn kwaaltjes want weet dan in ieder geval dat er wat gaande is in mn lijf.

@schotje
24 dagen? dat is niet niks hoor
geniet lekker van je mannetje,
ik kom uit Hengelo ov ook ik heb geen geheimen hoor.
@lies wel heerlijk dat de misselijkheid een beetje afzakt nu
nu hopen dat het zo blijft.
@edith
dank je wel dat je me even aan de lijst zwangere hebt toegevoegd.
wel balen dat je zo in de onzekerheid zit.
hoop dat er gauw of een positieve test is of de rd s
als de onzekerheid maar weg gaat toch.

ik ben trouwens 16 december uitgerekent en mag 119 mei voor het eerst naar de vk en krijg dan ook gelijk een echo.
zo spannend weer allemaal.

ik wens iedereen die op het wacht bankje zitten heel veel geduld en iedereen die aan het klussen gaat slagen heel veel succes

liefs wendy

@Edith: Ik snap ook helemaal niks meer van mij lijf!! Eerst had ik echt een ongesteldheidsgevoel, maar vandaag heb ik misschien toch een eisprong?! Als dat zo is, dan hebben wij weinig kans deze maand... Tis idd behoorlijk vervelend dat je niet weet van hoe of wat!!

Liefs crazy girl

Terug
Bovenaan