Derde kindje???? 2

Goeiemiddag dames, ook allemaal aan het genieten van het mooie weer?

Zojuist vertelde een collega dat ze vandaag 12 weken zwanger is. Ik ben echt heel erg blij  voor haar en ik heb haar ook uitbundig gefeliciteerd maar slikken is het wel natuurlijk. Als ik geen mk had gehad 3 weken geleden hadden we net iets meer dan twee weken gescheeld!  Drukt je wel even met je neus op de feiten, ook al gun ik het haar nog zoveel. Voor mij is het makkelijker om blij te zijn met de zwangerschappen op dit forum omdat je de verhalen van hoop en vrees, de onzekerheden, de blijdschap en de verdrietige momenten deelt en herkent.  Maar een blije collega met een groeiend buikje aan het bureau naast je is wel wat confronterend als je net een mk hebt gehad... Maar goed, het zal wel wennen en wie weet - mag ik net als de anderen hier op "de wachtbank"  binnenkort ook weer zwanger worden! Maar nu, genoeg geklaag van mij hier....

@ Estelle, heerlijk knellende broeken haha! Nog een paar weekjes en je kunt "legaal" uitbuiken in positiebroeken. Heb je je omgeving al verteld over je zwangerschap?

@ Nathalie, wat een dappere beslissing. Ik hoop dat jullie er vrede mee kunnen hebben dat deze afweging, ondanks dat deze  beïnvloed is door  een economische noodzaak. Ik wens jou en je gezin alle geluk toe voor de toekomst!

@ Dreamer, wat naar voor je zo'n buikgriep. Kan je net niet hebben als je ook nog zwanger bent! Ik hoop dat je snel opknapt en ook wat minder misselijk zult zijn. Met de middeltjes heb ik geen evaring, hopelijk helpen ze goed bij jou!

@ Edith & Crazygirl, balen dat jullie cyclus nog niet duidelijk is. Hopelijk blijken jullie tóch zwanger (bij voorkeur) of komen de RD's en heb je in elk geval zekerheid. Meiden, ik denk aan jullie!

@ Lies, gefeliciteerd met je superbaby! Goed dat ze in de gaten houden dat hij of zij niet te groot wordt. Geniet van je zwangerschap!

@Jolanda, veel plezier met je mannetje als hij weer thuis is!

PS: Edith, bedankt voor het aanpassen van de lijst. Inderdaad het is nu fifty/fifty wachtenden en zwangeren. Laten we gaan voor een 100% score op zwangeren hihi!

Groetjes allemaal,

Chris

Dag dames,
het begint al aardig vaste prik te worden even het forum te checken!
De buikgriep hier bleek een parasiet te zijn, kadootje van mijn jongste dochter. Samen dus heerlijk samen bezig. Het kan volgens de vk geen kwaad, als ik maar veel blijf drinken. Gelukkig komt de eetlust wel al ardig terug nu.
Verder nog geen spoor van een buik, haha. Ben eerder afgevallen, dus de positiebroeken kunnen voorlopig nog in de kast blijven liggen.

Edith, irritant he die 'verschijnselen'. Die onzekerheid is killing.. Ik zou toch proberen vast te houden aan die 1 x per week testen.

Chris, ik had bij mijn mk zo'n zelfde situatie met een moeder van een vriendinnetje van mijn dochter. Helemaal happy dat ze de 12 weken voorbij was (en haar dochtertje was ook helemaal gelukkig) en ik was net mijn mk aan het verwerken. Hadden dezelfde uitgerekende datum en mijn dochter was helemaal verdrietig dat er toch geen broertje of zusje kwam in de zomer....

Oh ja, Edith en Crazy girl, wat ik nog wilde zeggen;
na mijn mk heb ik zo'n pakket ovu testen besteld op sensitest.nl. Ik was (uiteraard) veel te ongeduldig en heb om de dag getest en vond zo dus mijn eisprong. Ben er destijds niet zwanger van geworden, maar werd wel exact 2 weken later ongi. Het hielp mij de week door....

Hoi allemaal

Ik heb een tijdje niet geschreven maar wel meegelezen er is al veel te veel weer geschreven om op iedereen te reagerenmaar ik wil wel derde kindje succes wensen met het accepteren van jullie keuze want dat zal best soms moeilijk zijn

Hier is alles nog rustig ongeveer in het missen van mijn cyclus dus we moeten geduld hebben ik hoop alleen dat ik deze maand niet over tijd ben zoals de vorige keer want dan weet je niet waar je aan toe bent volgende week ben ik 2 dagen vrij en hellenaal voor me zelf kinderen naar school/kinderdagverblijf

Ik wens iedereen veelsucces en blijf jullie volgen doei

q

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Jolanda
32
27 april
3