Derde kindje???? 2

Zo Wendy, je uitgerkende datum staat erbij! Misschien wordt het wel een kerstkindje joh!

Dreamer: bedankt voor je tip over de ovulatietesten. Ik heb ze nog nooit gebruikt. Altijd 2e of 3e ronde zwanger en regelmatige cyclus van 28 dagen. Nooit nodig gehad dus.
Nu zou het idd wel een idee zijn. Maar ik lees ook verhalen dat ze niet zo betrouwbaar zijn. En eigenlijk wil ik proberen om er niet zo veel mee bezig te zijn.
Nu de buikkrampen weg zijn begin ik weer wat rustiger te worden. Waarschijnlijk toch iets van eisprong geweest denk ik.
Crazy, jij zegt het ook al, je lijf reageert zo totaal anders dan ik gewend ben van een normale cyclus.

Wat mij vooral onrustig maakt, is de planning. Ik zou 25 okt uitgerekend zijn. Dan zou ik uit mijn verlof komen net voordat ik een bedrijf over ga nemen. Nu kom ik daarmee dus in de problemen. De voorbereidingen voor die overname kunnen best tijdens mijn verlof. Dat gaat veel om sporadisch een vergadering en contracten ondertekenen. Veel kan ook telefonisch of via mail.
Tja, strakke planning dus. Als ik NU zwanger word, kan het allemaal nog net.
Maar als ik dan ook   nog ovutesten ga gebruiken word het helemaal zo'n stressgedoe.
Er is altijd wel een op;lossing te verzinnen, mocht het niet zo goed uitkomen....
Ik bedoel maar. Na de mk is het mij nog maar duidelijker geworden: in het leven valt niet veel te plannen.
Dingen gebeuren gewoon, hoe graag we ook alles in de hand willen houden.
daarom is een kindje krijgen ook zo'n wonder, niet dan?
Heerlijk, die steeds langer lijst van zwangeren....allemaal wondertjes in buiken.
OK, ga nu ophouden, word soms een beetje filosofisch van dit alles. blijkbaar is de afgelopen week toch weer hormonaal van alles met mij gebeurd. Last van stemmingswisselingen.

Maar ik voel me wel weer prettiger nu ik in mijn hoofd en lijf weer rust voel.
jaja, controlemiepje!!!

Hoi Edith,
Hier gaat alles prima.
Ik hoef niet elke ochtend meer over te geven. Het lijkt de goede kant op te gaan.

Leuk joh, een bedrijf overnemen. En spannend.
Wat voor bedrijf is het? Ga je dat alleen doen? Personeel?
Wij hebben ook sinds 5,5 jaar een eigen zaak. Echt heel leuk.
Veel werk. Mijn man heeft een eenmanszaak. Is daar ook alleen begonnen, maar we hebben nu 2 personeelsleden. Ik werk niet in de zaak, maar doe alles op de achtergrond. Boekhouding,  debiteurenadmin. krediteurenadmin. BTW-aangifte enz enz.
Dit doe ik naast mijn eigen baan. Dus erg druk, maar erg leuk. Je leert van alles wat.

Groet,
Janien

De uitslag van mijn combinatietest is 1:1300 en aangezien ik 38 ben vind ik dit  wel oke. Zal het donderdag met de gyn over hebben maar ik denk dat wij het hierbij laten.

Janien ben blij dat te horen dat de misselijkheid verdwijnt ik zit zo te wachten dat het helemaal weg is blijf zo weeig ben wel minder misselijk maar toch ik wil nu weleens weer de oude zijn.

Edith blij dat die buikpijn weg is en ik hoop op duidelijkheid voor jou want dan kun je verder. Een eigen zaak wel erg spannend mijn partner heeft twee eigen zaken best druk en ik heb mijn eigen baan 3 dagen in de week best druk. Maar ja je kunt je leven niet plannen. Vaak komen dingen tegelijkertijd.

Voor iedereen die aan het wachten is veel succes!!!

Liefs
Lies

Lies, betekent die uitslag dat jij een kans van 1 op 1300 hebt op een kindje met Down?
Dat is mooi zeg. Geen garantie, maar wel goede uitslag. Fijn om te horen....

Echt geweldig dat het zo goed gaat met onze zwangeren!
Dat geeft de wachtenden weer moed!!

Ik ga over een week heerlijk genieten van vakantie met man en kinderen.
Hopelijk blijft het weer zo mooi...
We willen naar de duitse Eiffel. Nooit eerder geweest, moet mooi zijjn...

quote: Edith38 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2009 23:34:01'));

Echt geweldig dat het zo goed gaat met onze zwangeren!
Dat geeft de wachtenden weer moed!!

Inderdaad, dat geeft de wachtenden weer moed!
Heel fijn! Even alleen nog maar goed nieuws graag!

Edith;
alvast heel veel plezier in Duitsland! Gaat vast lukken!
Hoe gaat het verder met je? Nog veel buikpijn? Nog geen RD's?
Jij blijft het spannend houden he!

Bijna 4 weken verder (overmorgen) maar nog steeds geen ei ontdekt, vrees dat dit weer een ellenlange cyclus gaat worden. En heb daar echt geen zin in!
Dus als ik volgende week nog geen eisprong heb gehad ga ik maar weer eens naar de huisarts. Kuurtje halen om menstruatie op te wekken en verwijzing gyn vragen. Was hier al bang voor. Maar ja. Hopelijk kan de gyn me snel helpen en medicatie geven om een goede en regelmatige cyclus te krijgen. Zou fijn zijn!
Wordt dus in ieder geval geen 2009 kindje meer voor ons.
Dan hopelijk maar een 2010 baby!

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Hier een kort berichtje, mannetje gister goed aangekomen heerlijk om weer compleet te zijn...(nouja compleet ja voor nu wel maar hoop er nog 2 te mogen verwelkomen)
Fijne zondag en genietse van het heerlijke weer..

Dikke knuf Jolanda

He, kids op bed, man aan het sporten en ik heb eindelijk tijd om weer eens lekker bij te lezen en op iedereen te reageren. Lekker.
Ik heet in het echt ook Greet en ik woon in Amersfoort. Goede vrienden van ons, en 1 van mijn broers weten dat we voor een derde kindje gaan, maar verder niet.  Maar mochten ze het ontdekken,dan vind ik het niet zo'n probleem.
Nou, ik ga zo maar weer lekker de tuin in met het mooie weer. We hebben afgelopen dagen al genoeg binnen gezeten, omdat we onze badkamer hebben verbouwd. Ik heb gister de hele middag de vloer liggen voegen, bluh. Niks an, en mijn rug doet nu zeer. Maar het resultaat is fantastishc. En na een week is de wasmachine ook weer aangesloten. Die mag nu overuren draaien, haha.

Jolanda: balen dat je man net te laat thuis gekomen is voor een kansje. Maar wel lekker dat hij er weer is, toch?

Janien: fijn dat het aantal negatieve reacties beperkt is gebleven. En leeftijdsverschil; ach. Ik heb een broertje van 10 jaar jonger. En ik heb toch een hele goede band met hem. Karakter is veel belangrijker dan leeftijd, als ze groter worden, tenminste.

Edith: fijn dat je het lijstje hebt opgeschoond. Is wel overzichtelijker nu. Was het veel werk?
Spannend een eigen bedrijf. Wat ga is het voor bedrijf? En inderdaad; het leven is maar ten dele te plannen, maar het krijgen van kinderen niet. Ikzeg ook nooit kinderen nemen, want het is maar de vraag of je ze krijgt en wat je voor kind krijgt, en of het gezond is of niet.
De Eiffel is inderdaad prachtig. Ik ben er jaren geleden met mijn man een week wezen fietsen. Helemaal geweldig.

Suus: wat balen dat je cyclus zo ingewikkeld doet. En geen ei herkennen is toch ook niet echt fijn. Dan weet je ook niet waar je aan toe bent. Het klinkt wel alsof je nu een ei gehad hebt. Sterkte hoor. En wellicht kan de gyn inderdaad uitkomst bieden. Was dit bij je vorige zwangerschappen ook zo?

Wendy, wat fijn dat de test nu lekker duidelijk Zwanger aangeeft. Beter dan die vage streepjes he. Gefeliciteerd nogmaals.

Lies: spannend weer die nekplooimeting. En wat een grote baby ´s heb je gekregen. Veilig idee dat ze het eerder halen, als het weer zo ´n groot kindje wordt. Of niet?

Nathalie:  Wat een beslissing. Maar wat een lef om voor jullie gevoel te kiezen en niet "maar doorgaan" omdat jullie dat nu eenmaal al besloten hebben. Petje af! Heb je ook moeite met jullie nieuwe beslissing of voelt het juist goed. Of dubbel, dat kan ook natuurlijk. Ik wens jullie een hele gelukkige tijd, met je gezin en je bedrijf.

Dreamer: wat balen van die misselijkheid. Helaas heb ik geen tips, maar ik wens je wel alle beterschap toe. Enne... je mag hier best even flink klagen hoor! Voel je niet bezwaard om hier gewoon van je af te schrijven. Het hoort er   toch gewoon bij?!

Crazygirl en Edith: volgens mij is het na een mk helemaal niet zo gek dat je even kwijt bent hoe alles voelt en waar je aan toe bent. Ik had dat na mijn eigen mk ook. Bij mij duurde dat gelukkig 1 cyclus en daarna was het weer vertrouwd en wist ik wel weer hoe en wat. Hopelijk is dat bij jullie ook zo.

Christina: ik kan me je dubbele gevoel helemaal voorstellen. Ik had het samen met een vriendin; zij ging door, bij mij ging het mis. Maar later had ik het ook andersom, zelfs met een vriendin en schoonzus tegelijk. Dat was heel pijnlijk, eignelijk voor allemaal. Ik denk dat het normaal is hoor, dat je zulke gevoelens hebt. Je gunt het hen, maar jezelf ook zo graag. En het is zo confronterend. Sterkte ermee, want je ziet haar natuurlijk vaak.

Terug
Bovenaan