Hallo allemaal
Ik wilde even kijken of Christina al iets had laten horen....maar helaas. Ben heel benieuwd hoe het is gegaan. Ik hoop maar dat je nog geen tijd hebt gehad om iets te schrijven omdat jullie iets te vieren hebben....
Nou, hier is het hoge woord eruit.
Hehe, wat een opluchting. Mijn schoonmoeder kwam dus woensdag terug van vakantie en toen hebben we het haar gelijk verteld. Haar reactie viel me eigenlijk wel mee.
Ze was wel geschrokken. Blijkbaar had ze het echt niet verwacht.
Haar eerste reactie was Oh nee toch, waar beginnen jullie aan. Alweer die drukte en wat kost dat wel neit? EN kan dat wel met jouw gezondheid?????
Vandaag kwam ze langs met een bloemetje. Ze realiseerde zich dat ze misschien niet al te leuk had gereageerd, maar ze had het niet verwacht en schrok even. Nu was ze wel aan het idee gewend en kon ze zich eigenlijk alleen nog maar verheugen....
Ze heeft het nieuws ook rondverteld. Mijn schoonzus belde vanochtend en reageerde juist heel leuk. Zo enthousiast heeft ze bij mijn eerdere zwangerschappen niet eens gereageerd!
Morgen gaan we daar even langs, ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben.
Al met al vielen de reacties hier dus allemaal reuzemee.
Niet echt vervelende reacties, eerder verbaasde reacties. Maar niemand die vroeg of het wel gepland was......gelukkig maar. Terwijl ik me juist op die reactie een beetje had voorbereid.
Nou, dat was het voor hier. Oh ja, wat die verwardheid betreft. Iemand vroeg hiernaar, ik weet helemaal niet meer wie!
Maar ik heb er ook last van! Vreselijk. Zo erg. Ik vergeet echt alles. Vertel dingen dubbel, gooi namen door elkaar. (niet echt handig in een klas van 32 kinderen!!)
Nou ja, je weet waar het van komt hè?
Christina, laat gauw wat van je horen, ik duim nog steeds!
Groetjes Estelle