Derde kindje???? 2

chris, ik ben ook zo vergeetachtig en er niet bij. Maar ben ook veel meer met deze zwschap bezig in mijn hoofd.Vandaag veel zeurende buikpijn gehad, dus continu bezig of ik al bloed zie. Gelukkig niet hoor!
met de mk begon ik rond deze tijd lichtbruin slijm te verliezen en een week erna zette het door met echt bloedverlies en krampen.
spannende dagen dus.

Chris ik denk morgen aan je hoor! Ik heb er alle vertrouwen in dat je nu fijn een hartje ziet kloppen.
laat het weten he?

Hallo allemaal

Ik wilde even kijken of Christina al iets had laten horen....maar helaas. Ben heel benieuwd hoe het is gegaan. Ik hoop maar dat je nog geen tijd hebt gehad om iets te schrijven omdat jullie iets te vieren hebben....

Nou, hier is het hoge woord eruit.
Hehe, wat een opluchting. Mijn schoonmoeder kwam dus woensdag terug van vakantie en toen hebben we het haar gelijk verteld. Haar reactie viel me eigenlijk wel mee.
Ze was wel geschrokken. Blijkbaar had ze het echt niet verwacht.
Haar eerste reactie was Oh nee toch, waar beginnen jullie aan. Alweer die drukte en wat kost dat wel neit? EN kan dat wel met jouw gezondheid?????

Vandaag kwam ze langs met een bloemetje. Ze realiseerde zich dat ze misschien niet al te leuk had gereageerd, maar ze had het niet verwacht en schrok even. Nu was ze wel aan het idee gewend en kon ze zich eigenlijk alleen nog maar verheugen....
Ze heeft het nieuws ook rondverteld. Mijn schoonzus belde vanochtend en reageerde juist heel leuk. Zo enthousiast heeft ze bij mijn eerdere zwangerschappen niet eens gereageerd!
Morgen gaan we daar even langs, ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen hebben.
Al met al vielen de reacties hier dus allemaal reuzemee.
Niet echt vervelende reacties, eerder verbaasde reacties. Maar niemand die vroeg of het wel gepland was......gelukkig maar. Terwijl ik me juist op die reactie een beetje had voorbereid.

Nou, dat was het voor hier. Oh ja, wat die verwardheid betreft. Iemand vroeg hiernaar, ik weet helemaal niet meer wie!
Maar ik heb er ook last van! Vreselijk. Zo erg. Ik vergeet echt alles. Vertel dingen dubbel, gooi namen door elkaar. (niet echt handig in een klas van 32 kinderen!!)

Nou ja, je weet waar het van komt hè?

Christina, laat gauw wat van je horen, ik duim nog steeds!

Groetjes Estelle

Greet, ik vrees dat die buik niks met sporten te maken heeft.. Alhoewel ik wel keurig 2x per week sport, maar het is voornamelijk aanleg. Ik heb namelijk eerder last van brede heupen en dikke billen zodra de snoeppot overuren maakt (zoals nu haha).

Loes, balen meid. Ik ben wel blij te horen dat je onze verhalen niet vervelend vindt. Anders zeggen hoor! Ik hoop werkelijk dat je snel mee kan praten over dikke of juist nog veel te platte buiken..

Estelle, het blijven vreemde reacties he? Maar wel erg fijn dat je schoonmoeder dan toch nog even langskomt. Gelukkig was je voorbereid. Sommige mensen weten zich nou eenmaal erg onhandig uit te drukken he?

Estelle, nou dat viel dus mee, die reacties.
Wel lief dat bloemetje van schoonmama.

Chris heeft nog steeds niks laten horen....
Hoe laat zou ze die echo hebben??
Maak me toch een beetje zorgen...
Nou ja, vast een goede verklaring voor nog geen bericht, hopelijk...

En nog steeds geen berichtje van Chris. Ik hoop dat het goed was, maar dat ze gewoon geen tijd heeft gehad om het hier te vertellen.

Loes; balen dat je weer een ronde verder bent. Maar wel lekker dat je straks op vakantie bent. En ze zeggen dat die ontspanning soms nog meehelpt, he. Nou, wie weet. Waar ga je heen?

Dreamer; zo zit ik inderdaad ook met mijn bouw. Ik ben nogal smal, en een zwangere buik past dus niet in mijn lijf maar gaat er voor hangen. En ja, dan rekt die nogal uit. En dat blijf je naderhand nog zien... Helaas. Maar goed. Je krijgt er wat moois vor terug zeggen we dan maar.

Estelle; wat super dat je schoonfamilie zo mild reageerde. Je was er toch wel wat zenuwachtig voor he. Ik vind het bijzinder sympathiek dat ze naderhand met een bloemetje kwam. Dan heeft ze toch even erover nagedacht, na de eerste reactie, en je toch duidelijk gefeliciteerd. Fijn voor jou en manlief dat ze goed reageerden.

Ik ben niet vooruit te branden; ik ben moe, een beetje misselijk. Ik heb eigenlijk nergens zin in. Behalve babi pangang. Nee,  niet logisch. Maar ik had dat bij mijn dochtretje ook. Wie weet is het dan nu weer een meisje?

groetjes
greet

Balen Loes! Dat wachten en dan hopen en dan weer niet is zo balen. Ik hoop dat het snel raak is voor je.

Ja die Chris nou wat spannend zeg! Ik hoop maar dat ze geen tijd heeft te reageren en dat het goed zit.

Edith hoe gaat het met jou?

Ik heb hele slechte weken gehad. Mijn eigen moeder is overleden toen ik 20 weken zwanger was van mijn tweede. Nu kregen we met 18 weken te horen dat mijn schoonmoeder borstkanker heeft. We hebben hele spannende weken gehad en hebben net gehoord dat het niet is uitgezaaid. Dat luchtte enorm op maar toch ze gaat een traject van bijna een jaar in en dat is wel een enorme domper op de vreugde.
Ik heb dinsdag mijn 20 weken echo toch wel weer spannend hoor. We gaan eind volgende week starten met de veranderingen in huis ( wordt een kast gemaakt en dan geverfd) daarna komt er voor mijn zoon zijn nieuwe bed en kast. Dan gaan we de babykamer inrichten en schuift alles van Julian weer door enz. Heb net het geboortekaartje wel geregeld. Wel gek vandaag 20 weken precies op de helft nog een keer die 20 weken en ik heb een baby!  Zo vreemd ook al heb je er twee gehad is het weer helemaal nieuw.

Succes allemaal
Lies

Hoi meiden,

Sorry jullie (ook) zo in spanning te hebben gelaten maar zelf weet ik niet wat ik er van denken moet... Gisteren opnieuw GEEN hartje te bekennen - wel was het embryo gegroeid maar dus nog geen hartje te zien. Echo dame keek wel een tikje zorgelijk en vroeg of ik buikpijn had gehad of bloedverlies. Nou nee dus en toen zei ze dat ze dacht dat het embryo na de bevruchting echt een flinke pauze had genomen en dat het waarschijnlijk daarom nog steeds geen hartje toonde. Mag nu donderdag of vrijdag opnieuw komen, moet maandag het afsprakenbureau bellen voor een nieuwe afspraak. Ze ze dat ik me echt geen zorgen moet maken maar dat doe ik natuurlijk toch. Ze zei verder dat ze nu zag dat het embryo verder was ingenesteld (vorige keer zag ze er nog twee vochtblaasjes omheen wat schijnbaar een teken is dat de innesteling nog niet compleet was??????) en dat het er goed uit zag. Moet ik dan maar op vertrouwen...

A.s. woensdag komt de MvM-consulente. Weet niet of ik die moet afbellen om het even op te schuiven na donderdag/vrijdag. Zal ik nog eerst een CB test doen met indicator? Ik weet het gewoon even niet meer. Wat denken jullie?

Bij mijn vorige zwangerschappen kreeg ik überhaupt geen echo's (alleen pretecho's op eigen initiatief), was namelijk nog in de Prehstorie (resp. 9 en 7 jaar geleden) toen er nog geen standaard echo's werden gedaan bij onze praktijk. Voordeel was dat ik deze onzekerheid dus ook niet had. Had ik maar nooit zo'n vroege echo laten doen, het maakt je alleen maar onzeker! De dames die eerder baalden dat ze geen vroege echo kregen, niet doen dus!

Nou ja, morgen maar bellen voor een nieuwe echo (kan nu niet meer terug) en het beste er van hopen...

@Estelle, wat een opluchting dat je schoonmoeder toch nog zo positief reageerde! Aan de ene kant denk je natuurlijk altijd wel dat je er boven moet staan bij een negatieve reactie maar er zit een verschil tussen weten en voelen. Geeft toch altijd een beter gevoel als je je gesteund voelt door positieve meningen.

@ Lies, wat naar van je schoonmoeder. Gelukkig is het niet uitgezaaid maar al met al wel een hele schrik! Hopelijk wordt ze niet te ziek van de behandelingen en kan ze lekker meegenieten van je zwangerschap en straks een kleintje!

Lieve meiden, heel veel dank voor jullie steun. Betekent echt heel veel voor me.

Liefs, Chris

Terug
Bovenaan