Derde kindje???? 2

Hoi Christina

Erg spannend! Maar ik heb dit wel veel vaker gehoord dat het vruchtje zweeft en dan innestelt. Tuurlijk liever een hartje maar het feit dat het groeit en nestelt is een goed teken. Ik hoop voor jou dat het donderdag wel klopt dat zou dan ook ongeveer  de tijd moeten zijn. Ik weet wel dat de   vorige keer toen ik op het forum met een groep meiden zat dat er iemand  met een echo  bij  10 weken  twee weken werd teruggezet omdat het vruchtje  8 weken was  en die heeft gewoon een gezonde dochter gekregen. Die wist ook zeker dat het 10 weken moest zijn maar dat had waarschijnlijk ook een tijdje gezweefd.

Succes maar het blijft heeeel spannend die eerste tijd.

Groet
Alice

christina ik hoop dat we volgende week goednieuws van je horen ik snap dat jeje zorgen maakt maarik denk ook dat de echoscopist je echt niet gerust stelt alszezelf twijfels zou hebben ik denk aan je

lies wat erg van je schoonmoeder ik hoop dat de behandelingen aan slaan

ik weet niet meer wiehet vroeg maar we gaan naar spanje en daar is onze middelsteookverwekt dus wie weet

dank julliewel voor de reacties op mijn ongie het is toch wel fijn om te delen

dooooeeeeg

Hoi Allemaal,

Het is een tijdje terug dat ik op het forum ben geweest want mijn comp zei doe het maar lekker zelf, ik ga in staking.

Maar ik heb wel een goed nieuwtje, ben met poging 4 nu in ieder geval zwanger van nummer 5, op dit moment 4 1/2 week denkelijk maar kan ook langer zijn, vorige ongi was zeer vaag, normaal een week nu twee dagen en miniem vergeleken met normaal, maar niet getest wel wat vage klachten zoals onder in buik trekkerig gevoel, gevoelige borsten en zo, is zo gebleven en werd deze maand erger, 4 dagen voor RD dag getest, staafje in de urine gehouden en met dat de urine het staafje nat maakte zag ik ook al de streepjes komen, eerst het streepje van zwanger en daarna het streepje dat de test geslaagd was.

Heb net de verloskundige gebeld en heb 8 Juli mijn eerste afspraak, ik ga gewoon uit van die 4 weken kan het alleen maar meevallen.

Nou voor iedereen die ook zwanger is veel plezier en voor diegene die nog bezig zijn of aan het afwachten zijn veel sterkte en succes gewenst.

Groetjes Heidi.

Lies, wat erg van je schoonmoeder.. Mijn schoonmoeder heeft Beenmergkanker en is net klaar met de chemo's etc. Het is nog niet helemaal weg, maar we hebben goede hoop. Doet je wel weer beseffen waar het allemaal écht om gaat in het leven he? Succes joh.

Chris, ik duim voor je meis.
Hou je ons op de hoogte?

@Chris: meid je geduld wordt wel op de proef gesteld! Vandaar dat mijn echobureau niet graag aan vroeg echo's doet en wacht tot na 8 wkn. Wat een onzekerheid. Maar goed, je kindje is wel gegroeid, dus dat gaat goed!
Ik noemde jou nog mazzelaar, dat je zo'n vroege echo mocht. Tja, uit jouw reactie proef ik het ook al een beetje: ze kunnen tegenwoordig zoveel, maar soms is het nog steeds domweg afwachten, helaas. Ik heb er wel een goed gevoel over hoor! En ik wacht maar braaf tot 8 1/2 week voor ik mijn echo krijg....

@Lies: wat een schrik zeg, van je schoonmoeder. Gelukkig geen uitzaaiingen, maar het zal zo ook zwaar genoeg worden, lijkt mij....BAH.

@Heidi: heee, daar ben je weer. En gefeliciteerd!! De 5e, wauw. Sorry, had je al van de lijst gemikt omdat we zo lang niks van je hadden gehoord..
Wanneer denk je dat je uitgerekend bent? Dan zet ik je weer in de lijst...

Hier alles redelijk. Nog steeds erg moe. Ook al 3 dagen buikpijn, maar meer continu. Ook last van mijn darmen. Geen krampen of bloedverlies hoor. Word er wel gestresst van. Morgen 6 wkn en 2 dgn zwanger. Vorige keer ging het toen mis. Dus spannende dag morgen. Merk dat ik nogal emotioneel ben. Vandaag had mijn jongste haar eerste schoolreisje. Stond bijna te brullen toen de bus vertrok....
Lekker labiel dus....hahaha. Stomme hormonen.

Hoi Christina, goh wat een verhaal joh. Jouw geduld wordt wederom enorm op de proef gesteld. Wat dat betreft heeft een vroege echo inderdaad ook wel nadelen. Maar zolang het nog niet mis is, is het goed, toch? Nou sterkte hoor.

Ik zou trouwens die MvM dame gewoon laten komen. Zolang het niet mis is, kun je een bijdrage leveren aan andere meiden die heel graag moeder willen worden. Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap. Die eindigde een dag na haar komst in een mk. Ikheb dus precies 1 dag kunnen vullen... Deze keer mag ik trouwens niet meedoen, omdat ik een bloedtransfusie heb gehad na de geboorte van de tweede. Wel jammer vind ik.

Edith; spannende dagen ja. Ik duim met je mee. Je hebt er deze keer een beter gevoel over, toch? Nou, succes deze dagen.

Hier weer 2 brakke dagen achter de rug; gister bekaf, vandaag ontzettend misselijk. Maar ik kan slechts kotsen, dus het knapt ook niet op. Maar vanmiddag ging het wel weer. Bij de eerste 2 zwangerschappen ging het met 10 weken al weer over, dus nog anderhalve week en dan hopen dat het weer voorbij is.

groetjes
greet

Hoi hoi,

@edith38, op dit moment zou mijn uitgerekende datum 14 Februari 2010 mijn uitgerekende datum zijn, maar 8 juli heb ik zekerheid want dan mag ik de eerste keer naar de verloskundige en een echo.

Groetjes Heidi.

Heidi, welkom weer en gefeliciteerd!

Edith, wat een herkenbaar verhaal weer. Die hromonen dagen je wel uit he? En die onzekerheid, bah!
Maar het wordt beter hoor, geloof me. Al kan ook ik niet wachten tot ik hem of haar zelf kan voelen schoppen en niet van echo naar echo hoef te leven....

Hier alles verder oke. Wel ook af en toe last van buikpijn en met name mijn borsten zijn zonder bh erg pijnlijk. Volg week weer een echo, misschien zien we dan het geslacht! Ben dan 17 weken, misschien nog net te vroeg, maar we gaan de dag daarna op vakantie. Leek me wel een leuk kadootje!! En de echoscopiste zei bij 12 weken al te zien wat het was, dus wie weet...

Terug
Bovenaan