Derde kindje???? 2

Hallo meiden!!

Sorry, sorry, sorry!!  Dat ik zó lang niks van me heb laten horen!! Maar ik was zó moe en misselijk!! IMaar ik hoop vanaf nu  toch iets meer actief te zijn op dit forum...

Heb net een beetje vluchtig bijgelezen...

@Christina: Als ik het goed begrijp dan heb jij heel vroeg een echo gehad?? Onze praktijk doet het niet eerder dan 8 weken omdat de kans heel groot is als je eerder een echo krijgt, dat er nog geen hartje te horen is?! Wel vreemd eigenlijk dat er per regio zo verschillend is!! Ik zal echt KEIHARD voor je DUIMEN meis!! Ik kan je wel zeggen dat je er nog niet zo druk om moet maken, maar ik zou hetzelfde doen!! Bij deze een HELE DIKKE KNUFFEL!!   Hopelijk heb je donderdag/vrijdag goed nieuws!! Ik denk aan je hoor!!

@Edith: Wat herken ik jou gevoel zeg!! Ik had een poosje geleden ook een aantal dagen af en aan buikpijn!! Ik kan je wel vertellen dat ik sinds mijn miskraam buikpijn/buikkramp HAAT!! Ik schoot ook al gelijk in de stress!! Vorige  week heb ik een echo gehad toen was ik 8,4  weken en ik heb godzijdank een kloppend hartje gezien!! Alles zag er hartstikke goed uit!! Dat was zó emotioneel!! En ik kan nu ook eindelijk genieten!! Volgende week dinsdag heb ik mijn 12 weken echo en ik kijk daar ook heel erg naar uit!!  

Kan iemand mijn gegevens in de tabel zetten?? Ik heb 16 juni mijn 12 weken echo en ik ben 3 januari '10 uitgerekend.

Hopelijk tot gauw!! ;-)

Dikke knuffel!!

Hoi Crazygirl, leuk weer even van je te horen. Jammer dat je je zo beroerd voelt. Ik hop dat het met een week of 12 over gaat. Zou ook wel lekker zijn met de vakantie.

Wij gaan komend weekend weg en ben sommige dagen ook behoorlijk beroerd, lusteloos en ontzettend moe. Hoewel ik niet mag klagen; ik hoef niet over te geven. Ik vrees dat wij een hele rustige vakantie tegemoet gaan, haha.

Mocht ik voor die tijd hier niet meer komen buurten; tot over 3 weken dan!

Hai,

Heidi: gefeliciteerd met je zwangerschap. Gaat echt goed hier met de zwangere.

Lies: wat een klap nu weer ineens met je schoomoeder. Gelukkig zijn ze tegenwoordig erg knap en als het niet uitgezaaid is kunnen ze heel veel. Ik heb zelf tot 1 mei jl 13,5 jaar als medisch secretaresse gewerkt bij de radiotherapie ( bestralingen ) dus ik heb heel wat dames met borstkanker zien genezen. Sterkte en veel succes bij de 20-weken echo. Gaat inderdaad weer snel.

Edith: ik snap dat je nu bang voelt met je krampjes en buikpijn. Zou ik ook hebben. Maar je voelt zelf dat het anders is als de vorige zwangerschap dus dan moet je maar op jezelf vertrouwen. Je zei toch ook dat je veel last van je darmen altijd hebt. Kan natuurlijk nu ook goed zijn.

Estelle: fijn dat je schoonmoeder goed reageerde. Ook al is het je eigen keuze je wilt toch graag dat de naaste familie het ook leuk vindt.

Hier weer spannnende dagen in aantocht. Volgende week maandag zal ik wel weer meer weten. Heb wel al gelijk na eisprong (2 daagjes erna ) een ander gevoel in mijn buik. Mijn buik is zeg maar erg aanwezig. Zo voelde het eigenlijk ook toen ik de laatste keer zwanger was maar ik probeer mezelf niet gek te maken. Volgens mijn mannetje is het raak maar zelf geloof ik er niet in. Heb me vreetdag al gehad en dat heb ik altijd zo'n week voor de ongi. Maar ja dat had ik ook weer met de laatste zwangerschap. Je merkt wel dat ik langzaamaan mezelf toch gek maak ook al wil ik dat niet. Ik ga morgen weer naar boord en zit te twijfelen of ik een test mee moet nemen. In ieder geval de ob's en maandverband want daar zal het wel op eindigen. Mijn borsten zijn ook weer gevoeliger dan afgelopen ongi's maar dat zal ook wel niets zeggen. Ik moet gewoon nog een paar daagjes geduld hebben en dan ook de gynaecoloog weer brengen want dan ga ik ook de medische molen weer in.

Oh ja, er vroeg iemand of we ( de niet-zwangere ) het erg vonden dat we nu van alles hoorden over de zwangere maar ik vind het ook niet erg. Zoals iemand al zei, wij hebben last van gezonde jaloezie maar willen wel graag op de hoogte gehouden worden. Ooit zijn we toch ook zover ( hopelijk ).

Groetjes weer van Debby

Jippiiee, vandaag 6 wkn en 3 dgn. Dat is een dag langer dan toen ik de mk kreeg!!
Pfff, toch spannende dag gisteren. Slaat nergens op. Gewoon een psychologische grens...
Buikpijn ook minder. Toch darmen...
Nog steeds enorm moe, bleh. nu ja, ook een goed teken, zullen we maar zeggen....

Chris, ik denk aan je...

heidi gefeliciteerd!

hier is alles rustig ongie is weer voorbij dus over een paar dagen wordt het weer klussen deze maand ga ik weer ovulatie testen gebruiken zodat ik weet waar ik aan toe ben

ik weet van mij   vorige zwangerschappen dat buikpijn je onzeker maakt maar ik vong het ook fijn dat ik iets voelde zodat je weet dat je lichaam aan het werken ik maar ja dat is altijd erg dubbel

ik hoop voor jullie allemaal dat je straks er wat meer van kunnen gaan genieten

groetjes mij

Debby, dat klinkt hoopvol meis, we duimen hoor!

Edith, jij maakt jezelf misselijk van de zenuwen! Ik hoop voor je dat je snel meer rust vindt, misschien dat deze 'mijlpaal' wat rust gaat brengen. Ik hoop het voor je, want te veel stress is ook niet goed he!
Ik weet het, ik heb makkelijk praten. ik deed hetzelfde, kreeg gewoon buipijn van mezelf... Maar toch, think positive!

@ Debby: Ik duim voor je meid! Maandag dus the big day! Ik hoop dat de rode duiveltjes nu gewoon maar wegblijven en dat je lekker zwanger mag zijn!

@ Edith; ik denk dat ik dat ook zou hebben hoor! Die termijn zit zo in je hoofd gegrift.
Gelukkig is de buikpijn nu ook minder. Hopelijk binnenkort een mooie echo en dan kan het echte genieten gaan beginnen!

@ Christina; Hoe gaat het met jou? Vandaag je nieuwe echo gehad? Ik hoop zo voor je dat je alsnog met goed nieuws mag komen!

Ik denk aan je!

Terug
Bovenaan